Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

02 sep 2007 11:58

Moge (nog net), hier begint langzamerhand de zon door de wolken te komen... straks weer sleutelen.

03 sep 2007 5:17

Morgen! Lekker vroeg op :P Wat een pokke weer :( Gelukkig voor horn geen cabrio weer.

Werkse allen..

03 sep 2007 7:59

Moggûh, ook hier regenachtig.

03 sep 2007 8:02

Moguuhhh allen, hier ook regen :evil: .

Gisteren nog even een ritje gedaan bij Antwerpen van de Stag Club, en als enigste met een Porsche. :lol: :lol: :lol:

03 sep 2007 11:56

Goede morgen of eerder moede morgen.
Gisterenavond zou mijn vriendin (na 3 keer uitstellen van haar nonkel en tante die haar meenemen) terug komen van haar familiebezoek.
Tussen 19 en 20u zouden ze hier zijn dus een half dagje vrij genomen (tja , ze is al 3 weken weg) .
Gewacht tot 03.00u en niemand te zien.
Hopen zorgen gemaakt tot net een telefoontje komt dat de nonkel (alweer) nog wat wilde blijven en donderdag zou komen.
Sommige mensen hebben toch echt een probleem met afspraken nakomen en een woord houden :?

04 sep 2007 7:02

Een hele goede morgen op deze dinsdag. Werkse allen 8)

04 sep 2007 7:38

Goede morgen luitjes,

Hier een vals zonnetje en lekker fris :shock:

Koen melde,

Tussen 19 en 20u zouden ze hier zijn dus een half dagje vrij genomen (tja , ze is al 3 weken weg) .
Gewacht tot 03.00u en niemand te zien.

Hé Koen melde ik niet al zoiets :lol: :wink:

04 sep 2007 10:23

Moge!

Zon is weer verdwenen, vervangen door een indrukwekkende bewolking.

04 sep 2007 20:32

Mogguh :!: (Hier iig wel)

Gisteren was een vrije dag in de US, in de loop van de dag naar een circuit in Sonoma geweest, daar werd ge-drag raced, wat een motorisch geweld is dat !

Voor wie niet weet wat drag racen is, het gaat er om om een 1/4 mijl (400 meter) zo snel mogelijk af te leggen met staande start. Er wordt in allerlei klassen gereden, ook met motoren, zelfs Harley's.
De snelste klasse die reed was de 'pro-stock', die leggen die afstand af in onder de 6 seconden en accelereren in die tijd van 0 naar 340 km/h... Top-fuel dragsters zijn nog sneller maar die reden niet mee helaas.

Ben benieuwd wat een 997 Turbo met Tip en LC zou doen op die afstand. Filmpje iemand :?:

05 sep 2007 0:03

Moge! :)

Lijkt me gaaf om te zien, die drag races!

05 sep 2007 0:04

Goedemorgen allemaal

Het is hier nog even wachten.
Je gaat ongelijk krijgen hoor , ze heeft net weer gebeld.
Nu zou het vrijdagmorgen zijn.
Ze is afhankelijk van haar vervoer terug en die had nog geen zin om te vertrekken :cry:

Nog een paar daagjes alleen.
Och ik heb het toch zo druk dat de tijd snel voorbij gaat.

@ Harley : Dat zijn idd tijden :shock: Daar sta ik dan met mijn 12,58
als beste tijd :cry: :wink:

05 sep 2007 0:08

Mogguh Maukers,

De drukste periode is weer geweest, tijd om te gaan genieten van de P.

@Koen, geduld is een schone zaak, en hoe langer het duurt des te mooier is het samenzijn weer :wink:

05 sep 2007 0:09

Ach Koen, ga je haar gewoon halen. Met de 968 is dat 2 uur heen en 2 uur terug... :^: :wink:

Oja, goeiemorruh maukers. en welterusten.

05 sep 2007 0:14

Ik denk het niet (+1000km enkel) en een dagje vrij zit er niet in :roll:

Dat de CS vlot is , is een feit.
Net zozeer dat er anderen graag overdrijven om het belachelijk te maken daar ze dat niet willen/kunnen aanvaarden :wink:

05 sep 2007 3:34

Allemensen wat is het weer donker :shock: :(

MoGgUh ... :drunken:

:@:Koen :arrow: "haar vervoer" had nog geen zin om te vertrekken :?: :roll: .....

05 sep 2007 7:58

Morge Maukers,

Grijze boel hier, maar goed het is ten minste droog :!:
Jongens wat ben ik duf zeg :bang: , gisterenavond een boottochtje met de plaatselijke ondernemers :o
Met een hapje en vooral een drankje :wink:

05 sep 2007 8:05

Moguhh allen, tja molen934, wel prettig dat je niet moet zoeken van wat het komt. :wink: Werk ze allen duf of niet :lol:

05 sep 2007 11:31

Ook een goede maar grijze morgen gewenst.

@Olaf : Haar vervoer is haar nonkel en tante die haar meegenomen hebben . Zo zegt men dat hier :wink:

05 sep 2007 11:39

Koen schreef,

haar nonkel

Is dat een automerk uit België :?: :wink: :idea:
Of iemand uit het Klooster :roll:

05 sep 2007 11:41

Afbeelding

06 sep 2007 0:08

Moge...

Druk dagje geweest. Broer naar Schiphol gebracht (wat is rijden in de Nederlandse spits toch heerlijk, ik kon kiezen welke file ik liever had :? ), auto gesloopt en naar de sloop gebracht, andere auto met de delen opgebouwd, paar pallets tot brandhout verwerkt, loods opgeruimd. Oh, en een half uurtje gepauzeerd om iets naar binnen te werken.

Gaar...

06 sep 2007 0:10

Ook een goede morgen.
Vandaag maar het zwembad opgeruimd.
We hebben er niet veel plezier aan gehaden het zal ook niets meer worden :cry:

06 sep 2007 0:46

Mogguh Maukers, kl*te weer was het :evil:
Maar het weekend gaat weer top worden, kijk daar maar naar uit :lol: :wink: , lekker een trip naar het Sauerland maken, en de week daarna richting de Moezel..................

Werken is ok, maar rijden in je P is nog steeds beter :lol: :wink:

06 sep 2007 7:34

Ook een goede morgen Porsche freaks,

Hier verrassend warm :lol:
Lees net dat in het weekend beter weer naar ons komt :!:
We wachten maar af, werk ze alle :oops:

PS
Koooeeen, nu weet ik het nog niet :x

06 sep 2007 9:48

Moguhh allen, hier klote weer plus zwaar verkouden. Zit daarom maar wat te surfen en probeer nog wat porsche historie te vinden. Tot nu toe al 2 leuke art. gevonden.
Lekker even aan de Expresso, even alles laten schrikken. :wink:
Gesloten onderwerp