Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

23 mei 2007 20:48

5 uurtjes met de trailer :?:
En ik moet eerst nog langs thuis.
De kleding , drank etc is geen probleem, maar ik heb geen zin de hele rit naar Zandvoort en dan naar Francorchamps te rijden met 80 liter benzine extra in Jerrycans in de koffer.
Daar kan bij controle wel eens een serieus probleem van komen en veilig is ook anders.
Ook de hondjes hebben hun dagelijkse eten en drinken nodig.
Nu zouden ze de 968CS vrijdagavond naar hier brengen.
Na die telefoontjes ( 5 ) en mails + andere dingen die aan zijn gekomen zou je voor minder woest worden.

Ze staat in elk geval zo momenteel te wachten

@Olaf: Ik ben (gelukkig) van de Red Bull verslaving af dus dat houdt ik liever zo :wink:

23 mei 2007 21:52

Iedereen die morgen naar Zandvoort gaat :
PRETTIGE DAG ! Het wordt i.e.g. MOOI weer.
Stephan, ook succes met de orgt. van de dag. 3 juni kun JIJ relaxen.... :wink:

23 mei 2007 22:27

Veel plezier allemaal
en voorzichtig met jullie koppelingen :mrgreen:

23 mei 2007 23:02

Enjoy mannen en als het ff uitkomt kom ik jullie kunsten nog ff bewonderen.

23 mei 2007 23:43

Ik zie net dat ik ( God zei dank ) me niet ingeschreven heb voor het eten achter het evenement.
Met wat geluk ben ik dan tegen 00.00u thuis en kunnen we toch nog een paar uurtjes ons bed zien.

Wat een opluchting in dit geval :ba:

24 mei 2007 0:07

911-lover schreef:Ik zie net dat ik ( God zei dank ) me niet ingeschreven heb voor het eten achter het evenement.
Met wat geluk ben ik dan tegen 00.00u thuis en kunnen we toch nog een paar uurtjes ons bed zien.

Wat een opluchting in dit geval :ba:

En nu naar bed Koen ! :D
Tot morgen...

24 mei 2007 0:43

Zo, eens kijken of Katrijn het net zo goed kan morgen, eh straks....:

Afbeelding

Yeeehaaa :!: 8)

24 mei 2007 6:26

911-lover schreef:Nu zouden ze de 968CS vrijdagavond naar hier brengen.
Na die telefoontjes ( 5 ) en mails + andere dingen die aan zijn gekomen zou je voor minder woest worden.

Gewoon evenlang wachten met de rekening, zo leren ze zulke dingen vanzelf wel af :wink:

24 mei 2007 6:37

Verwacht weerbeeld voor overdag in de regio Haarlem / Zandvoort:

DONDERDAG: Zonnig. Weinig wind. Op het strand wind van zee. Max. temperatuur ca. 22°C. 8)

Tot straks :!:

24 mei 2007 7:43

vanmorgen nog even werken en dan kom ik eraan 8)

24 mei 2007 7:50

Wat een weer mensen! Veel plezier vandaag.

24 mei 2007 8:16

Mensen veel plezier vandaag, aan het weer zal het niet liggen :ba:

Kijk op het circuit uit voor links en rechts dwaas passerende Afbeelding :twisted: :wink:

24 mei 2007 8:45

http://www.mobil.nl/Benelux-Dutch/LCW/H_T_B.asp

24 mei 2007 8:53

Inderdaad een paar uurtjes werken, en dan :drive: 8)

24 mei 2007 8:59

Hier ook nog een paar uurtjes aanwezig zijn (vlgs sommigen mag ik het geen werken noemen) :wink: En dan......WEGWEZEN!!! :shaking2:

24 mei 2007 9:07

Lekker race weertje :mrgreen:

24 mei 2007 9:51

Leuk hoor, bijna iedereen (net zo als ik) nog aan 't werk... Maar jullie kunnen het dus ook niet laten toch even op het forum in dit draadje te kijken.

Tot vanmiddag op Zandvoort en voor de mensen die uit het zuiden komen tot 14.00 bij Lage Weide in Utrecht.

pieter

p.s. Bedankt aan degene die er niet bij zijn voor de aardige note's.

24 mei 2007 10:41

Ik kan wel cabrio gaan, of wordt dat afgeraden?

En wie rijd er allemaal met helm en handschoenen?

Harry.

24 mei 2007 10:44

helm, handschoenen ik weet niet wat je allemaal van plan bent :lol:
ik ga gewoon lekker rondjes rijden iig :wink:

24 mei 2007 10:45

Op het circuit dak dicht, voor de veiligheid. Ramen ook dicht, klein kiertje open mag wel.

Ik rij zelf zonder helm maar met handschoenen. :idea:

24 mei 2007 10:45

Neem helm mee, en zal deze ook opzetten, met name als het wat harder gaat. Handschoenen heb ik niet, maar wil deze wel op korte termijn aanschaffen. Heb nl. last van zweethandjes en dus een glad stuur. Iemand suggesties voor merk/model handschoenen (niet te duur graag)?

24 mei 2007 10:49

Ik heb Momo Corse handschoenen.

24 mei 2007 10:51

Heb mijn helm wel mee, die gaat in elk geval op tijdens het vrij rijden. Daarvoor kijk ik het nog even aan hoe vlot we rijden.
Mijn handen zouden juist gaan zweten met handschoenen.. :lol: (heb tot nu toe zonder problemen zonder handschoenen gereden).
Ondertussen hier op kantoor mijn geplande werkzaamheden voor vandaag afgerond; m.a.w. ik ben er helemaal klaar voor!

24 mei 2007 12:33

Aan het weer zal het niet liggen! Trouwens ik heb geen handschoenen, maar neem mijn sjaal wel mee. :wink: Tot straks

gast ik heb nog wel olie voor je, zal het mee nemen. :wink:

24 mei 2007 12:47

Zo forumleden,

Zal er even heenrijden, helaas met de BMW :oops:

Tot straks :roll:
Plaats een reactie