Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

29 nov 2006 20:41

patrick911 schreef:Wat voor een benzinetank moet daar wel niet in hebben gezeten? :shock:

En MichM3 die daarna schreef:..was de tankinhoud geen 120l??...vage herinnering...

Maar Double G die al veel eerder schreef:...290 liter...

:wink: Wel wakker blijven hoor :lol:

30 nov 2006 5:00

Double G schreef:
patrick911 schreef:Wat voor een benzinetank moet daar wel niet in hebben gezeten? :shock:

En MichM3 die daarna schreef:..was de tankinhoud geen 120l??...vage herinnering...

D8 ik ook aan ja... ;-)

30 nov 2006 5:04

911-lover schreef:
ingo schreef:(geloof dat het van de eigenaar van de -toen- danssalon was, maar weetnie zeker)

Dat was tenminste een dancing.
Ik kwam er vroeger regelmatig
Afbeelding

Ik ook. Maar jullie Belgen kunnen er ook wat van qua 'dancings'. Gingen vroeger regelmatig richting Belgique... Vonden het plezant daar ;-)

Waar we heen gingen dan? Een of andere molen/disco halverwege Eindhoven-Antwerpen, een hele moderne discotheek net voor A'werp en Café D'Anvers. De laatste vond ik eigenlijk wel 't leukst, trouwens...

30 nov 2006 9:56

Ben ik dan de enige die die SUV van Lambo mooi vindt?

'T is net als de overige Lambo's een extreem vormgegeven apparaat en daar hou ik wel van...

Afbeelding

In 2003 heeft Maserati trouwens al de Kubang gepresenteerd als proto:
Afbeelding

Wat vinden we daar dan van? Die vind ik dus wél lelijk...

30 nov 2006 10:51

Laat ik het zo zeggen: ik vind de Lambo zeker niet lelijker dan de KJN.

En als er een markt voor is, waarom niet?
Als er nou mensen zijn die graag in zo'n ding willen rijden om wat voor reden dan ook, ach, laat ze toch.....

30 nov 2006 11:01

ingo schreef:
Double G schreef:

D8 ik ook aan ja... ;-)

oeps...misser :lol: ...korte termijngeheugen aan onderhoud toe? :wink:

30 nov 2006 13:16

ingo schreef: Een of andere molen/disco halverwege Eindhoven-Antwerpen, een hele moderne discotheek net voor A'werp

In Hoogstraten :roll: :?:

30 nov 2006 14:41

Ik ging vroeger naar Hasselt...

Dockside heette die tent geloof ik.

05 dec 2006 16:46

Ook in Essen stond er dit jaar een Lambo SUV te koop

AfbeeldingAfbeelding

05 dec 2006 17:18

911-lover schreef:
ingo schreef: Een of andere molen/disco halverwege Eindhoven-Antwerpen, een hele moderne discotheek net voor A'werp

Highstreet -hoe komen ze erop-, idd in een molen..... maar dat is wel het verre verleden
La Rocca (Lier) was leuker

05 dec 2006 17:20

Nog een plaatje van de LM (600 pk sterk) tijdsens Parijs-Dakar, dat ik jullie niet wilde onthouden:

Afbeelding

Even met het gewicht van dit monster (ook na strippen) in je achterhoofd... :shock:

05 dec 2006 20:08

Marco schreef:
911-lover schreef:

Highstreet -hoe komen ze erop-, idd in een molen..... maar dat is wel het verre verleden
La Rocca (Lier) was leuker

Vroeger wel eens in een hippe tent in Antwerpen geweest, geloof in de havens, Le beau Zoo! Iemand bekend hier?

Internet google:

Amarkord (ex-Le Beau Zoo) Godefriduskaai 50 2000 ANTWERPEN

05 dec 2006 20:41

Jeroen C3.0 schreef:Vroeger wel eens in een hippe tent in Antwerpen geweest, geloof in de havens, Le beau Zoo! Iemand bekend hier?

Internet google:

Amarkord (ex-Le Beau Zoo) Godefriduskaai 50 2000 ANTWERPEN

wel in Cafe d'Anvers, maar dat was een beetje een andere buurt

05 dec 2006 21:23

Effe topictitel aanpassen

"Van Lambo's tot Disco's" :twisted:

05 dec 2006 23:30

Leuke tent die Le Beau Zoo... :wink:

Tubbax kwam destijds in opspraak door zijn gewelddadige optreden als politieman, omdat hij bijkluste als portier en omdat hij zijn vakantie te lang had gerokken om in Amerika aan de zijde van Jean-Claude Van Damme te figureren in een gevechtsfilm. Hij werd ontslagen en schreef het autobiografische boek ,,Ik flik? Bangelijk!''

Drie maanden later werd hij door de Antwerpse strafrechter tot drie maanden cel veroordeeld voor zijn aandeel in een wraakactie op de overvallers van discotheek ,,Le beau Zoo''. Goed een jaar later werd de man echter in beroep vrijgesproken. Tubbax is altijd een sportbeest geweest. De jongste jaren speelt hij basket bij Kontich.

Kan me nog wel herinneren dat de een van de portiers destijds aan het stoeien was met zijn pit-bull. :lol:

08 dec 2006 19:00

Marco schreef:Highstreet -hoe komen ze erop-, idd in een molen..... maar dat is wel het verre verleden

Tegenwoordig mag jij daar ook weer komen hoor, ze hebben een stuk aangebouwd voor 30+ (gelukkig wel aan de voorkant, hoef je niet heel die tent door) :twisted: :wink:

08 dec 2006 21:21

Weliswaar niet in België, maar wel dicht in de buurt en veel Belgen die er kwamen (komen?)...

De Peppermill...

Wie kent die nog?
Plaats een reactie