Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

28 jun 2007 21:07

wow, zou ik tevreden zijn met een kennis met een 997 gt3
, helemaal niets verkeerd aan:) juist de max toch

28 jun 2007 22:17

F@rgo: zo denk ik er ook over...iedereen van harte het zijne gegund 8) :D

28 jun 2007 22:38

Ach , een kennis van inmiddels een ex collega , heeft een tiental Italiaanse exoten , waaronder een Lambo Gallardo en de 2de enzo (wereldwijd geleverd) . Heeft waarschijnlijk TE veel geld om zich bezig te houden met ONS merk :!: :?: :shock:
@ paSCal Maar met gewoon hard werken krijg je dit niet voor elkaar :!: :?:

28 jun 2007 22:42

jeroenoop schreef:Heeft waarschijnlijk TE veel geld om zich bezig te houden met ONS merk :!: :?: :shock:

Is volgens mij geen kwestie van geld, maar van passie :wink:

29 jun 2007 9:11

jeroenoop schreef:@ paSCal Maar met gewoon hard werken krijg je dit niet voor elkaar :!: :?:

Waar een wil is.... ;)

29 jun 2007 9:25

Wie niet steelt of erft,moet werken tot hij sterftzei m'n oma altijd.

29 jun 2007 10:38

Zoals ik jullie al eerder melde was dit meer als grapje bedoeld :lol:
En vind het juist prachtig als iemand voor de fun zo'n auto kan kopen :D
Hier in ons bedrijf moet alles verantwoord aangeschaft worden, het moet zijn geld weer opbrengen :wink:
Dit is zeker niet verkeerd :idea:
Loop zelf al wat langer mee op deze aardbol en kan jullie melden dat je alles wat meer gaat relativeren :oops:

29 jun 2007 20:11

molen934 schreef:Loop zelf al wat langer mee op deze aardbol en kan jullie melden dat je alles wat meer gaat relativeren :oops:

Lijkt me juist niets om je voor te schamen Hans... , wees juist blij dat je onderscheidt kunt maken tussen écht belangrijk en "maar bijzaken"... 8) , want dat zijn de meeste dingen waarom we ons vaak drukmaken uiteindelijk , en niets meer...
Plaats een reactie