Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

16 jul 2007 9:54

zuugnap schreef:zie hier de white Knight!! .... :D

http://www.porscheforum.nl/album_page.php?pic_id=26621

De white knight in Soewart :!: :?: :wink:

Mooie fauteau nappie :wink:

PS: Zijn de fauto's van het Piza forum nog gelukt??

16 jul 2007 10:33

barolo schreef:PS: Zijn de fauto's van het Piza forum nog gelukt??

Mogge Baroloooo :) ehmm zkers gelukt moet ze
nog ff shapen ... zijn er meer dan 55 stuks dus moet
ff verzinnen hoe ze ergens neer te zetten . maar denk
dat het fijner is dat ik een plankje timmer en die
laat rondsturen zodat jullie de max kwali krijgen
of ik maak ff een site aan.. dus ff denk en plakwerk
maar dan komen ze eraan!

Zo en nu gaat deze lilike vent koffie lurke ..... ciaoo

16 jul 2007 11:00

Kon afgelopen zaterdag helaas niet mee brullen maar aankomende zaterdag heb ik vrijgemaakt. Mailtje is onderweg Patrick!

16 jul 2007 11:04

Ahhhhhhhh, ff bijkomen na zaterdagnacht..

Ben eigenlijk nu pas weer aanspreekbaar, niet alleen het blokje van de 58GT stond na te tikken, mijn hoofd had er zondag ook last van..... (Misschien toch maar oordopjes de volgende keer...)

Super route Patrick!

Opvallend dat de mooiste tunnel passes de tunnels binnen de bebouwde kom waren, van 50 of minder naar de top geeft gewoon de grootste kik.

Excuses aan de buspassagiers in de Piet-Hein tunnel, ze waren wel gelijk wakker.

Petje af voor Porsche, de 997GT3 rules!!!!!

Zonder de tunnels in het westen bij Velsen lijkt me de route wat compacter, dan zijn de tussenstops ook wat makkelijker. Verder viel me op hoe druk het nog is om een uur of 11, het laatste half uur was het wat rustiger, misschien toch nog wat later starten.

Ik heb nog 30 minuten onbewerkt film materiaal (mini DV) liggen), misschien kan iemand er een handzaam filmpje van maken voor op youtube, ik in ieder geval niet, de 997GT3 speelt in ieder geval de hoofdrol, daar hebben we 1.5 uur achteraan geknald.

16 jul 2007 11:17

corn3l schreef:Ik heb nog 30 minuten onbewerkt film materiaal (mini DV) liggen), misschien kan iemand er een handzaam filmpje van maken voor op youtube, ik in ieder geval niet, de 997GT3 speelt in ieder geval de hoofdrol, daar hebben we 1.5 uur achteraan geknald.

Stuur maar op. :idea:

16 jul 2007 11:21

zuugnap schreef:Mogge Baroloooo :) of ik maak ff een site aan.. dus ff denk en plakwerk maar dan komen ze eraan!

Ik ben zelf enthousiast over de Picasa mogelijkheden.

Uploaden en downloaden is een fluitje van een cent en anderen zijn in staat om er opmerkingen bij te plaatsen. Zie hier mijn eigen album.

http://picasaweb.google.com/Barolo1960/

16 jul 2007 11:41

Schoonpa zet de film deze week op een DVDtje, dan kan ik hem versturen, stuur een PB'tje met het adres...

Overigens prachtige foto zuugnap, als je het niet erg vind maak ik daar even een Avatar van.

http://www.porscheforum.nl/album_page.php?pic_id=26620

16 jul 2007 11:51

corn3l schreef:Schoonpa zet de film deze week op een DVDtje, dan kan ik hem versturen, stuur een PB'tje met het adres...

Doe maar gewoon het digi-tape-je... PB met adres is onderweg.

16 jul 2007 11:52

Veelfotootjes heb ik niet gemaakt daar mijn camera een ramp is als het gaat om opnames in slecht belichte of donkere omgevingen.

Op deze site kan je ze in elk geval bekijken door op de juiste link te klikken.
Veel plezier.

Hier enkele teasers

AfbeeldingAfbeelding

16 jul 2007 12:03

Afbeelding

Met Picasa klikkerklik :wink:

16 jul 2007 12:15

corn3l schreef:Ahhhhhhhh, ff bijkomen na zaterdagnacht..

de 997GT3 speelt in ieder geval de hoofdrol, daar hebben we 1.5 uur achteraan geknald.

Ben heel benieuwd :) pb onderweg

16 jul 2007 13:11

58GT schreef:als je het niet erg vind maak ik daar even een Avatar van.

