| Auteur | Bericht | 
        
			| MichM3 
					964 CupBrussels, Belgium   | _________________________________________...'k begin stilletjes aan ui te kijken naar een passend wiel onder de Warsteiner.
 'k vind dit wel een toffe velg, maar het is jammer genoeg centrale wielmoer, dus verboden op de weg.
 Respekt für die Eltern
 
 
 | 
		
			| 20 jun 2007 20:06 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| 924 
					Omgeving Leuven   |   zoiets Mich?
 
 | 
		
			| 20 jun 2007 20:10 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Godspeed 
					PF #911België   | 
Die velg zou er idd goed bij passen. Maar waarom zou een centrale wielmoer niet mogen op de openbare weg?
 Bij een Carrera GT mag het toch (alvast) wel?
http://www.exoticcarsite.com/gallery/main.php?g2_itemId=11951 
 
 | 
		
			| 20 jun 2007 20:19 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| MichM3 
					964 CupBrussels, Belgium   | _________________________________________ja ok, dat kan wel...de Testarossa van '84 tot '89 had ook centrale wielmoer, maar dat is af fabriek zo geleverd. Maar euh, ik zou ni graag lekrijden met zoiets...krijg je nooit los met je toolkitje langs de kant van de weg     Respekt für die Eltern
 
 
 | 
		
			| 20 jun 2007 20:50 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| MichM3 
					964 CupBrussels, Belgium   | _________________________________________merci 924...ja zoiets, maar zonder rood OZ opschrift   Respekt für die Eltern
 
 
 | 
		
			| 20 jun 2007 20:57 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Godspeed 
					PF #911België   | 
Idd daar heb je wel een punt      Mja de Testarossa was idd nog zo een van die voorbeelden, net als de Enzo... 
 
 | 
		
			| 20 jun 2007 22:01 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| MichM3 
					964 CupBrussels, Belgium   | _________________________________________héhé...leuk hé:
   Respekt für die Eltern
 
 
 | 
		
			| 20 jun 2007 23:08 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| 911-lover 
					Maritim 968CS  , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België   | _________________________________________Opnieuw wit laten poederlakken en het rode opschrift is weg     En wat ga je met die BBS'n doen   www.porsche968cs.be
 
 Laatste update 22/10/2013
 
 
 | 
		
			| 21 jun 2007 0:37 | 
					
					         | 
	
	
		|  | 
	
			| MichM3 
					964 CupBrussels, Belgium   | BBS'en heb ik niet mee overgekocht...die breng ik terug naar NL nadat de auto hier staat._________________________________________ Respekt für die Eltern
 
 
 | 
		
			| 21 jun 2007 1:21 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| 911-lover 
					Maritim 968CS  , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België   | _________________________________________Ok, anders wist ik wel waar ze misschien heen konden     PS , hier is mijn (nieuwe)  E30 in mijn budget     www.porsche968cs.be
 
 Laatste update 22/10/2013
 
 
 | 
		
			| 21 jun 2007 1:37 | 
					
					         | 
	
	
		|  | 
	
			| MichM3 
					964 CupBrussels, Belgium   | Hmmmm....18" is groot hé...overigens, ze waren beschadigd._________________________________________ Respekt für die Eltern
 
 
 | 
		
			| 21 jun 2007 1:46 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| 911-lover 
					Maritim 968CS  , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België   | _________________________________________ www.porsche968cs.be
 
 Laatste update 22/10/2013
 
 
 | 
		
			| 21 jun 2007 12:03 | 
					
					         | 
	
	
		|  | 
	
			| 924 
					Omgeving Leuven   | 
Zacht uitgedrukt..   
 
 | 
		
			| 21 jun 2007 12:26 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| MichM3 
					964 CupBrussels, Belgium   | _________________________________________Great garage:
 Respekt für die Eltern
 
 
 | 
		
			| 22 jun 2007 0:32 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Godspeed 
					PF #911België   | 
Mja maar die rechtse fluostift zou ook een (maritime) blauwe RS mogen zijn    
 
 | 
		
			| 22 jun 2007 7:30 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| MichM3 
					964 CupBrussels, Belgium   | _________________________________________Update...Belgische keuring, we hebben er al verhalen genoeg van...we zijn nu 6 december en eindelijk is men door het dikke dossier heen...
 Speciaal voor keuring zag de wagen er zo uit:
     - standaard ophanging
 - gewone remmen
 - normale wielafmetingen
 - geen rolkooi
 - geen airbox
 Gisteren krijg ik het verslag van het ministerie...
 Goedkeuring "alleenstaand geval"...waarom in Godsnaam een alleenstaand geval??? Je ziet toch van ver dat het hier om een e30 ///M3 gaat zonder achterbank...tja     Opmerkingen:
 - de verankeringspunten voor de achterste zetels en gordels moeten ongebruikt gemaakt worden (wagen mag dus nooit meer met achterbank gereden worden)
 - validatieverslag nodig voor ruitenwisser
 - validatieverslag nodig voor spiegels
 De opmerkingen vallen dus reuze mee...komende weken gaan we nog es terug naar keuring om hun opmerkingen te laten controleren en dan kan de ombouw beginnen   Respekt für die Eltern
 
