Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

04 jul 2007 0:52

Mogguh Maukers, kl@te weer vandaag :evil:

Ben nog even bezig geweest met de P voor de Vet Cool maar ik vrees met grote vrezen dat het niet goed gaat komen voor zaterdag :cry: :cry:

Sinds de terugkomst vanuit Le Mans alleen maar ellende :!: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

04 jul 2007 1:56

bert bedoel je het weer of de auto ( ik hoop dat je het weer bedoelt)

robert

04 jul 2007 5:56

Een hele goeie smorgens, Mannen!

Gisteren is half Egmond aan Zee ondergelopen, zoveel regen is er gevallen.

Alweer dikke, droeve wolken, hier. Ik ga er bijna zélf ook droef van worden.

Werk lekker, allen!

04 jul 2007 7:04

Ook een goedemorgen Lydia :!:

Wat ben je toch eng vroeg zeg :oops:

Altijd maar dat gewerk hé :cry:

04 jul 2007 7:08

We blijven inderdaad maar doorwerken :wink: Een hele goede morgen op deze duistere natte dag!

04 jul 2007 8:52

goede morgen,

robert

04 jul 2007 11:00

Goede morgen vanuit een regenachtig Papendrecht. :cry:

04 jul 2007 11:32

Goeimorgen Porscheland vanuit een nú droog maar zwart De Meern.

05 jul 2007 6:06

Goeiesmorgens, Mannen!

Hier is het vannacht met bakken uit de hemel gekomen. Inclusief een waanzinnig onweer om 2 uur 's nachts. De meisjes zijn bij mij in bed komen slapen.

Nu zijn hier echte zwarte wolken. Ongezellig en triest. :cry:

Werk lekker, allen!

05 jul 2007 8:54

Moguuhhh allen,
Hier van het zelfde, met echt donker grijze wolken en zware regenval :cry:
Ga vandaag de garage maar wat opruimen.

05 jul 2007 10:19

Mogguhh allen,

Dit is eigenlijk wel een heerlijk tijdstip om eenieder een goede dag te wensen. A.s. zaterdag mijn 968 naar Motron brengen voor een stelbeurtje van de balansriem. Daarna verder naar Brummen in een MG-B om bvij Aaldering naar leuke dingetjes te kijken. Aankomst circa 14:15. Alles natuurlijk lekker open als het zonnetje het toelaat :D

06 jul 2007 0:02

Mogguh Maukers,

Het was een drama vandaag, de ene klant na de andere belde, lekkage en dergelijke, het ergste was een klant met 60 cm water in zijn garage en kantine, plus nog 3 scholen met brandschade vanwege kortsluiting :evil: , nee was niet echt een leuke dag :cry:

Maar de zaterdag komt eraan :lol: , leuk voor de kids, leuk voor ons :wink:

06 jul 2007 5:59

Goeiesmorgens, Mannen!

Nou, het lijkt maar niet op te houden, het regent weer. Er hangt hier één grote wolkendeken..

Ik weet niet hoeveel boo-fortjes het zijn, maar hier waait het vreselijk. Gewoon een herfststorm. Hopelijk wordt het in het weekend wat beter weer.

Werk lekker, allen!

06 jul 2007 8:08

Moguuhhh allen,

Laat het ophouden met stormen, maar laat de regen dit weekend nog wat vallen. Ik wil eens graag een regen F1 race zien. :lol:

06 jul 2007 8:32

Moggûh. Hier regent het zoals langzamerhand gewoonlijk, maar in Zeeland ook? :shock:

06 jul 2007 8:35

Ook een goede morgen,

Het is hier niet veel beter hoor :evil: , lijkt wel herfst brrrrrrrrrrr :!:
En oja, werk ze allemaal :oops:

06 jul 2007 10:18

Morgen allemaal,

De 'boo-fortjes' zitten ruim boven de 7 zelfs even 8 geweest. prima dagje om te surfen :)

Heerlijk die herfst, jammer dat de P binnen blijft maar de plank gaat eruit :D

06 jul 2007 10:26

Welkom op deze herfstdag :? Het is hier weer een droog, maar voor hoe lang? Hopelijk blijft het morgen de hele dag droog met een livht zonnetje voor de kids van de VCM dag :lol:
Goed nieuws dat je auto weer OK is Bert! Wat was er uiteindelijk aan de hand?

07 jul 2007 0:10

Mogguh Maukers, klaar voor wat beter weer :?: :lol:
Ikkuh wel, vooral strakjes met de VCM :!: :wink:

@BJ964, sluiting in de accu :twisted: , een nieuwe gehaald bij Robert Visser, en het monster is weer ok :lol: :lol: :lol: , ik zie je straks bij het WKZ :!:

07 jul 2007 0:20

MoGgUh .... :drunken:

07 jul 2007 1:26

Nog 2 nachtjes, en dan --> Porschedays! :D

07 jul 2007 6:01

Goeiesmorgens, Mannnen!

Hier weer héle dikke wolken en heel veel wind. Maar eindelijk eens geen regen (althans nóg niet). Hopelijk blijft het droog voor de VCM ...

Ik heb vandaag mijn laatste werkdagje en dan heb ik 2 weken VRIJ! Voor het eerst in 3 jaar (vorig jaar de hele zomer gewerkt ivm mijn nieuwe baan en het jaar dáárvoor verhuisd van Apeldoorn naar hier). Ik hoop dat het weer een beetje op knapt, want de meiden en ik blijven thuis.

Ik denk dat ik op mijn eerste vrije dag de hele dag alleen maar ga slapen ... :wink: Dussssss ... mocht er iemand zijn die mij op dit tijdstip op dit draadje mist, dan lig ik nog lekker onder de dekens.

Fijn weekend en CU op de Porschedays!

07 jul 2007 7:19

zag net het zonnetjes nog, hopelijk wordt het een mooie dag met VCM kids

tot zo iedereen

07 jul 2007 11:07

Moggûh, vandaag zo goed als droog, morgen wordt een cabriodag. :D

08 jul 2007 8:28

MS964 die zaterdagochtendvroeg schreef:Nog 2 nachtjes, en dan --> Porschedays! :D

Op maandag :shock: :?: :roll:

Lydia schreef:Ik heb vandaag mijn laatste werkdagje en dan heb ik 2 weken VRIJ! Voor het eerst in 3 jaar

Geniet er maar goed van :!: voor je het weet zijn die weekjes voorbij ....

MoGgUh ..... :drunken:

.... op naar Zandvoort !
Gesloten onderwerp