Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
01 okt 2007 14:39
Was er ook, wat een controle moest overal je kaartje laten zien
Had kaarten voor de tribune, pits en unit boven de pits
Wat denken jullie hoeveel mensen hebben kaarten gekregen en hoeveel mensen hebben betaald
Die kennissen die ik tegenkwam (
allemaal broodneuzen) kregen ze gratis
Had er niet zo'n hoge pet van op, maar moet toegeven het viel me niet tegen
Ook een leuke en prettige sfeer
01 okt 2007 15:13
Gewoon op tijd je bed uit gaan
Gisteren geen probleem met file op de heenweg gehad en stond gewoon aan de boulevard vlakbij de ingang van het circuit geparkeerd.
Heb zelf ook de F1 hoger zitten dan de rest, maar A1GP is wel een toffe serie die daar niet heel ver onder zit.
Qua beleving schat ik het zeker hoger in dan de Formule 3 Masters.
Vind het jammer dat op dit moment o.a. BMW niet in de DTM zit, alleen Mercedes en Audi is te weinig. Het geluid en de vlammen uit de uitlaten zijn wel spectaculair.
Ooit was er een plan voor en F1 circuit ergens in Flevoland.. ik vrees dat er door de terreur van onze groene "vrienden" nooit wat van terecht gaat komen.
01 okt 2007 20:41
molen934 schreef:Was er ook, wat een controle moest overal je kaartje laten zien
Had kaarten voor de tribune, pits en unit boven de pits
Wat denken jullie hoeveel mensen hebben kaarten gekregen en hoeveel mensen hebben betaald
Die kennissen die ik tegenkwam (
allemaal broodneuzen) kregen ze gratis
Had er niet zo'n hoge pet van op, maar moet toegeven het viel me niet tegen
Ook een leuke en prettige sfeer

Had ook paddock kaarten maar die 15 euries was weggegooid geld... er was nou echt niks te zien daar. Naja heb ff naast een interview met Bleekemolen gestaan maar verder waren alle garageboxen zo'n btje dicht en was er weinig te doen... jammer.
Wilde ook nog ergens een plaatje schieten tussen de hekken door van de formule ford, werd meteen door een boze mevrouw weggestuurd, tja betaal je dan extra om onvriendelijk weggestuurd te worden, dacht het niet!
gast schreef:En Zandvoort moeten ze eerst eens leren hoe je dat bereikbaar maakt

Heen was goed te doen, stond geparkeerd bij zuid waar pendelbussen vandaan reden. Was slecht over nagedacht want je moest betalen bij het afrijden van het terrein en iedereen moest er dus via dezelfde slagboom uit

Ik woon 60 km onder Rotterdam maar was gewoon 2 uur later thuis dan van de F1 in Spa terwijl dat normaal een uur langer rijden is...
06 okt 2007 9:16
Lewis op pole in China

nadat Kimi in 3 trainingen de snelste is geweest. Knap hoor. ( tenzij de Ferrari meer benzine mee heeft, maar dat blijkt morgen )
06 okt 2007 9:37
Kan morgen een leuke tombola worden, namelijk regen voorspelt.
Dus wat zijn inderdaad de afstellingen en voorraad brandstof.
Uitslag morgen, Alonso haalt wederom niet de finish en denk dat Raikkonen voor Hamilton en Massa finisht.
06 okt 2007 9:43
Denk dat Red Bull op regen gokt.
06 okt 2007 10:20
Mijn voorspelling;
1) Raikkonen
2) Alonso
3) Hamilton
Ik hoop dat we een leuke regenrace tegemoet gaan
06 okt 2007 15:40
Goh, jullie zijn me net steeds voor:
7 oktober
Grandprix van China
Circuit: Shanghai International Circuit
Lengte circuit: 5,455 km
Aantal ronden: 56
Race-afstand: 305,480 km
Winnaar vorig jaar: Michael Schumacher (Ferrari)
Winnaar 2005: Fernando Alonso (Renault)
Winnaar 2004: Rubens Barrichello (Ferrari)
Tricky points: turn 12 en 14
06 okt 2007 15:43
1)Hamilton
2)maakt niet uit
3)maakt niet uit
Zoals ie vanmorgen tijdens de kwalificatie dat ene belangrijkste rondje gewoon weer als snelste reed....
06 okt 2007 18:37
1. Raikonnen
2. Hamilton
3. Massa
Tcoh wel superbizar wat Lewis dit seizoen laat zien hoor... als je ziet hoe constant hij is in vergelijking met 2voudig kampioen Alonso... lijkt me dat ie het zeker verdient om kampioen te worden
06 okt 2007 19:25
1.) Raikkonen
2.) Coulthard
3.) Hamilton
Alonso vliegt eraf!!!
Slechte verliezer.
07 okt 2007 9:12
Jongns de race is nog niet gereden nog 21 ronden, maar wat een blunder van het team.
Waarom haalde Mclaren Hamilton niet binnen als je 3 ronden al ziet dat Raikkonen met grote stappen dichterbij komt.
Begrijp dit echt niet