58GT ik geef je het alleenrecht :)

mail me je adres maar of ik zoek em zo ff op forum
dan krijg je de onbewerkte versie gestuurd

thanks 4 compliment

greetz Zuug

16 jul 2007 13:14

barolo schreef:Ik ben zelf enthousiast over de Picasa mogelijkheden.

ik ga gelijk eens loeren daar thanks 4 info Rolo :)

Greetz Nap

16 jul 2007 13:33

Beetje late reactie, maar ik ben dan ook officieel op vakantie :lol:

Goed georganiseerd, en een geweldig initiatief.
Leuke club, en hartverwarmende challenge. Beetje thuiswedstrijd, heb regelmatig geoefend ( Daarom, Olaf, wist ik dat aan het eind van de ijtunnel met 200+ na 200m de kruising naar rechts kwam. :lol: )
Ook leuk de reacties van de medeweg(mis)bruikers, telefoontjes uit de ramen voor foto's, opgestoken duimpjes, en ook de notoire linksrijders in
hun zakjapanners. Denk dat enkele wel erg geschrokken zijn.... 8) :lol:

Ook ik raakte de groep kwijt op de afslag Sloten, en kom de aansluiting niet meer krijgen. Zag er wel veel, maar aan de overzijde van de vangrail.... :roll:

TOP afsluiting, met Gerhard, Olaf en ErikE, en Marco/Merel nageborreld in de BAR ( Eindpunt van de Waterlandrit, open tot in de vroege ochtend ! )

Kom zeker weer kijken, volgende keer.
Groet, leo

16 jul 2007 13:50

LeOH schreef: Beetje thuiswedstrijd, heb regelmatig geoefend ( Daarom, Olaf, wist ik dat aan het eind van de ijtunnel met 200+ na 200m de kruising naar rechts kwam. :lol: )

Daar ging het idd even vlotjes :wink:

16 jul 2007 13:51

LeOH schreef:(...)Ook ik raakte de groep kwijt op de afslag Sloten (...)

Afslag Sloten? :shock: :?
Wat moest je daar nou (behalve snel voorbij) :?: :wink:

16 jul 2007 21:46

patrick911 schreef:Afslag Sloten? :shock: :?
Wat moest je daar nou (behalve snel voorbij) :?: :wink:

Leo gaat meestal voor een afslag met 200+ tot het laatste witte verdrijvingsblok, en hoekt 'em dan haaks rechts af... en soms neemt-ie zo een afslag voor de lol :shock:

Leooooooooooooohh! :lol:

16 jul 2007 21:57

Even een mededeling van de 'organisatie':
Ik heb momenteel de volgende aanmeldingen voor de 2e keer.

Za 21 juli:

Maarten - Carrera 3.0
Jaco - 965
gassen - 964 C4 jubileum
olaf - 911 Carrera 4 Cabriolet

Het hangt er een beetje om of het doorgaat; ik wil toch op z'n minst wel 10 tot 15 auto's hebben voor een goede bak herrie! 8)

Dus kom op! Meld je aan, nu het nog kan! :wink:

:@: Erik: Ja, dat staat me nog ergens van bij inderdaad..... :lol:
Laatst bijgewerkt door patrick911 op 21 jul 2007 19:26, in totaal 4 keer bewerkt.

16 jul 2007 22:20

Voordeel van zo'n klein groepje is dat je WEL bij elkaar kunt blijven ;)

Ben er wss ook weer 8)

16 jul 2007 22:24

maby dak ook ff langskom gzlg 8)

grtjs :D mikey

16 jul 2007 22:39

drknauf schreef:maby dak ook ff langskom gzlg 8)

Broeder Gips: dáár heeft Patrick weinig aan, hè... de goede man wil zijn lijst met toegezegde P's vastleggen.

16 jul 2007 23:44

Hier nog 3 foto'tjes.

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

BTW, weet er iemand waar een simpele avi editor te downloaden,
ik heb nog wat filmpjes waar wat "belastend materiaal" afgeschermd moet
worden.

17 jul 2007 0:03

Movie maker van Microsoft is gratis http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en , anders pinnacle voor 59 Euro. Die laatste heeft veel meer mogelijkheden.

http://store.digitalriver.com/store/pie ... erience_NL

17 jul 2007 12:02

klinkt allemaal vet stoer wat jullie afgelopen weekend beleefd hebben, kan helaas de 21e niet (bijkomen v.d. zomerfeesten in Nimweege :!: ) maar voor een volgende keer kom ik wel met co-piloot :!:
thx voor de filmpjes e.d., was ik er toch een beetje erbij :twisted:

17 jul 2007 18:57

Helaas kan ik de tweede keer niet mee. Heb een etentje moeten verschuiven om afgelopen zaterdag mee te kunnen rijden...dus deze zaterdag het etentje!
Wel jammer...want ik heb echt genoten :D
Plaats een reactie