22 feb 2007 19:15
Steven schreef:Allemaal goed en wel, de kosten om hem optisch in orde te zetten schat ik op maximum 1.250 euro, maar hoeveel zou ik voor wagen zelf mogen betalen volgens Porsche normen gezien zijn huidige staat ?
En zijn er nog niet zichtbare plaatsen die gevoelig zijn voor corrosie bij een 993 die ik dan best ook even dubbelcheck bij die wagen voor eventuele aankoop ? Op de lak van de wagen zelf en ook bij voor en achterraam zie ik nergens roestblaasjes. Kan de motor zelf aangetast zijn eigenlijk ? Dit laat ik zowiezo wel even checken door mijn garagist op een brug mocht het ooit zover komen.
Maar eerst had ik graag een idee qua prijs vernomen, zodat ik niet teveel betaal en ik weet als ik eventueel nog verder moet onderhandelen
22 feb 2007 21:31
22 feb 2007 23:40
23 feb 2007 0:01
23 feb 2007 0:19
23 feb 2007 0:38
23 feb 2007 8:26
23 feb 2007 9:34
23 feb 2007 9:38
Steven schreef:Ik wil dit seizoen meerijden met alle ritten en heb dus geen zin om nog maanden te zitten zoeken als een gek. En beter kan het allicht altijd, als je maar voldoende $$$ neertelt.
23 feb 2007 9:46
Carrera4s schreef: Al is heel het invoergedoe in mijn ogen ook niet te onderschatten !
23 feb 2007 10:01
Marcel schreef:Steven,
Heb je al eens op www.mobile.de gekeken. Daar staan zowiezo al 20 exemplaren voor onder de 35,000 euro en ook met heel weinig km's. Volgens mij komt er voor Belgische import dan niet zo heel veel bij....
23 feb 2007 10:20
23 feb 2007 11:03
Steven schreef:
Echt super miskopen kan allicht niet als je een beetje uitkijkt en een 993 houdt goed zijn waarde voor zover ik weet... als ik dan binnen x maanden of x jaar eens de ultieme zie staan, kan ik allicht mijn 993 steeds inruilen dan. Denk dat ik nog maar eens een mailtje stuur naar de verkoper om wat van de prijs af te dingen.... maar hoeveel is deze wagen waard hé ? Er is nog maar 1 iemand die er een prijs durfe op te plakken tot dusver. Wie zegt nog eens zijn gedacht
23 feb 2007 11:03
ECT schreef:Een Porsche in Duitsland kopen is altijd goedkoper dan hier in NL. Wil je Duitse prijzen vergelijken kijk even op www.mobile.de dan heb je in ieder geval de Duitse richtprijzen en met wat onderhandelen (roestplekken, gladde banden, etc.) kun je met de prijs verder omlaag gaan.
23 feb 2007 11:38
23 feb 2007 12:36
23 feb 2007 13:02
23 feb 2007 13:59
2000 gtv schreef:En dan een paar maanden later....... toch dat 18inch setje met banden Ca 2500,-
Oh ja hij staat toch wat hoog en kan beter rijden....bilstein's met H&R veren (o.i.d) uitlijnen en-wegen o.i.d ca 3000,-
Hmmm toch ook maar wat dikkere uitlaten.....Porsche soundsystem ca 500,-
Tja... hij kan toch wel wat lekkerder klinken... RSR dempers ca 600,-
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Ik moet dus eigenlijk meer vragen dan 40k voor mijn auto![]()
23 feb 2007 16:03
molen934 schreef:2000 gtv schreef:En dan een paar maanden later....... toch dat 18inch setje met banden Ca 2500,-
Oh ja hij staat toch wat hoog en kan beter rijden....bilstein's met H&R veren (o.i.d) uitlijnen en-wegen o.i.d ca 3000,-
Hmmm toch ook maar wat dikkere uitlaten.....Porsche soundsystem ca 500,-
Tja... hij kan toch wel wat lekkerder klinken... RSR dempers ca 600,-
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Ik moet dus eigenlijk meer vragen dan 40k voor mijn auto![]()
Of toch maar gelijk een 993 S kopen