ook niet van Hamilton zelf, die zit nu te
07 okt 2007 9:16
hup onder de brug jij
07 okt 2007 9:18
Effe wachten komt er zo aan, eerst even de F1 afkijken en dan even een eitje pellen met verse pisolets en dan stuur ik het.
07 okt 2007 9:46
ok ga ik ff sleutelen, zie het vanmiddag wel, hulde aan Kimi.
07 okt 2007 10:02
En daar gleed Hamilton heel rustig de grindbak in

Heel, heel erg jammer voor Lewis en het team. De reden waarom Lewis niet eerder naar binnen ging, had waarschijnlijk te maken met de hoeveelheid brandstof.
Over 2 weken wordt het wel heel erg spannend in Brasil
07 okt 2007 10:02
Hamilton legde op de Belgische tv de schuld volledig bij het Mclaren team neer.
McLaren verklaarde dat hij nog miniaal 2 ronden buiten moest blijven omdat hij anders niet genoeg benzine mee kon nemen om de race uit te rijden.
Waarom dan niet minder punten dan helemaal geen.
Alonse heeft gepraat met Raikonen, Coulthard en Montoya, en verklaarde dat die weer gelukkig werden op het moment ze bij McLaren vertokken.
07 okt 2007 11:26
Wim hoe bedoel je ? Ik heb de belg zitten kijken, en Lewis helemaal niets horen verklaren over zijn uitstap in de grintbak.
Of bedoel je wat anders?
07 okt 2007 11:44
Sorry, reporters hebben dit gezegt dat Hamilton het verteld heeft.
Wat jij schreef klopt, Hamilton deed dit niet rechtstreeks op tv, en ging over het feit dat ze hem niet eerder in de pitsstraat geroepen hebben..
07 okt 2007 11:51
Ok duidelijk wim
McLaren neemt zelf de schuld op zich voor de late stop van lewis :
McLaren take blame for Hamilton exit
By Jonathan Noble Sunday, October 7th 2007, 08:24 GMT
McLaren have taken the responsibility for keeping Lewis Hamilton out too long on his wet tyres at the Chinese Grand Prix.
The world championship leader ran off the track on the entry to the pitlane as he came in to change his badly worn wet tyres - putting him out of the race and setting up a title showdown in Brazil in two weeks' time.
Speaking to ITV after the race, McLaren F1 CEO Martin Whitmarsh said the team made a mistake in keeping Hamilton out.
"Quite simply we didn't call him in," he said. "I think with hindsight we left him out a lap too long and I think his tyres were pretty worn.
"The weather was pretty changeable at that time and we wanted to make sure that we weren't taking any risks and that we had to cover Kimi. In the end it was decided we had to come in, but at that stage it was frankly a lap too late.
"For Lewis it was a very disappointing day, but for Fernando he is very much in the championship fight. For the fans we have got a pretty exciting race in Brazil in two weeks' time. We are still in great shape.
Bron :autosport.com
07 okt 2007 11:51
Stukje hieronder staat al op internet.

En dat terwijl het er nog wel zo goed uitziet. Hamilton leidt de race, is veel sneller dan Kimi Raikkonen en bouwt op een natte baan aan een mooie voorsprong. Tot zijn intermediates beginnen te slijten. McLaren laat de Brit buiten omdat het weer wel eens zou kunnen omslaan en hij dan op de verkeerde banden rijdt.
Dat zo'n topteam

zulke fouten maakt, terwijl mindere al wel de keuze gemaakt hebben en het goed hadden.
07 okt 2007 12:03
He' hé mannen,
Kom net onder de douche vandaan

, was na de race nog even weggezakt
Nog even Harry Mens afkijken
Vond de race lekker spannend en we krijgen nog een toetje
Straks maar een rondje fietsen
07 okt 2007 12:06
Gaat daar ook weer lekker over de arme landen met dikke Mercedessen en steekpenningen.
07 okt 2007 12:07
Ach het was een gok van Mclaren, soms valt zoiets goed uit, soms verkeerd.
In dit geval het laatste.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.