 
 | 
		
			| 06 dec 2007 1:12 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Harley 
					ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4   | _________________________________________ff een vraagje van een domme hollander... wat is een validatieverslag    Gaat dus vooruit met je project.     Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
 
 
 | 
		
			| 06 dec 2007 6:52 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| Olaf 
					The Last of the Mohicans ~ 993   | Je wilt je pas verworven GT3 toch niet op Belgische platen zetten     
 
 | 
		
			| 06 dec 2007 10:01 | 
					
					         | 
	
	
		|  | 
	
			| MichM3 
					964 CupBrussels, Belgium   | 
_________________________________________Een validatieverslag is eigenlijk attest van de fabrikant van het desbetreffende onderdeel dat het algemeen goedgekeurd is (tüv attest, EU certificaat)...je buurman maakt na z'n uren misschien ook spiegels, maar die zijn niet voorzien van goedkeuring...zo'n dingen mogen niet volgens Belgische staat dus je moet overal attesten van kunnen voorleggen Respekt für die Eltern
 
 
 | 
		
			| 06 dec 2007 12:53 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Devils son 
					Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944   | 
   De Carrera GT heeft af fabriek een centrale wielmoer en een typegoedkeuring... Dus in zijn algemeenheid kan het niet verboden zijn.
 (edit: iemand anders was daar ook al opgekomen lees ik...) 
 
 | 
		
			| 06 dec 2007 12:59 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| MichM3 
					964 CupBrussels, Belgium   | De Testarossa van Ferrari tussen '84 en '89 ook, en er zullen er nog wel zijn...maar die wagens zijn origineel zo afgeleverd, dus dat mag.
_________________________________________
 Achteraf ombouwen van 4/5 gaats naar centrale moer mag niet...'k zou het ook ni willen...leuk als je daar staat langs de kant van de weg met lekke band...centrale moer krijg je echt ni los!
 Respekt für die Eltern
 
 
 | 
		
			| 06 dec 2007 13:14 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Devils son 
					Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944   | Dat lijkt mij dan meer liggen aan de wetgeving in België, waar men kennelijk niet zo houdt van het verbeteren van auto's (het lelijker maken mag kennelijk wel getuige de gedrochten die je er af en toe ziet rijden)... Ik heb ooit met mijn vorige 964 een lekker achterband gehad. Ik kan je vertellen dat je daar ook niet vrolijk van wordt. Want gek genoeg past dat wiel niet voorin (...) en het is ook niet fatsoenlijk mee te nemen als je een passagier hebt (had ik gelukkig niet, ik was gewoon op weg naar mijn werk en gelukkig op de zondag zodat ik redelijk rustig met de thuisbrenger door kon).
 Tegenwoordig heb ik een reparatieset in de auto. Lekke band = prop schieten. Veel beter dan de thuisbrenger. Heb ik alleen nog een probleem als er een scheur in komt of een klapband, maar die kans acht ik wel erg klein (en ik heb uiteraard wel de reserve mee).
 
 | 
		
			| 06 dec 2007 13:29 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Olaf 
					The Last of the Mohicans ~ 993   | Het reservewiel van je 911 is 'n deel van de kreukelzone - dus inderdaad wel handig om altijd bij je te hebben     ... als het goed is zit er bij je gereedschapsetje 'n plastic hoes/zak oid - daar kan je je lekke 'wiel' mee inpakken en dan op een van de achterbankjes vervoeren     't is dus niet zo dat ze er bij Porsche helemaal niet over hebben nagedacht   
 
 | 
		
			| 06 dec 2007 14:02 | 
					
					         | 
	
	
		|  | 
	
			| Devils son 
					Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944   | Dat is de enige reden dat deze er nog zit... Die zit niet bij mijn auto en zat ook niet bij de vorige. Maar sowieso: past de 255/40/17 er in?  Nee, maar als ik ga skieën (of zelfs een weekendje weg) heb ik toch een probleem, ook al heb ik een mooie zak voorin liggen. 
 Ik zou het setje dus niet willen missen.
 
 | 
		
			| 06 dec 2007 14:44 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| MichM3 
					964 CupBrussels, Belgium   | _________________________________________Qua wiel heb ik het volgende gekozen...
 BBS DTM Racing uit het Japanse BBS Racing gamma...wordt geleverd in 5 gaats, maar ook met centrale moer...ik heb uiteraard de 5 gaats genomen
 Er zijn 4 wielen in de maat 8*18 onderweg, zouden ergens eind januari moeten aankomen hier. Uiteraard worden deze wielen in 't wit gespoten      Respekt für die Eltern
 
 
 | 
		
			| 06 dec 2007 15:56 | 
					
					     | 
	
	
		|  |