Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

21 jun 2007 19:59

http://forums.pelicanparts.com/showthre ... did=353222

22 jun 2007 0:02

Bij mij is het:
- nul-streep
- 1e streep
- 2e streep
- rode gebied.

Vanavond beetje relaxed tussen de dorpen heen en weer gekoetst. (Niet boven 140)
Hij staat dan steeds bij de 1e streep. Soms beetje er boven, soms beetje er onder.

22 jun 2007 0:30

wolf schreef:http://forums.pelicanparts.com/showthread.php?s=&threadid=353222


naald bleef nu met 20-25min rijden in stad iets boven de 1e witte streep staan, schommelde een beetje bij rijden (iets eronder) en stilstand (iets erboven).
zal morgen op werk foto plaatsen in album.
als ik jouw post lees moet ik de branstoffilter ook maar vervangen :?: (kan nooit geen kwaad :wink: ) en de koeler checken, als ik hem kan vinden want foto zegt mij nog weinig, morgen eens in de wielkasten duiken.
komt goed...........................................

22 jun 2007 10:52

voor wie ze wil zien, de foto's staan in het album (weet helaas niet hoe ze hier te zetten :cry: ).

22 jun 2007 10:54

aub

AfbeeldingAfbeelding

22 jun 2007 11:13

Bij mijn 3.2 schommelde de temperatuur ook steeds rond dat streepje zoals bij jou op de foto Craze...enkel in file liep het verder op...heb er me nooit druk omgemaakt...er zit toch geen water in het blok, dus koken zal ie niet...luchtgekoelde motoren kunnen wel wat temperatuur hebben...zolang je ni in 't rood komt, niks aan de hand :wink:

22 jun 2007 11:15

volkomen normaal

22 jun 2007 11:24

inderdaad normaal.

22 jun 2007 21:37

Ziet er idd prima uit!

22 jun 2007 22:04

nou, ik zou hem liever net onder het streepje hebben, zoals bij mij... :twisted:

23 jun 2007 11:02

Gisteravond reed ik in de file op de ring rond Antwerpen. Voor het eerst stond de naald op negen uur. Normaal gesproken meestal een eindje daaronder.

23 jun 2007 12:07

Ik hoop maar dat je geen schade hebt Wim :wink:

23 jun 2007 13:02

911-lover schreef:Afbeelding

En over welke temperatuur hebben we het hier nu?

23 jun 2007 13:21

Welke denk je :?:
Water zal niet kunnen.
De linkse is de olietemperatuur , de rechtse de oliedruk :wink:

23 jun 2007 13:41

De buitentemperatuur. :wink:

23 jun 2007 14:17

Anne schreef:Temperatuur?



.........Zucht,......... :lol: Graden Celsius misschien (°C) :?:

23 jun 2007 14:36

Kookt water bij twee streepjes of bij drie? Vandaag wordt het drie en een half streepje.
:roll:

Nog maar eens proberen; over welke temperatuur hebben we het hier nu?

23 jun 2007 14:50

streepje 1= 90 graden, streepje 2 is 120 graden. dus rond de 95 graden.

23 jun 2007 15:16

Kijk, daar heb ik wat aan. Thanx wolf.

23 jun 2007 20:28

Ben bang dat de temperatuurmeter niet zo nauwkeurig aangeeft dat je over graden C bij een bepaald streepje kunt spreken :wink:

23 jun 2007 20:36

wolf schreef:nou, ik zou hem liever net onder het streepje hebben, zoals bij mij... :twisted:

bij mij ook, maar zo nauwkeurig zal het allemaal ook weer niet zijn

24 jun 2007 12:20

Ik heb het stukje uit Pelikan Parts gelezen. Er word verteld dat een motor heter word als hij magerder draait. Dit wil ik wel geloven maar wij hebben toch ook zoiets als motorelektronica? De lambdasonde meet toch het e.e.a? Dan word er toch gewoon wat langer ingespoten?
Zou een niet-nieuw benzinefilter werkelijk voor een hetere motor kunnen zorgen?
Afbeelding
Dit lijkt mij volkomen normaal.

24 jun 2007 13:03

Ja. Denk wel dat je dan ook een vervormde. vacuum gezogen benzinetank hebt. Maar dat komt wel voor.

24 jun 2007 22:51

Snap ik niet. Als het vacuüm na het filter ontstaat wil dat toch nog niet zeggen dat de tankontluchting defect is?

24 jun 2007 22:57

Heb je een cat op je P. :?:

Dan wordt er inderdaad gecompenseerd door de DME.

En een benzinefilter: als dat echt DICHT zit dan is er 'honderd' jaar geen onderhoud gedaan :)
Plaats een reactie