Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
17 jan 2008 13:36
Mailtje verstuurd!
17 jan 2008 21:58
de 4e kan ik helaas niet ivm werk
17 jan 2008 22:10
ook mailtje gestuurd, komaan mensen, niet twijfelen... vakantie en werk en vrouw etc kan wel een dagje zonder u toch ?
17 jan 2008 22:30
Gert schreef:De snellere gaat van de ideale lijn af om in te halen toch?
Tenminste dat is wel gebruikelijk.... beginners hebben hun aandacht al nodig om op tijd te remmen, gaan ze echt niet op snelle mensen letten.
Wel...eerlijk gezegd, als je op circuit gaat rijden, of je nu beginner bent of niet moet je ALTIJD rekening houden met anderen. Beginners moeten idd leren hoe ze de bochten moeten nemen, zeker waar. Maar als een snellere wagen van de ideale lijn gaat om in te halen (wat dus correct is, de ingehaalde wagen blijft op de ideale lijn) en de andere 'uitremt' dan moet de ingehaalde wagen niet de deur gaan dichtgooien (en dus niet zijn ideale lijn blijven behouden terwijl er een voertuig naast hem is komen te rijden). Je hebt spiegels voor iets. Gebruik je die niet, ja sorry maar dan heb je noch op circuit noch op de openbare weg iets te zoeken.
Een goeie hint voor de 'beginners' : als je er eentje in je spiegel ziet op je afkomen zet dan je knipperlicht op naar de kant van de baan waar jezelf gaat rijden. Dan weet de andere langs welke kant hij je het beste kan passeren. Maakt het voor iedereen een stuk eenvoudiger en veiliger. Maar... das dan weer de andere kant... als je echt zoveel sneller bent dan degene die je gaat inhalen en 't is nogal op de valreep, wacht dan een bochtje want daar komt het dan toch ook weer niet op aan...
18 jan 2008 0:08
't was bij ons eigenlijk ook de bedoeling om samen te gaan maar dat lukt helaas niet (ze baalt wel - maar ik mag gelukkig wel haar auto lenen

)
ik denk dat het in de beginnersklasse zo-ie-zo niet handig is om inhalen in de bochten toe te staan
bv. alleen inhalen als de gene voor je een seintje geeft dat je er langs kan
Do993tupperware schreef:Zoniet , dan zal ik jullie wel even een poepie laten ruiken

Ha... wat nou! Ik kom met onze carbon-bolide, dus je maakt geen kans met die polyester-bak
18 jan 2008 0:30
Chris_lbr schreef:Een goeie hint voor de 'beginners' : als je er eentje in je spiegel ziet op je afkomen zet dan je knipperlicht op naar de kant van de baan waar jezelf gaat rijden. Dan weet de andere langs welke kant hij je het beste kan passeren. Maakt het voor iedereen een stuk eenvoudiger en veiliger.
nog beter, helemaal geen knipper uit zetten en blijven rijden waar je rijd, er is vaak onduidelijkheid over het uitzetten van het knipperlicht, de 1 geeft aan waar hij heengaat, de ander aan welke kant er gepasserd mag/kan worden.....
ik heb liever dat ze blijven waar ze zitten, ik zorg wel dat ik er langs kom op het voor beide meest gunstigste moment
18 jan 2008 0:36
Ik lees het nu eigenlijk pas voor het eerst dit draadje, maar ben er wel bij
Dus 11 + 4 = 15
Weet van 'de inschrijving'
18 jan 2008 1:12
Do993tupperware schreef:Weet toevallig iemand van de organisatie , of er op dat circuit nog geluidsbeperkingen zijn , oftewel de maximale decibels

Ergens gelezen:
Algemene regels :
• Maximaal geluid 100 dB
Je twijfelt om de nieuwe motor in de 993 te doen?
18 jan 2008 1:50
voor de genen die zich hebben ingeschreven...
wat zijn de plannen qua hotel en diner(s) ?
18 jan 2008 2:34
Do993tupperware schreef:Ik heb die laatste in het rijtje gereserveerd , arras-hoteldugolf
nachtje slapen met ontbijt
voor donderdagavond het eten nog ter invulling , ligt eraan hoe laat we arriveren
idd, ik denk er hetzelfde over, wij zouden aankomen rond 20-21 u en dan wil ik gerust met jullie dineren ofzo. lijkt me leuk !
18 jan 2008 3:34
ok... reservering voor "arras-hoteldugolf" gemaakt
denk dat ik er ook tussen 20 en 21 uur ben
vrijdag ook nog eten, of gelijk naar huis?
18 jan 2008 9:33
Als organisatie hadden we het idee om vrijdagavond gezamenlijk te eten in een restaurant in Arras (dit restaurant regelen wij dan ook).
Voor de donderdagavond hadden we geen diner plannen omdat iedereen waarschijnlijk op andere tijden aankomt c.q. pas vrijdagochtend komt.
18 jan 2008 9:35
Do993tupperware schreef:Weet toevallig iemand van de organisatie , of er op dat circuit nog geluidsbeperkingen zijn , oftewel de maximale decibels

Heb nog niets gezien, zal het nog even checken
18 jan 2008 15:39
kom op... wie volgt?
18 jan 2008 18:13
Ik kende het draadje al wel en dankzij de 'spam mail' (hoe kan een mail mbt porsche spam zijn

) van Harley, nog weer onder de aandacht gebracht. Het is een te gek initiatief en very very tempting qua prijs krijg je veel circuit tijd.
Ik ben dit jaar alleen voor mezelf begonnen, daarom besloten voorlopig niet te veel gekke dingen te doen en even zorgen dat er wat reserves zijn. Voorlopig is dit uitje nog te gek.
Volgend jaar met meer reserves ben ik er bij ...
daar hebben jullie nu alleen niets aan
19 jan 2008 0:14
Inderdaad, zo'n goed initiatief moet gewoon doorgaan!
19 jan 2008 13:47
Aan mij/ons ligt het niet
19 jan 2008 14:13

Gezellig!
Nog 10 te gaan...
19 jan 2008 15:21
nog 9...
Top geregeld mannen..., deze datum kan ik dus wel!
Count me on...
19 jan 2008 15:35
D.D. Peter, Knauf Mikey, Marcel B... kom op mannen gezellig dagje Frankrijk...
Met z'n alle met z'n alle....
19 jan 2008 15:52
Waarschijnlijk een nieuwe werkgever, dus ff kijken of ik dan vrij kan krijgen, zo ja, dan ga ik mee.
19 jan 2008 18:08
idem wat betreft de hotel reservering...
hoewel... ik heb m'n creditcard gegevens nog niet door gegeven
En de Mikey moet natuurlijk ook gewoon mee (anders wordt het voortaan Knaufmietje ipv Knaufmeister)
19 jan 2008 18:27
Hotel kan je meestal tot 'n bepaald uur in de middag van de dag ervoor annuleren
... komt weleens voor dat het hotel dan toch admini of res. kosten in rekening brengt
19 jan 2008 20:54
tja ik zal ook maar best gaan reserveren dan. hotel bedoel ik
komaan mensen, we hebben er nog 3 nodig
waarom ken ik nou niemand die met een porsche rijd ?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.