Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
24 maart 2007 16:05
Leo & Ste,
strak filmpje weer......
word nog misselijker om naar die bochten te kijken...dan er door te sturen.
24 maart 2007 20:06
Heb met veel plezier naar het filmpje gekeken, ha ha ha dat koppie van stephan, geweldig. Nog een heleboel weken wachten, maar heb er al zin.
24 maart 2007 20:12
Ja coole film!
24 maart 2007 20:57
Leo, bedankt dat je dit zooitje ongeregeld weer op beeld hebt vastgelegd!
En dan ineens Darude

, je blijft me verbazen met die klassieke zandstorm Leo!
24 maart 2007 23:34
Mooie film heren, als ik zo de beelden weer zie wil ik eigenlijk gelijk weer

Smaakt naar meer
25 maart 2007 1:11
ruud964 schreef::x Mijn lijntjes waren echt nog niet zo verkeerd (vond ik)

Het duurde anders nog verrekte lang voordat je op mijn staart zat...
25 maart 2007 10:29
goed voorbeeld van een organistaie die niet weet hoe het moet..... tijdens die dag waren er bijna doden te betreuren geweest......hier wordt een wagen nog weggesleept maar over het algemeen liet de organisatie de wagens staan onder het mom van veel rijden voor weinig, en wegslepen kost tijd dus doen we dat liever niet.
25 maart 2007 13:57
De foto's van Patrick staan nu ook in het fotoalbum. Ook die zijn natuurlijk na te bestellen.
Speedpictures fotoalbum
25 maart 2007 15:32
Zo ook even de moeite genomen om de fotos up te loaden:

Deze keer niet zo heel veel, omdat we vooral druk waren met rijden. Daarnaast hebben we veel gefilmd. Voordat ik dat kan posten zijn we alleen wel een paar weken verder. Het was een geleende camera en alleen de eigenaar kan voor ons het materiaal op een dvd zetten. Dan nog pinnacle beetje leren en kijken of we wat kunnen maken. Dat zien jullie tzt wel.
In de afgelopen dagen nog regelmatig met plezier teruggekeken naar de dag en oefen zo af en toe op de weg. Je hebt immer wegenbelasting betaald voor de heeele weg
Komende week gaat de auto naar de 'dokter' voor de noodzakelijke reparaties en hopen over een paar weken weer te kunnen genieten van nederlands wegen.
25 maart 2007 17:53
Eh, zijn er nog meer mensen die na donderdag last hebben van hun remmen
25 maart 2007 18:17
Geen idee, heb er niet meer mee gereden.
Zal er wss ook niet achter komen ook, want we bijten
meteen maar door en zal de remmerij ook vervangen worden.
25 maart 2007 21:03
@ patrick911
Ja, nu is last van wel een groot woord maar.......... ik voel wel degelijk verschil, ze happen minder fel bij lichte aanraking, en ik moet voor mijn gevoel het rempedaal heel wat verder intrappen.
Beetje 'zompig' .........
25 maart 2007 21:19
Precies. dat heb ik dus ook.
Verder, als ik harder moet remmen, hoor ik vlak voor ik stilsta iets aanlopen. Zijn dat de remblokken of zeg ik nou iets stoms?
Aan de disken zie ik nl niks raars.
25 maart 2007 21:33
@Patrick911
Remblokken te warm geworden, zie topic in 'onderstel en remmen'
mythe over kromme remschijven.
Staat interessant stuk in over warme remmen en overdracht van blokmateriaal op de schijven e.d.
25 maart 2007 22:45
patrick911 schreef:Eh, zijn er nog meer mensen die na donderdag last hebben van hun remmen

Geen IDEEEE waar je het over hebt
Nee, serieus: geen enkel verschil gemerkt.
En ik heb dan nog geen 4S/'Turbo' rode set, maar slechts de standaard 993 zwarte set
Zou me er geen zorgen over maken. De blokken een beetje verglaasd
Gewoon een tijdje mee verder rijden, wel bewust regelmatig gebruiken, en dan eens kijken waar het op uit draait.
De remmen van de 'oudere' modellen zijn waarschijnlijk toch wat 'krapper' bemeten en dat merk je dan bij dit soort evenementen.
26 maart 2007 13:14
rem olie verversen
26 maart 2007 16:28
rem OLIE??
Zit er olie in??
Zou best kunnen hoor, maar klinkt niet logisch
26 maart 2007 16:51
m'n remvloeistof is recentelijk vervangen, maar ik zie wat je zegt Jeroen; Je doelt waarschijnlijk op het feit dat ik meer pedaaldruk moet uitoefenen.
26 maart 2007 22:21
remVLOEISTOF... remOLIE... één pot nat
patrick911 schreef:m'n remvloeistof is recentelijk vervangen
dat kan je nu dan weer doen
27 maart 2007 11:30
patrick911 schreef:m'n remvloeistof is recentelijk vervangen,
Misschien niet goed ontlucht
27 maart 2007 21:26
het is heel goed mogelijk dat je remblokken nu zijn 'verglaasd' hierbij wordt het oppervlak van de remblok kei en kei hard, zelfs zo hard dat je schijven eerder slijten dan je blokjes..... hierdoor neemt ook de remkracht af en heb je dus het idee dat je harder moet trappen dan je gewend bent.
29 maart 2007 8:54
@Geert - nog een leuk plaatje van ons gevonden.
Ook leuk.