Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

04 okt 2007 22:18

nee, onmogelijk... jij bent onze poetskoning(in) :mrgreen:

04 okt 2007 22:57

John schreef:Hier een lekker soundje van een GT3........brrrrr
http://nl.youtube.com/watch?v=Xp5ouhaG9HA

Kan dat ding van jou ook die herrie maken John? Want dan trap je hem volgens mij nooit ver genoeg in :cheesy:

Maareh, tis toch een oud gezegde: "Nothing beats cubic inches"...

Gaat in elk geval wel spectakel opleveren... Enne, John, maak van Paul maar 320 (officieel)... Is een 965 he ;) (alvast maar even gewijzigd!)

04 okt 2007 23:06

Heb m'n broer kunnen verleiden door de zeeuwse bolussen dus zondag onze 1e meeting met mensen van het forum 8)

* Nickname : Roenkie
* Roepnaam : Jaco & Pieter
* Type auto + kleur : 986 zilver
* Aantal personen : 2
* Wel / Niet meedoen aan de acceleratie meting : niet

05 okt 2007 7:43

PaSCal schreef:
Gaat in elk geval wel spectakel opleveren... Enne, John, maak van Paul maar 320 (officieel)... Is een 965 he (alvast maar even gewijzigd!)


Ik zou daar nog wat PK'tjes bijdoen. Het is al verwijderd, maar volgens mij schreef Paul dat hij een turbodruk had van 1 bar. Ik weet wat dat betekent...... :lol:

05 okt 2007 8:10

Wij gaan er ook bij zijn

tot zondag john en debbie :lol:

05 okt 2007 8:38

John schreef:Hier een lekker soundje van een GT3........brrrrr
http://nl.youtube.com/watch?v=Xp5ouhaG9HA

Wanneer schroef jij zo'n uitlaat er onder :?: 8)

05 okt 2007 8:46

Marcel B. schreef:PaSCal schreef:
Gaat in elk geval wel spectakel opleveren... Enne, John, maak van Paul maar 320 (officieel)... Is een 965 he (alvast maar even gewijzigd!)


Ik zou daar nog wat PK'tjes bijdoen. Het is al verwijderd, maar volgens mij schreef Paul dat hij een turbodruk had van 1 bar. Ik weet wat dat betekent...... :lol:

Gokje 400 PK :!: :wink:

05 okt 2007 9:18

Zet mij maar in de lijst voor 160 pk i.p.v. 60 pk. ipv een 1500 tje heb ik een 2300cc gemonteerd... (wel 160 amerikaanse pk's....)
:lol:

05 okt 2007 9:42

Verzamelpunt bij Amsterdam is geworden:
09.45u - Shell - aan de westzijde v.d. A4 bij Hoofddorp

LeOH
Dicer

05 okt 2007 10:28

elaba ik zal er ook zijn ik rij mee met steven :lol:
dus bij deze allemaal gewaarschuwd
hahahaha :wink: 8)

05 okt 2007 10:41

58GT schreef:Zet mij maar in de lijst voor 160 pk i.p.v. 60 pk. ipv een 1500 tje heb ik een 2300cc gemonteerd... (wel 160 amerikaanse pk's....)
:lol:

Ik kon het ook bijna niet geloven dat al die herrie uit slechts 60 PK komt. Huh sorry Marcel hemelse geluiden :lol: :lol: :wink:

Afbeelding

05 okt 2007 11:44

Nog nooit iemand gestruikeld over die uitlaat? :wink:

05 okt 2007 11:51

tekkelen die handel :cheesy: :mrgreen: :jump: :cheesy: :mrgreen: :jump:

05 okt 2007 12:31

als bevestiging, wij gaan ook mee.
tot zondag :wink:

05 okt 2007 14:02

Als ik een achterraam had, kon er een sticker op;

"Pas op, de mijne is langer dan U denkt.."

Maar nee, nog geen schadeclaims van gestruikelde bejaarden.. :D

05 okt 2007 14:39

barolo schreef:
Marcel B. schreef:PaSCal schreef:
Gaat in elk geval wel spectakel opleveren... Enne, John, maak van Paul maar 320 (officieel)... Is een 965 he (alvast maar even gewijzigd!)


Ik zou daar nog wat PK'tjes bijdoen. Het is al verwijderd, maar volgens mij schreef Paul dat hij een turbodruk had van 1 bar. Ik weet wat dat betekent...... :lol:

Gokje 400 PK :!: :wink:


Nou ik denk zelf dat het niet echt veel uitmaakt, meer koppel kon ik duidelijk merken na de aanpassing, maar die 400 pk zit er echt niet in lijkt me. Gewoon 320 met een snufje peper :wink:

05 okt 2007 14:50

Om 400 pk te krijgen komt daar nog een grotere turbo bij, andere nokkenassen, luchtfilter, intercooler, kompleet ander uitlaatsysteem, enz.

05 okt 2007 15:11

oh ik dacht enkelt een andere turbo drukveer :shock: :D :wink:

05 okt 2007 16:20

hierbij zou ik me graag inschrijven voor de meet.
wagen: 964 turbo 3.3 bwj 1991. Ik zal meer dan wsl alleen komen.

05 okt 2007 18:26

Wat info over het vermogen van de Corvette.
Tot en met de begin jaren 70 werd het motorvermogen van de V-8 gemeten zonder appendages, later werden de motoren gemeten met dynamo, waterpomp enz aan het blok bevestigd. Het verschil kon makkelijk 10 tot 20% bedragen. Het klopt dus dat de hoge vermogens van de jaren 60 niet altijd het verwachte prestatie niveau gaven.
Maar een L-88 of ZL-1 uit 1969 met 520 of 585 pk, verzekeringstechnisch maximaal 435 pk op papier, reed de 1/4 mile met staande start toch onder de 10 sec. Dus al met al getallen zijn betrekkelijk en de combinatie Man & Machine zullen de prestatie neer moeten zetten.

Leen

05 okt 2007 19:25

Ik sluit als alles meezit ook aan op de A13 (2 pers)
Rswartz
Laatst bijgewerkt door rswartz op 05 okt 2007 20:25, in totaal 2 keer bewerkt.

05 okt 2007 19:35

Aan animo hier geen gebrek. Hoe zit dat eigenlijk bij onze corvette vrienden :?: :roll: Oftewel hoeveel auto's kunnen we verwachten?

05 okt 2007 20:46

Het totaal staat op ongeveer 65 auto's.
Ongeveer 20 Corvette en 45 Porsche's.
Dit globaal bij benadering van de lijst en de later bijgekomen
reacties op het forum.'

Misschien weet Edwin het precieze aantal??

Leen

05 okt 2007 20:52

barolo schreef:Wij willen iets na 11.30 aankomen in Bruinisse ivm de kerkdienst en beschikbare parkeerplaatsen.



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Meer dan 60 sportwagens :shock: .................... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Misschien kunnen de sprintdeelnemers nog even gezegend worden :idea: :roll:

05 okt 2007 21:20

Kerkdienst... :cheesy:

Kan ik me ook nog wel herinneren ja ;).... Kwam er 2 weken vantevoren achter, dat er een flinke mis zou zijn op "moment van verzamelen" :cheesy:

Afbeelding
Plaats een reactie