03 okt 2006 8:03
08 okt 2006 20:45
08 okt 2006 21:31
horn schreef:Bugatti Veyron rijdt weg van een Niksan 350Z ... erg snel![]()
Leuk detail - achterlichies van de Veyron...
08 okt 2006 22:19
DeniS2 schreef:is dat niet gewoon een electrische storing![]()
10 okt 2006 15:20
10 okt 2006 21:12
Marcos schreef:911-lover schreef:Leuk filmpje.
Mijn nachtmerry , een circuit in de regen![]()
En waarom geeft die steeds tussengas bij het terugschakelen![]()
Zou die bak niet gesynchroniseerd zijn
Verwonderde mij ook, maar ik weet niet beter want ik heb nooit geraced. In dat Japanse filmpje zit er ook een camera bij de pedalen dat heelandtoe gedoe te filmen.
10 okt 2006 21:40
10 okt 2006 22:43
Double G schreef:Hier nog een mooi linkje dat ik op het forum van onze zuiderburen vond:
fabricage 911
10 okt 2006 22:45
aero schreef: een rode 993 RS AMERICA. Kende dit type nog niet (wel de RS)
mijn vriend Google schreef:964 RS America.
The 'European' RS was not going to be legal in America. Partly because of the lightweight features, the thinner glass and lack of side impact protection. Therefore in 1992 a special 'RS America' was developed for the US and Canadian markets.
The RS America was never intended as a racing version. In fact the key to understanding the nature of this car is that it was a stripped out 'cheaper' Carrera 2 as opposed to the homologation special nature of the 964RS.
It lost the Carrera 2's power steering, rear seats, some soundproofing, air conditioning and sunroof. It used the sports M030 suspension (available for the Carrera2) along with the regular 250hp motor and gearbox, the aluminium Cup wheels and a fixed rear spoiler, altogether saving around 70 kg's (about the same as a lightweight passenger). 240 RS America were sold to the end of 1992.
23 okt 2006 17:28
24 okt 2006 11:28
26 okt 2006 0:43
26 okt 2006 0:44
26 okt 2006 10:01
26 okt 2006 10:29
26 okt 2006 13:11
26 okt 2006 17:32
26 okt 2006 18:01
26 okt 2006 18:08
30 okt 2006 21:46