Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

11 okt 2007 10:55

Je vergeet die ZAMIBO en de ZOMIBO :lol:

MoGgUh ... StElLeTjE aLcOlIsTeN ... :drunken:

11 okt 2007 11:01

Olaf schreef:Je vergeet die ZAMIBO en de ZOMIBO :lol:

Ik ga toch in het weekend niet ook nog eens met collega's borrelen? :roll:
5 keer per week is wel genoeg -burps- hoor. :wink:

11 okt 2007 11:40

patrick911 \":drunken:\" schreef:Ik ga toch in het weekend niet ook nog eens met collega's borrelen? :roll:

... hoeft toch ook niet perse' met je collega's, dat borrelen :wink:

11 okt 2007 11:47

patrick911 schreef:5 keer per week is wel genoeg -burps- hoor. :wink:

Heb je de Dan Murphy's nog niet ontdekt, dan?

12 okt 2007 8:23

Moguuhhh allen, laatste dag van de werkweek, (voor sommige) maak er wat moois van. :wink:

12 okt 2007 8:39

Mogûh!

Krijg vandaag een nieuw dak op de uitbouw. Nu maar hopen dat het echt droog blijft........

12 okt 2007 9:12

Mogge forumleden :!:

Wat hebben we toch een leuke club met z'n allen :roll:
Een mooie uitlaatklep :wink:
Deed de comp gistermiddag om 17.00 uur uit en zag vanochtend bij het openen dat er een kleine 200 berichten waren gepost :shock:

Prettige dag ieder :lol:

12 okt 2007 9:17

Goedemorgen!

Vanochtend heerlijk met raampje open door het Amsterdamse bos naar het werk gereden!

Heerlijk begin van de dag!

12 okt 2007 9:32

molen934 schreef:.. en zag vanochtend bij het openen dat er een kleine 200 berichten waren gepost :shock:

'n groot aantal meer dan zo'n 4 jaar geleden ... maar toch ook wel 'n fiks aantal berichten minder nu 911-Lover zich niet meer laat zien :roll:

MoGgUh ... :drunken:

12 okt 2007 9:50

goede morgen allen. Heerlijk het weekend weer voor de deur. Neem op vrijdag daarom altijd de achterdeur. :lol:

12 okt 2007 9:57

Olaf schreef:... maar toch ook wel 'n fiks aantal berichten minder nu 911-Lover zich niet meer laat zien :roll:

Heb hem inderdaad hier nog nooit gezien :roll: maar wel zijn berichten gelezen. :wink:

13 okt 2007 1:47

Moge! :D

Vanavond Nieuwegein-Culemborg in de spits moeten doen. A27-A2? Don't think so! Dus de 924 de Lekdijk opgestuurd en de pont genomen. Ik was het enige verkeer dus heerlijk kunnen sturen, dat was een staaltje écht autorijden. De grijns bleef nog enige tijd zitten, ook toen ik al op de plaats van bestemming was.

Op de terugweg (pont voer niet meer, dus de snelweg maar ditmaal) bij de afrit UMC van de A27 een ambulance voorbij de kruising richting De Bilt. Daarvoor lag een man in stabiele zijligging, met twee ambulancebroeders erbij. Geen voertuig te bekennen, vreemd genoeg. Hij had wel een goede plaats gekozen om te verongelukken, 300 meter van het UMC.

13 okt 2007 2:01

Tom80 schreef:Geen voertuig te bekennen, vreemd genoeg. Hij had wel een goede plaats gekozen om te verongelukken, 300 meter van het UMC.

Is dat niet een typisch geval van een hartinfarct of iets dergelijks ??? ipv van 'te verongelukken' ....

Anyway. Ze hadden ook wel een brancard rechtstreeks er heen kunnen rijden dus.

Mar desalnietemin..... Een goede Mogguhhhhh

Het gaat een rustige werkdag worden, dus lekker even wat dingen voor mezelf oppikken :D

13 okt 2007 4:23

Mogguh Maukers.

Goed begin van de dag.
Had net in de mail een berichtje dat ik eindelijk 'n appartement heb. :ba: 8)
Nog geen 500 meter van Albert Park af, dus dat wordt wandelen naar de races op 15 en 16 maart.

Zag wel al dat de race later begint dan andere jaren (15:30 ipv 14:00), maar dat het nu i.i.g. nog geen nacht-race gaat worden.

Prettig weekend!

13 okt 2007 4:28

Mogguhhh Maukend Melbourne....

Van harte met je appartement...

Hoe bevallen de Fosters :?:

Afbeelding

13 okt 2007 8:00

Moguuhhh allen, werd ik me deze morgen toch wakker met een stijve (nek),
kan verdikkeme amper mijn armen bewegen, volgens mij alarm op slot geslagen. :wink:

@Patrik van harte met het verkrijgen van je woonruimte, kun je eindelijk gaan inruimen en je Porsche foto's gaan ophangen.

Kleine wereld

13 okt 2007 9:44

G'mornin' all.

patrick911 schreef:Nog geen 500 meter van Albert Park af

Gefeliciteerd, leuke buurt, Patrick. Zat zelf eerder dit jaar precies daar een weekje op Commercial Rd, tegenover het Albert Hospital.
Redelijk dicht bij het centrum, veel shops en horeca en je kunt je auto nog voor de deur kwijt ook.

Toch niet verkeerd, daar down under, eigenlijk...

13 okt 2007 9:46

gast schreef:Hier is alles rustig en geen klachten :wink: Dus ik ga zo een kuubje beton storten.

AfbeeldingAfbeelding

Goeiemorgen gast :!: dat je dat hier zo open en bloot gaat vertellen :shock:

:mrgreen: MoGgUh ... En 'N fIjN wEeKeNd AlLeMaAl .... :mrgreen:

13 okt 2007 10:47

Moggûh, gefeliciteerd, Patrick.
De zon komt er gelukkig al door.

13 okt 2007 11:15

Moguh, prachtig weer hier (in de costa del sol).
Ff weekje op vakantie, lekker hoor!
Tot later, Gr, Alvin

13 okt 2007 12:04

yohanv schreef:Is dat niet een typisch geval van een hartinfarct of iets dergelijks ??? ipv van 'te verongelukken' ....

Blijft de vraag hoe-ie daar kwam... provinciale weg, geen huizen in de buurt, geen trottoir, voetgangers niet toegestaan.

13 okt 2007 12:55

klinkt als een kwispel. van die duiker met volle uitrusting die in een boom hangt. dood. :wink:

patrick - piccies van het nieuwe onderkomen? enjoy!

14 okt 2007 9:50

Moggûh, vandaag weer abri en co weer.

14 okt 2007 10:05

Olaf schreef:
gast schreef:Hier is alles rustig en geen klachten :wink: Dus ik ga zo een kuubje beton storten.

AfbeeldingAfbeelding

Goeiemorgen gast :!: dat je dat hier zo open en bloot gaat vertellen

ja , en ik mag subiet 100 rozen gaan planten :evil: :evil:

t'is veel beter weer om met de P gaan te rijden

(of om te trainen, lopen of fietsen, voor de triathlon......) :roll:

14 okt 2007 10:30

Een hele goede morgen allemaal! Straks weer lekker een stukje toeren langs de Vecht, denk ik 8)
Gesloten onderwerp