Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
14 nov 2006 12:49
Olaf schreef:Joyman schreef:Zouden ze al een schema hebben voor de rest van de dag, dan kunnen ze mischien uitrekenen hoeveel lawaai ik mag maken

Weet je van je eigen 911je al hoeveel DB deze produceerd
Red Cabriolet had bv al te veel voor de norm van Circuit-Zolder
Anders het zekere voor het onzekere ..... ff de einddemper er weer onder knutselen

scheelt mij ook weer oordopjes

Ik heb geen flauw idee hoeveel DB. mijn 911 produceerd, ik weet alleen dat het er wel een hoop zijn, kan ik dat ergens laten opmeten
Zijn de regels van Circuit Zolder het zelfde kwa geluids berekening
Ik dacht dat iedereen het geluid van de 911 altijd zo mooi vond

Daar wil je toch geen oordopjes voor in
The Joyman.
14 nov 2006 12:54
Op Zolder mag je niet boven 95dB uitkomen
14 nov 2006 13:27
911-lover schreef:Op Zolder mag je niet boven 95dB uitkomen

Oh oke dat is dus het max. toelaatbaar DB.
En er is dus niet een rekenschema zoals hieronder vermeld word
http://www.adpzd.nl/
The Joyman.
14 nov 2006 14:28
Joyman schreef:Olaf schreef:Joyman schreef:Zouden ze al een schema hebben voor de rest van de dag, dan kunnen ze mischien uitrekenen hoeveel lawaai ik mag maken

Weet je van je eigen 911je al hoeveel DB deze produceerd
Red Cabriolet had bv al te veel voor de norm van Circuit-Zolder
Anders het zekere voor het onzekere ..... ff de einddemper er weer onder knutselen

scheelt mij ook weer oordopjes

Ik heb geen flauw idee hoeveel DB. mijn 911 produceerd, ik weet alleen dat het er wel een hoop zijn, kan ik dat ergens laten opmeten
Zijn de regels van Circuit Zolder het zelfde kwa geluids berekening
Ik dacht dat iedereen het geluid van de 911 altijd zo mooi vond

Daar wil je toch geen oordopjes voor in
The Joyman.
De laatste keer op zolder werd ik erafgehaald met 96,1 DB. 95 DB was toegestaan. Ik rij een 996 turbo met techart sportuitlaatsysteem, en believe me dat ding knalt echt bij vol gas

.Wellicht heb je er wat aan.
14 nov 2006 14:30
Wij zijn met de 951 eraf gehaald met +110dB .
Net een terugslagje van de turbo gehad aan de meter
Met m'n Corsa mocht ik nooit boven de 7000 toeren gaan , anders had ik ook steeds prijs
15 nov 2006 15:13
Bericht 2 & 3 zijn bijgewerkt:
Alle betalingen die op 15/11 binnen waren op de rekening heb ik verwerkt. Dit betekent dat iedereen die onder het kopje "Deelnemerslijst" in bericht 2 of 3 staat verzekerd is van een plaats. Diegenen die nog onder het kopje "Intekenlijst" staan is de betaling nog niet van ontvangen. De plaatsen zijn beperkt, dus betaal zo snel mogelijk. Vol=vol.
Ik heb alle ontvangen betalingen doorgestort op de voor dat doel geopende internetspaarrekening.
16 nov 2006 11:12
Alle betalingen die op 16/11 binnen waren op de rekening heb ik verwerkt. Dit betekent dat iedereen die onder het kopje "Deelnemerslijst" in bericht 2 of 3 staat verzekerd is van een plaats. Diegenen die nog onder het kopje "Intekenlijst" staan is de betaling nog niet van ontvangen. De plaatsen zijn beperkt, dus betaal zo snel mogelijk. Vol=vol.
Ik heb alle ontvangen betalingen doorgestort op de voor dat doel geopende internetspaarrekening.
Er zijn nog maar 2 plekken over op 24 mei
16 nov 2006 22:03
Harley schreef:Ik heb alle ontvangen betalingen doorgestort op de voor dat doel geopende internetspaarrekening.
En nóg niet op de Bahama's
17 nov 2006 0:30
-Bahama´s

Weet jij veel waarvandaan ik zit te internetten...
-Nieuwe Porsche

Zeker de laatste tijd niet in mijn album gekeken
morgen ophalen
17 nov 2006 16:53
ruud964 schreef:Veel plezier morgen, wordt voor jouw een mooie dag

..... volgens mij vandaag
18 nov 2006 9:20
O ja.

Jij bent in ieder geval wel wakker
18 nov 2006 12:56
Alle betalingen die op 18/11 binnen waren op de rekening heb ik verwerkt. Dit betekent dat iedereen die onder het kopje "Deelnemerslijst" in bericht 2 of 3 staat verzekerd is van een plaats. Diegenen die nog onder het kopje "Intekenlijst" staan is de betaling nog niet van ontvangen. De plaatsen zijn beperkt, dus betaal zo snel mogelijk. Vol=vol.
Er is nog maar 1 plek over op 24 mei
Er zullen dus mensen van de intekenlijst zijn die moeten gaan uitwijken naar 22 maart.
18 nov 2006 12:57
Olaf schreef:ruud964 schreef:Veel plezier morgen, wordt voor jouw een mooie dag

..... volgens mij vandaag

Klopt.
18 nov 2006 21:03
Harley schreef:Bericht 2 & 3 zijn bijgewerkt:
Er is nog maar 1 plek over op 24 mei
.

Lang leve het Internet Bankieren
19 nov 2006 0:55
...en dat vanaf een booreiland.
19 nov 2006 1:58
Harley schreef:...en dat vanaf een booreiland.

.... nee hoor ....
.... vanaf 'n schip
We zitten niet allemaal op
BOOREILANDEN
19 nov 2006 23:38
Olaf schreef:Harley schreef:...en dat vanaf een booreiland.

.... nee hoor ....
.... vanaf 'n schip
We zitten niet allemaal op
BOOREILANDEN 
Maar zit er toch heel dicht naast te hobbelen en stuiteren
20 nov 2006 0:42
Graag geef ik mij op voor 22 maart!
20 nov 2006 2:58
Jeroen C3.0 schreef:Graag geef ik mij op voor 22 maart!

Tip:
Betaal op tijd!
Voor je het weet zijn de laatste paar plaatsen hier ook zomaar bezet
20 nov 2006 12:02
Alle betalingen die op 20/11 binnen waren op de rekening heb ik verwerkt. Dit betekent dat iedereen die onder het kopje "Deelnemerslijst" in bericht 2 of 3 staat verzekerd is van een plaats. Diegenen die nog onder het kopje "Intekenlijst" staan is de betaling nog niet van ontvangen. De plaatsen zijn beperkt, dus betaal zo snel mogelijk. Vol=vol.
24 mei is VOL
Er zullen dus mensen van de intekenlijst zijn die moeten gaan uitwijken naar 22 maart.
20 nov 2006 12:13
Er zijn 7 inschrijvers op de 24 mei datum die helaas de boot gemist hebben. Sommigen van hen hebben al betaald, sommigen niet. Ik zal al deze forummers per email vragen of ze willen overstappen naar 22 maart of hun geld teruggestort willen krijgen,
Degenen die al betaald hebben krijgen voorrang.
24 mei is vol.
Er zijn nog 6 plekken op 22 maart. Vol=vol.
22 nov 2006 13:42
Update:
24 mei is vol.
Er zijn nog 5 plekken op 22 maart. Schrijf je in zolang het nog kan. Vol=vol.