Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

07 apr 2007 1:56

Net in de avonduren lekker zitten poetsen aan de P, had er echt zin in
normaal niet zo...... Driving is more fun :D
Anyway de groene dame staat er weer prachtig bij.
Morgen is de Targa aan de beurt.

07 apr 2007 2:14

Ik zie net dat ik de enige ben op dit tijdstip op PF

"Er is 1 eregistreerde en 0 verborgen gebruikers online"

En ben meteen een Ere gebruiker!!! :D

Truste...................

07 apr 2007 2:30

MetalGreen911SC schreef:Ik zie net dat ik de enige ben op dit tijdstip op PF.

Sorry :oops: ... was net even koffie aan het zetten 8)

MoGgUh ... :drunken:

07 apr 2007 7:55

Moguuhhh, en allemaal een Prettig en :sunny: paasweekend toegewenst, en veel genieten,vooral de cabrio en targa rijders :wink:

07 apr 2007 11:02

Moggûh, het is nog even wachten op het cabrioweer.

07 apr 2007 11:19

HansA schreef:Mogge vanuit een wat mistig Californie,

Heb vanmorgen maar eens even een omweg naar kantoor genomen, om de Boxster even goed uit te laten en aan wat lekkere bochten laten snuffelen. Heb de volgende route genomen, vanuit woonplaats Saratoga (eerste een bakkie gehaald bij de Blue Rock Shoot) Big Basin opgereden oftewel Highway 9. Nou een highway is dit dus niet, het is een prachtige slingerende weg, met vele snelle bochten die zich snel omhoog werkt de Santa Cruz Mountains in. Had eerst nog een oude Chevy pickup met even oude Mexicaan voor me hangen die dacht dat ie me wel voor kon blijven maar op een gegeven moment toch ziek werk van die Boxster met die xenons in zijn nek en het toen maar opgaf. Overigens de kap was omlaag natuurlijk met de climate control op Hi. Buitentemperatuur was 15 graden onder aan de berg en zakte naar 7 bij het klimmen (het was 7.15 's morgens overigens). Boven aangekomen linksaf gegaan, Skyline Boulevard op. Dit is een prachtige, bochtige weg die zich over de top van de bergen begeeft. Rechtsaf an je bijna helemaal doorrijden naar San Francisco maar daar had ik nou effe geen tijd voor :( Dus maar links richting Los Gatos. De uitzichten waren prachtig, de mist die vanuit de Pacific over de bergen hangt en hier en daar de zon erdoor prachtig. De Boxster voelde zich hier als een vis in het water. En geen mens op de weg, ook de sherrif niet dus kon hem flink de sporen geven. Na een tijdje weer links omlaag de berg af richting Highway 17 (de prachtige bergweg vanuit Santa Cruz). Dit was een smalle weg met erg scherpe bochten met af en toe een recht stuk waar ik net de 3e versnelling in kon. En 1 keer een bocht compleet verkeerd inschatte en dus vol in de ankers moest. Geen probleem natuurlijk. Onderaan de berg weer netjes ingevoegd in het woon en werk verkeer op Highway 17 en met een grijns van oor tot oor naar kantoor gereden.

Zal even kijken of ik hier een plaatje van het gebied kan posten.

groeten allemaal

Ik ga zo ook even een stukje rijden, over de A1 van Weesp naar Hilversum en weer terug denk ik. :wink: Poeh, om jaloers van te worden! 8)

07 apr 2007 11:22

ik denk dat ik de auto maar eens ga ontdoen van die zandbak onder de pedalen. :oops:

dan ook nog maar even wassen, ik rij al twee weken met de sporen van een zwaan met buikgriep of zo. :evil:

robert

goede morgen trouwens

07 apr 2007 12:24

911-lover schreef:En alweer een goede morgen gewenst aan iedereen.
Wat was het een heerlijk weertje :sunny:

Afbeelding

morgen is voorbij en de koffie is ook op :!: :twisted: :wink:
middag..............................................

