Een drastische wending kan je wel zeggen.
Na 10 jaar zelfstandig te zijn geweest zal het een hele aanpassing zijn om terug in het beroepsleven te gaan.
Vandaar dat het goed was dat ik een half jaar ingewerkt ben om me voor te bereiden en de keuze te maken.
Vrije tijd zal er meer zijn (1 tot 2 dagen per week , nu niks) dan heden doch de vrije dagen zullen in de week vallen.
Af en toe eens een vrij dagje nemen zal in mijn positie onmogelijk zijn en wil ik eigenlijk ook niet.
Dus spontaan sluiten voor een Ringdagje of een circuitdagje is gedaan .
Wel heb ik nu het hele weekend vrij als mijn zoon hier is (nu moest ik nog op zaterdagavond werken ondanks eerder gemaakte afspraak)
Dit samen met de positie die ik nu krijg en niet onbelangrijk de vergoeding heeft me de stap doen zetten.
Zoals de zaken momenteel op mijn huidige werk gaan (serieuze meningsverschillen tussen de eigenaars ) zag ik daar geen echte verbeteringen voor mij in de toekomst.
Die geplande uitbreidingen staan momenteel zeer wankel en 2 van de drie eigenaars zijn zich langzaamuit de zaak aan het trekken (en net die waar ik de super verstandhouding mee had enme aangesteld hadden)
Buiten de verandering van het beroepsleven zit een verhuis natuurlijk er ook in.
Ik ben al volop aan het zoeken , maar het is niet eenvoudig met het wagenpark en 2 honden
Ik heb een kandidaat overnemer voor de zaak , maar dat zal nog afwachten worden