Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

12 dec 2006 20:34

SPEEDY944 schreef:Eehhh...

En wat was het prijsverschil tussen die auto's?

Doet in mijn inzicht hier niet ter zake.
Ondanks prijsverschil wordt hier doodleuk verklaard dat het Dash van een (veel goedkopere) Peugeot 206 moderner en luxer is dan dat van een (veel duurdere) pré 996. Daar gaat het om en daar wil ik op duiden .
Niets meer , maar ook niet minder :wink:

12 dec 2006 20:48

ppp 356 schreef:Zonder woorden :wink:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Wel vergelijken met een 206GTi hè Afbeelding

.... iets dat wat mij betreft overigens niets verandert aan de boodschap. Ik kijk al jaren met steeds weer veel plezier naar het dashboard in mijn 911. Op dat van bijvoorbeeld een 206GTi zou ik héél snel uitgekeken zijn. 8)

12 dec 2006 20:57

Da's niet eerlijk, een wagen van 13jar vergelijken met een bijna nieuwe :wink:

12 dec 2006 21:11

OK, zit wat in :? ..... want een nieuwe 206GTi rechtstreeks uit de showroom kost je minder €'s dan een goede 911 met 13 jaar ervaring. :lol:

13 dec 2006 16:28

Wat een topic :roll: het gaat intussen al helemaal nergens meer over me dunkt !

Iedereen koopt EEN wagen voor zijn persoonlijke redenen en/of smaak en/of gebruik EN budget. In het ene plaatje past een Porsche perfect, in een ander dan weer niet, zo simpel is het...

En ik denk niet dat topicstarter bedoelt dat een Mazda MPS een alternatief is voor een Porsche, je weet wel appelen-met-peren-vergelijken... :wink:

13 dec 2006 21:34

Carrera4s schreef:En ik denk niet dat topicstarter bedoelt dat een Mazda MPS een alternatief is voor een Porsche, je weet wel appelen-met-peren-vergelijken... :wink:

Zo is het, bedankt. :salut:

14 dec 2006 0:02

cabrio wim schreef:
Carrera4s schreef:En ik denk niet dat topicstarter bedoelt dat een Mazda MPS een alternatief is voor een Porsche, je weet wel appelen-met-peren-vergelijken... :wink:

Zo is het, bedankt. :salut:

Maar wel dat het interieur van een nieuwe Peugeot beter oogt, dan dat van een Porsche van 13 jaar oud.

Graag gedaan :lol: :lol: :lol:
Plaats een reactie