Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

04 feb 2007 22:00

vandaag heeft mijn zoon zijn licentie gehaald op het circuit van Assen, 3 foutjes in zijn theorie en een EU licentie met de praktijk!

helaas niet ongeschonden uit de strijd gekomen.....

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

04 feb 2007 22:19

porsche356sc schreef:vandaag heeft mijn zoon zijn licentie gehaald op het circuit van Assen, 3 foutjes in zijn theorie en een EU licentie met de praktijk!

Van harte! 8) :thumleft:
En dat voor een 17-jarige........toekomstig F1 coureur.....??? :wink:

porsche356sc schreef:helaas niet ongeschonden uit de strijd gekomen.....

Pappa weer wat te doen, de komende weken! :wink:

04 feb 2007 23:02

porsche356sc schreef:vandaag heeft mijn zoon zijn licentie gehaald op het circuit van Assen, 3 foutjes in zijn theorie en een EU licentie met de praktijk!

Gefeliciteerd :!:

04 feb 2007 23:04

Harley schreef:Gefeliciteerd :!:

Dat is/was toch jouw licentie 944 Stephan of toch die van Mischa?? :shock: :wink:

04 feb 2007 23:05

Gefeli voor je zoon!

@ Rob: heb geduld mijn waarde.... :wink:

04 feb 2007 23:16

Rob Herfst schreef:Dat is/was toch jouw licentie 944 Stephan of toch die van Mischa?? :shock: :wink:

:lol: Harry repareert ´m wel weer voordat wij ´m nodig hebben...

04 feb 2007 23:26

Harley schreef:
Rob Herfst schreef:Dat is/was toch jouw licentie 944 Stephan of toch die van Mischa?? :shock: :wink:

:lol: Harry repareert ´m wel weer voordat wij ´m nodig hebben...


Als ik Harry was, zou ik even wachten met repareren tot nadat jij hem hebt gebruikt :mrgreen: :wink:

04 feb 2007 23:37

als mijn zoon zijn zin krijgt gaat hij er morgen al mee aan de slag, die staat voor de racecursus er strak en stralend bij

ook was het olieverbruik vandaag iets aan de hoge kant (1 op 100) de kop zal dus ook een revisie ondergaan

(hij is niet voor niets porsche-monteur in opleiding.....)

05 feb 2007 17:34

Wij rijden op een dagje circuit (2 uren rijden) er een halve liter door.
Volgens Erwin was dit dus niet noemenswaardig en een teken dat het blok nog perfect was

05 feb 2007 20:49

911-lover schreef:Wij rijden op een dagje circuit (2 uren rijden) er een halve liter door.
Volgens Erwin was dit dus niet noemenswaardig en een teken dat het blok nog perfect was


je rijd gemiddeld 100 km per uur op het circuit, dat betekend voor jou een halve liter op 200 race kilometers, bij mijn zoon is het ruim een liter op 100 kilometer, toch maar even het koppie reviseren

05 feb 2007 20:57

porsche356sc schreef:toch maar even het koppie reviseren

Let je even op Mischa: de eerste 2.000 km na de revisie niet boven de 3000 toeren :mrgreen: :wink:

06 feb 2007 1:24

Rob Herfst schreef:
porsche356sc schreef:toch maar even het koppie reviseren

Let je even op Mischa: de eerste 2.000 km na de revisie niet boven de 3000 toeren :mrgreen: :wink:


de kop van mijn 44 ook maar doen dan.........

06 feb 2007 1:50

porsche356sc schreef:de kop van mijn 44 ook maar doen dan.........

Wel zo eerlijk, Harry! :lol: :wink:

06 feb 2007 13:13

Heeft zoonlief een opduwertje gehad :?:
Blijkbaar moet niet enkel de kop , maar ook de kont onderhanden genomen worden :wink:

Afbeelding

06 feb 2007 14:23

911-lover schreef:Heeft zoonlief een opduwertje gehad :?:
Blijkbaar moet niet enkel de kop , maar ook de kont onderhanden genomen worden :wink:

Afbeelding


er stak een vangrail over Koen, en die gaan niet zomaar opzij.....

06 feb 2007 15:12

porsche356sc schreef:.. er stak een vangrail over Koen, en die gaan niet zomaar opzij.....



... dat weet 'ie volgens mij :roll: :wink:

06 feb 2007 16:14

Neen , dat wist ik niet. Ik kreeg enkel van iemand dit fotootje toegestuurd.
Als je bedoeld dat ik weet dat vangrails kunnen oversteken en niet opzij gaan ..... Ja hoor , dat weet ik :twisted: :wink:

06 feb 2007 23:20

911-lover schreef:Neen , dat wist ik niet. Ik kreeg enkel van iemand dit fotootje toegestuurd.
Als je bedoeld dat ik weet dat vangrails kunnen oversteken en niet opzij gaan ..... Ja hoor , dat weet ik :twisted: :wink:


gevoelig onderwerp?....

07 feb 2007 0:45

Neen , maar niets om publiek te maken vanwege persoonlijke redenen :wink:

07 feb 2007 10:16

911-lover schreef:Neen , maar niets om publiek te maken vanwege persoonlijke redenen :wink:


je hoort me er niet meer over

09 feb 2007 1:14

Rob Herfst schreef:
porsche356sc schreef:de kop van mijn 44 ook maar doen dan.........

Wel zo eerlijk, Harry! :lol: :wink:


zo gezegd zo gedaan:

Afbeelding

09 feb 2007 11:14

Top dat je je uiterste best doet om MS964 en mij te voorzien van goed cursusmateriaal :!:

09 feb 2007 21:09

Harley schreef:Top dat je je uiterste best doet om MS964 en mij te voorzien van goed cursusmateriaal :!:


ach, ik wil het niet op mijn geweten hebben dat jullie niet slagen.....

om dat voor te wezen heeft mijn zoon afgelopen weekeinde zijn licentie in pinky gehaald, dan moet het voor jullie een makkie zijn.... toch?

10 feb 2007 0:42

Volgens mij heeft jouw zoon op z'n 17e (is 'ie nu toch?) meer gereden op het circuit dan Harley en ik samen. That lucky bastard. :wink:

10 feb 2007 2:28

MS964 schreef:Volgens mij heeft jouw zoon op z'n 17e (is 'ie nu toch?) meer gereden op het circuit dan Harley en ik samen. That lucky bastard. :wink:


tsja, hij had al op zijn 16e zijn eigen porsche en was net 17 toen hij voor het eerst in zijn eigen wagen het circuit op ging, hij had toen nog nooit zelf harder gerden dan stapvoets en zette een tijd van 2:21 op de klok, daar waren jullie 'voorgangers' zelfs jaloers op.

gewoon laten zien dat je haast hebt, dan is het examen een makkie, of zo'n aktie uithalen als mijn zoon tijdens zijn examen, te hard een chicane in, daarna mooi corrigeren, nog net de kerbstones meepakken, klein tikkie tegen een bandenstapel en met een stalen gezicht plank gas doorrijden, scoor je punten mee
Plaats een reactie