Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
22 okt 2006 21:19
Download hem hier maar (heb hem ook wel op DVD als je wilt hoor)
De link:
60MB te downloaden Gek Op Wielen, rechtsklikken en opslaan als aub!
Laatst bijgewerkt door
Pascal op 22 okt 2006 21:22, in totaal 2 keer bewerkt.
22 okt 2006 21:21
Had ik nooit gedacht dat juist jij een linkje zou plaatsen dat niet werkt
22 okt 2006 21:23
Verdorie, .wmv vergeten, maar staat erbij, hij doet het nu wel

... Uiteindelijk iets meer dan 9 minuten...
22 okt 2006 21:36
Double G: je 911 is mooi gepoetst in het filmpje
22 okt 2006 21:40
Classic912 schreef:Double G: je 911 is mooi gepoetst in het filmpje

Dank je

De zaterdag daarvoor de hele dag bezig geweest, en ondanks de regen onderweg nog even snel met een droge doek de druppels eraf gekregen.
paSCal

Mooie montage, gelijk een plekje gegeven op de pc.
22 okt 2006 21:43
en last but not least...bekende nederlander sinds vandaag! Bekend bij nederlands publiek..
22 okt 2006 21:43
Heel leuk filmpje,
ik herkende 'ons' paul
staat jouw porsche in de achtergrond bij de electronische ontstekingsauto, pascal?
en Double G ben jij dan diegene die na 7 jaar is overgestapt op de 911?
22 okt 2006 21:44
Toch een beetje jammer dat de winnaar van het Concours niet in beeld is geweest.....
Double G schreef:Classic912 schreef:Double G: je 911 is mooi gepoetst in het filmpje

Dank je

De zaterdag daarvoor de hele dag bezig geweest
Dáárom, ik heb me werkelijk het RAM-BAM gewerkt om die auto zo schoon te krijgen.....
22 okt 2006 21:46
paSCal schreef:Jep, maar dat deel heb ik er vakkundig uitgeknipt

Dan blijft er helemaal niks over van dat magere item.
Op zich vond ik het wel een leuk stukje tv maar ik had er voor een jublieum bijdrage wel iets meer van verwacht. Als Porsche liefhebber leuk om te zien maar weinig informatief voor de rest van Nederland denk ik.
Of ben ik nou te veeleisend
22 okt 2006 21:49
DeniS2 schreef:en Double G ben jij dan diegene die na 7 jaar is overgestapt op de 911?
Yep, dat was ik
22 okt 2006 21:49
mhoeneveld schreef:Of ben ik nou te veeleisend

Ja, blijft een programma dan Bavo nog wat als presentator accepteert
23 okt 2006 0:23
Ik dacht alleen dat er van Paul wel wat meer tekst over was gebleven: "tja, tis passie eh" is wel een beetje mager.....
Tja, het blijft TV, waar ze net 5 minuutjes hebben om iets leuks tussen de gesponsorde items (zoals de "I-look-like-a-daewoo-drive-like-a-daewoo-but_I-am-a-chevy-Epica"...

) te zetten.
23 okt 2006 3:22
man... 't is toch weer verbazingwekkend om te zien (horen) wat een onzin sommige mensen kunnen uitkramen
23 okt 2006 6:27
DeniS2 schreef:Ja, blijft een programma dan Bavo nog wat als presentator accepteert
ja. wat?
(Galema heet ie)
23 okt 2006 7:05
patrick911 schreef:Ik dacht alleen dat er van Paul wel wat meer tekst over was gebleven: "tja, tis passie eh" is wel een beetje mager.....
Tja, het blijft TV, waar ze net 5 minuutjes hebben om iets leuks tussen de gesponsorde items (zoals de "I-look-like-a-daewoo-drive-like-a-daewoo-but_I-am-a-chevy-Epica"...

) te zetten.
Helemaal mee eens. Dat is en blijft de ellende van de Nederlandse autoprogramma's die stuk voor stuk NIET onafhankelijk zijn en vet gesponsord worden door de autofabrikanten. Kortom: louter reclame.
Er zal geen presentator te zien zijn die naar goed Engels gebruik zal roepen: "Total rubbish!" of "Waardeloze auto, en wat een lelijk ding!".
Van een uur uitzending blijven dan enkele minuutjes over voor 'iets luchtigs' zoals het Jubileum. En dan worden er nog suffe fragmenten vertoont.........
Maar goed, de NPC was op de buis.
23 okt 2006 7:24
PaSCal bedankt voor je filmpje, super.....
23 okt 2006 8:17
..Er zal geen presentator te zien zijn die naar goed Engels gebruik zal roepen: "Total rubbish!" of "Waardeloze auto, en wat een lelijk ding!"..
ER: nee, DAT schreeuwen ze alleen bij Top Gear
23 okt 2006 8:34
FROST schreef:..Er zal geen presentator te zien zijn die naar goed Engels gebruik zal roepen: "Total rubbish!" of "Waardeloze auto, en wat een lelijk ding!"..
ER: nee, DAT schreeuwen ze alleen bij Top Gear

Oh...... dat wist ik niet.
23 okt 2006 9:17
Mooi en stijlvol event, maar niet evident om op een paar minuten tijd de hele geschiedenis van de club en alle wagens te presenteren.
23 okt 2006 9:19
ik wist dat ik wat aan het vergeten was
bedankt voor de download
23 okt 2006 11:19
Pascal,
Bedankt voor het filmpje!
23 okt 2006 12:03
Ook van deze kant bedankt.
Ik ben het aan het downloaden
23 okt 2006 15:50
Idem.
Geweldig, die Sam als Porschegek.
24 okt 2006 13:54
Vond het een leuk filmpje en Sam vind ik geweldig. Elke avond een kusje voor het slapen gaan

schitterend