07 apr 2007 13:09

Buiten de openingstijden , maar deze uitzondering mag.
HIER de website van mijn nieuwe werkstek (buiten de zaak die ik ook open hou). Deze is van vandaag online.
Het is geen topzaak meer , maar dat ging niet met de zaak n familiale toestanden. Dit is een zeer mooi compromis.
Dubbele posten draaien dus. Vermoeiend maar mooi

07 apr 2007 14:16

kaart ziet er prima uit Koen

07 apr 2007 14:21

We proberen kwalitatief hoogstaande gerechten te geven met "normale" producten. "Ruime" porties en mooi gepresenteerd (alle koks hebben in sterrenzaken gewerkt)
Alles is vers en huisgemaakt van pralines tot brood over verse deegwaren en frieten tot quiche en ijs.
De zaak bestaat dit weekend 2 weken , maar loopt al als een trein
Laatst bijgewerkt door 911-lover op 07 apr 2007 14:22, in totaal 1 keer bewerkt.

07 apr 2007 14:22

klinkt goed, als ik in de buurt ben...
kom ik zeker even proeven 8)
lokatie herfstrit :?: :wink:

07 apr 2007 14:26

Ik ben aan het overleggen om het ontbijt in de andere zaak te doen van mijn werkgever (waar ik ook 1x per week moet inspringen) en/of de middagstop in deze zaak.
Wel kijken dat de rit op zich (die de hoofdzaak is) nog leuk is en mooie wegen kent.

07 apr 2007 14:39

Ziet er allemaal goed uit :!:

08 apr 2007 0:04

Goede morgen allemaal en een vrolijk Paasfeest gewenst

Afbeelding

08 apr 2007 0:17

Vrolijk Pasen allemaal,

Morgen eens kijken of die Belgen een beetje Pasen kunnen vieren in Lokeren,,,, 8)

Truste, en tot maandag ..met pics van de Tieltclub meeting ( 85 stuks)

08 apr 2007 8:23

Goed pasen vieren wil zeggen

Om 8:00u naar de kerk
Om 10:00 u met de kindjes eitjes rapen
om 12:00 u bij de oma en opa eitjes rapen;
De rest van de namiddag bij de familie.

Wij gaan voor 2 & 3, 1 & 4 slaan we even over dit jaar.

De eerste eitjes liggen trouwens al in de mand :D

08 apr 2007 8:55

mogge allemaal

gelukkig dat mijn dochter van 8 maanden ook van GP houdt

Maakte Pappa dus nog optijd wakker

geniet ervan en vrolijk pasen

08 apr 2007 9:05

morguh
10:00 auto starten
12:00 aankomen in Gent
tot 23:00 'eitjes' zoeken in de verschillende kroegjes
:wink:

08 apr 2007 9:23

Goede Paasmorgen allemaal.

08 apr 2007 9:29

Dezon schijnt hier al heerlijk :sunny:

ik zet net de F1 aan en allebei de Spykers er al uit :shock:

08 apr 2007 23:56

Goede Morgen medemaukers
Mijn vrije dagje komt eraan :ba:

09 apr 2007 0:13

Mogguh Maukers :lol: toffe dag gehad?

Ik ga maandag maar eens even kijken bij Luitink in Nieuwer ter Aar, dan is ie open, zijn er nog meer Maukers die er naar toe gaan??????

09 apr 2007 0:21

Mogge, lekkere dag met sturen in de zon geweest vandaag.
Voetballen zijn ze een beetje verleerd hier in Rotterdam, maar gelukkig is er nog een Rotterdamse coureur die goed gepresteerd heeft:
Doornbos is 2de geworden in zijn eerste ChampCar race!! :cheers: :cheers: :cheers:

09 apr 2007 1:36

Jeeeeeezzzz, alweer de enige op het forum...... :cry:
Gesloten onderwerp