Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

06 maart 2007 1:17

Idd , wat een SMILES :lol: :lol: :lol:

Prachtige foto's :thumleft:

En deze is ook prachtig en zal Jan zeker gelukkig maken

Afbeelding

06 maart 2007 8:37

Rob Herfst schreef:Hoe bedoelt u, een funfactor? :mrgreen: :wink:
Hè Waldorf,we hebben wel heel veel lol hier zeg.Zat jij nou aan mij of ik aan jou :mrgreen: :wink:

06 maart 2007 15:36

Erg mooie foto's zeg!!! 8)

Foto's

06 maart 2007 17:04

He top!

Mooie foto's zeg. Dit is de eerste foto waar ik mezelf op in actie zie en hij is super! Bedankt.

06 maart 2007 17:24

Nou hier, vergeleken met het bovenstaande nog een paar amateurfototjes :lol:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

:ba: ze doen het eindelijk. alleen hoe krijg je die blauwe randjes? En zo komen we steeds een stukje verder :cheers:

Edit EriC4C: De "blauwe randjes" verschijnen vanzelf en geven aan dat de afbeelding resized is :arrow: er op klikken geeft de afbeelding in groter formaat.
Laatst bijgewerkt door Amethist op 06 maart 2007 19:47, in totaal 2 keer bewerkt.

06 maart 2007 19:40

2000 gtv schreef:Zat jij nou aan mij of ik aan jou :cyclopsani:

:shock: Volgens mij willen we dat helemaal niet weten :o

06 maart 2007 23:53

Edit EriC4C: zie quote's en foto's. :idea:

Heeft de wedstrijdleiding wat gemist??? :lol: :lol: :lol:

08 maart 2007 1:31

Het is je gelukt Michael :thumleft: , de ervaring komt vanzelf, gewoon door blijven klikken met die camera :lol: :wink:

08 maart 2007 9:38

911-lover schreef:

Afbeelding

Zeker Koen. Gelukkig was Henk zo attent me even de link door te sturen. Ben de laatste tijd een beetje weinig hier geweest.

08 maart 2007 21:48

Edit EriC4C: zie quote's en foto's. :idea:

nog een paar plaatjes

AfbeeldingAfbeelding

en; onbetwist winnaar van de spektakelprijs (en andere prijzen ;-)):
Afbeelding

Voor overige plaatjes verwijs ik naar mijn persoonlijk album.

09 maart 2007 20:04

Rob Herfst schreef:Weer hele mooie foto's!!! :thumleft:

Hoe bedoelt u, een funfactor? :mrgreen: :wink:

Afbeelding

En hoe bedoelt u.... Serieuze bezigheid :mrgreen:

Afbeelding

Het was mijn eerste slalom, en heb er ontzettend van genoten. Ik heb mijn (stief) zoon een aardig 'beroerde' dag gegeven. Hij vond het fantastisch om mee te maken, maar was wel kotsmisselijk na de 2e ronde. In de laatste ronde nog een aardige schuiver gemaakt, die totaal onverwacht kwam. :oops: :oops:

Ik zal ook nog even een paar foto's plaatsen. Zijn er misschien nog mensen die toevallig een actie foto hebben van mij??? Foto's zoals die van kamiklaasje vind ik wel erg leuk om in het bezit te krijgen :wink:

09 maart 2007 20:31

911-lover schreef:Idd , wat een SMILES :lol: :lol: :lol:

Prachtige foto's :thumleft:

Afbeelding

Dan zal Jan deze ook wel leuk vinden. De hele auto staat er niet op, maar daar ging het in dit geval ook niet om. Arme pilon :(

Afbeelding

09 maart 2007 22:42

Hierbij nog een paar amateur foto's. Met de vertraging op mijn toestel was het wel erg moeilijk om de auto's er op te krijgen, maar hier degenen die er met succes op zijn gekomen 8) 8)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Als er interesse is voor de foto's stuur maar een PB'tje :wink:
Plaats een reactie