Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
06 jun 2007 7:01
MoGgUh .... vanuit de dikke mist
06 jun 2007 7:15
morgen. hier ook cabrioweer...
06 jun 2007 7:25
Luister dan ook niet naar die wijze chinees:
wat je van ver haalt is lekker(der)
06 jun 2007 7:41
Mogguh allemaal.
Vervelend zeg, dat tijdverschil met Down Under. Niet zo heel lekker om voor 7 uur al een sollicitatiegesprek te hebben.....

Koffie?
07 jun 2007 0:29
Mogguh Maukers

het was een geweldige dag vandaag, nieuwe contacten EN contracten binnen gehaald
And last but not least, radio le mans is in the air.
www.radiolemans.com voor de liefhebber, dit weekend zenden ze ook de 24 uur van de Nürburgring uit
07 jun 2007 7:07
Mogguh allen. Have a nice day
07 jun 2007 9:11
Moghhuuu allen, deze keer hier grijs, geen

te zien
07 jun 2007 10:46
Morruguh mannuh
Heerlijk weertje hier in 't Gooische.
Jammer van 't werk alleen
07 jun 2007 10:47
Ook een goedemorgen. De cabrio staat helaas werkeloos in de garage omdat ik wel moet werken.
07 jun 2007 10:52
Ook een goedemorgen vanuit het verre limburg.
Weer een schiterend weer hier zoals de voorbije dagen.
Vandaag is er 29° toegezegd.
Gistern even op en af WortegemPetegem geweest om een caravan te halen.
Wat een temperatuurverschil op slechts 160km. Daar was het even 8° kouder.
Veel plezier vandaag.
Ik weet in elk geval wat te doen.
08 jun 2007 1:18
Mogguh, en ga zo direkt weer verder om 05.00 uur slaap ze allemaal
08 jun 2007 7:22
Mogguh allen, maak er een mooie dag van!
08 jun 2007 8:01
Moguuhhh allen, niet teveel zon en dat is prima, ga vandaag de kopse kant van mijn schuur potdeksellen.
08 jun 2007 8:22
Mogguh! Als het net zo broeierig warm wordt als gisteren

Werkse
08 jun 2007 10:55
Goedemorgen allemaal.
Wat is het weer lekker warm hier.
Gisteren de 30°c overschreden en het ziet er naar uit dat het vandaag hetzelfde wordt.
Lekker weertje behalve 's avonds op het werk.
Wat is me dat zweten zeg
08 jun 2007 11:05
911-lover schreef:Goedemorgen allemaal.
Wat is het weer lekker warm hier.
Gisteren de 30°c overschreden en het ziet er naar uit dat het vandaag hetzelfde wordt.
Lekker weertje behalve 's avonds op het werk.
Wat is me dat zweten zeg
Ja ja Koen, zag je laatst op Zandvoort ook al zo zweten.
Maar ja wat wil je ook met zo'n vriendin
Goede morgen trouwens
09 jun 2007 6:13
Goooooood Mornin' Forummers!
Gisteren zijn we hier bijna uit onze hut gewaaid. Wat een storm! Dikke donkere wolken hier ...
De World Pool Masters wordt dit weekend in het hotel gespeeld. Het is een gezellige drukte hier! Dus ik ga maar eens aan de slag.
Laterrrrrrrrrrrr!
09 jun 2007 7:38
Veel plezier Lydia! Mogguh vroege vogels

Ik werk vandaag op het VU Festival; hopen dat het droog blijft...
09 jun 2007 8:06
Moguuhhh allen, hier niks van slecht weer gekregen, nog geen buitje.
Als ik dan de krant lees, heeft het rond Breda en omstreken goed tekeer gegaan, twee doden
09 jun 2007 11:11
Moggûh, hier nog géén cabrioweer.
10 jun 2007 0:27
Mogguh Maukers,
Klaar voor de F1

Wie oh Wie, Massa? Hamilton? Raikonen? Alonso?, of.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
HEIDFELD
Slaap lekker
10 jun 2007 0:31
Mogguh.
Grappig, al die stormen en regenbuien zijn zeer lokaal geweest. Wij zaten er tussenin denk ik. 20 km naar het westen is alles ondergelopen, en 20 km. naar het oosten ook. Gelukkig maar (voor ons dan).
10 jun 2007 8:48
Moggûh, alweer géén cabrioweer.
10 jun 2007 9:03
goede morgen, vandaag zijn het verkiezingen in BEL, straks maar eens even gaan aanschuiven want we hebben hier stemplicht