21 jun 2007 17:35
21 jun 2007 19:24
21 jun 2007 20:09
Paul van Engelen schreef:Voel het niet persoonlijk maar zie het wel zo staan.
Je schrijft de laatste tijd toch minder nuchter en luchtig, vind ik.
wolf schreef:plofmotor een van de redenen dat je naar gt3 bent geswitcht john?
21 jun 2007 20:31
21 jun 2007 20:51
21 jun 2007 21:14
21 jun 2007 21:49
21 jun 2007 22:20
21 jun 2007 22:45
gast schreef:Ik heb wel contact gehad met de engelse firma Autofarm omdat daar naar verwezen wordt vanwege de kennis etc. maar ook daar werd op een heel andere manier gesproken over de 3.4 als dat de meesten hier doen.
21 jun 2007 22:49
21 jun 2007 22:54
996driver schreef:.. en gaat de 993 dus op een 964 lijken. Dus, heren 993 rijders, het gaat jullie allemaal overkomen. Voorbeelden uit de praktijk!!
21 jun 2007 22:58
996driver schreef:()En dat is ook 1 van de redenen dat ik voor een 996 heb gekozen. Vreemd genoeg lees ik daar weining over op dit forum.()
21 jun 2007 23:05
996driver schreef:Wat een ophef! Gelukkig rijd ik in een 3.4, fantastisch. Of de motor gaat gevoelige IMS Lager, zou best kunnen. Ik ken meerdere 996 rijders. Allen hebben nog nooit problemen gehad.
Reageren maar?!
21 jun 2007 23:06
21 jun 2007 23:26
21 jun 2007 23:38
22 jun 2007 0:23
Yoda schreef:Er is een poll geweest van total911 bij specialisten en dealers in Engeland. De uitkomst was dat 90 tot 95% van de 996-en geen motorproblemen heeft gehad tot nu toe (1 op 20, heb ik eerder gelezen). Dit was volgens mij exclusief het bekende RMS probleem.
22 jun 2007 1:29
22 jun 2007 9:01
Rob Herfst schreef:
Op basis van de informatie die IK nu heb verzameld, zou IK geen 996 3.4 schakelversie meer kopen.
Met de 996 3.6 schakelversie daarentegen (of een 996 3.4 tiptronic; maar dat is een persoonlijke keuze!) zie IK geen bezwaar!
22 jun 2007 9:12
Devils son schreef:Het feit dat de tip er geen last van heeft en de schakel wel doet vermoeden dat de bestuurder weer eens de grootste invloed heeft op de levensduur.
22 jun 2007 9:26
22 jun 2007 9:41
22 jun 2007 10:13
Yoda schreef:Pas in de afgelopen jaren is de prijs van een ruilmotor van 6000 naar 12000 gegaan in tegenstelling tot zo'n 30000 voor een 993 motor..
michael schreef:... de jaren 80 .. ik lees steeds maar weer dat in die periode de meest bombestendige motoren zijn gebouwd bij Porsche.
22 jun 2007 10:18
michael schreef:ik lees steeds maar weer dat in die periode de meest bombestendige motoren zijn gebouwd bij Porsche.
22 jun 2007 10:18
Devils son schreef:Het feit dat de tip er geen last van heeft en de schakel wel doet vermoeden dat de bestuurder weer eens de grootste invloed heeft op de levensduur.
John schreef:Bingo, mijn mening al heel lang.......................ut zijn de niet liefhebbers die er mee raggen als ze koud zijn, kan hun het bommen...