Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

06 feb 2008 23:56

Ik begon net te vermoeden dat het hier om een kerel ging die de boel in de maling nam.........

07 feb 2008 0:01

Paul van Engelen schreef:Hij ziet er inderdaad nog heel jong uit en is ook nog niet getrouwd :wink:

Maar hij word met regelmaat achterna gezeten door een mevrouw met kort blond haar en een grote glimlach... :D

Welkom hier,
trek je niets aan van al die mafketels...als je eens serieus wilt praten over mooie P's....Afbeelding

dan bel je olaf maar....

:wink:

07 feb 2008 0:03

:lol:

07 feb 2008 0:03

Welkom hier, en volgens mij is de rest allemaal al geschreven :wink:

07 feb 2008 0:04

WM550spyder schreef:Ik begon net te vermoeden dat het hier om een kerel ging die de boel in de maling nam.........

Wat een vreemde suggestieve verwelkoming, ik had de laatste weken wel begrepen dat jullie wat vrouwvriendelijker waren hier op dit forum. :?:

Als ik een kerel was geweest, had ik zeker de exacte type-aanduiding, bandenmaat, cylinderinhoud, historie van mijn bolide wel geweten. :oops:
Ben je er ook bij de volgende Luna-meeting, zal ik je even persoonlijk een handje komen schudden. :idea:

07 feb 2008 0:07

Emanuelle schreef:
WM550spyder schreef:Ik begon net te vermoeden dat het hier om een kerel ging die de boel in de maling nam.........

Wat een vreemde suggestieve verwelkoming, ik had de laatste weken wel begrepen dat jullie wat vrouwvriendelijker waren hier op dit forum. :?:

Als ik een kerel was geweest, had ik zeker de exacte type-aanduiding, bandenmaat, cylinderinhoud, historie van mijn bolide wel geweten. :oops:
Ben je er ook bij de volgende Luna-meeting, zal ik je even persoonlijk een handje komen schudden. :idea:

Dat is een deal; dan zal ik mijn excuses maken.

07 feb 2008 0:09

Emanuelle schreef:Ben je er ook bij de volgende Luna-meeting, zal ik je even persoonlijk een handje komen schudden. :idea:

Ik weet niet of je hier verstandig aan doet.....het lijkt daar af en toe wel op een klubhuis van de Hells Angels....maar dan met auto's...

Drank, sexisme, poeders, ruige kerels, fastfood, en snelheids criminelen...Afbeelding

07 feb 2008 0:10

Ik heb er nu al zin in!! :twisted:

07 feb 2008 0:32

Zal ik ook maar eens een keertje langs komen denk ik. Gezellie! :twisted:

07 feb 2008 9:52

Emanuelle,
Welkom hier en als het inderdaad een 997C4 is dan doe je het goed!
We zijn hier trouwens dol op fautau's :!:
De volgende meeting is nog niet bekend (maar zondag avond in een uitgebreide reportage op SBS6 zullen we de nieuwe datum bekend maken...) :lol:
Kijk even bij meetings en evenementen voor een impressie.
Er zal ongetwijfeld wel iemand zijn die je op tijd een PB'tje stuurt (wie was me voor?)

07 feb 2008 10:01

WELKOM!

07 feb 2008 10:03

Die gele letters doen altijd beetje pijn aan m'n hoofd.

07 feb 2008 10:16

Daar kun je je voor laten behandelen. :wink:

07 feb 2008 10:16

Emanuelle schreef:
barolo schreef:... @ Rob, zeer scherp opgemerkt.
... @ E: scherp opgemerkt?

In de bijdrage van Rob staat oranje tekst - eigenlijk de hele bijdrage :lol: - dat is een link waarop je dus kunt klikken naar een ander draadje over een andere dame die schrijft over een vriendin...
:salut:

07 feb 2008 11:56

Welkom, Emanuelle. Veel plezier hier. :wink:

07 feb 2008 13:15

yo emanuelle whasuppppp sistahhh :shock: :mrgreen: :wink:

als het u blieft HIERZO kunt u zich melden voor het porsche cafe/clubhuis gebeuren :wink:

07 feb 2008 17:34

Welkom Emannuelle,ik ben ook nog niet zo lang op pf! @gast, als ik zou kunnen komen had je er ook een boer :lol: bij haha!
Gr.Jaap

07 feb 2008 18:09

ik heb ook talent met boeren :wink:

07 feb 2008 18:25

:pig: :lol:

07 feb 2008 18:28

Welkom. Als ik een vrouw was zou ik ook Emanuelle willen heten.

07 feb 2008 18:33

nou tut dan noemen we jouw toch voortaan EMANUALEH :mrgreen: :cheesy: je weet togggg :wink:

07 feb 2008 18:46

drknauf schreef:nou tut dan noemen we jouw toch voortaan EMANUALEH :mrgreen: :cheesy: je weet togggg :wink:

:lol: :lol: :lol:

07 feb 2008 18:47

Welkom Emanuelle!

Altijd leuk, meisjes met elfjes! 8)

07 feb 2008 19:20

welkom, emmanuelle :!: :wink:

07 feb 2008 20:17

Ja hoor , ben net thuis en log even in om te kijken wat er gebeurd is vandaag, en zie een nieuw dtaadje wat al meteen 3 kantjes beslaat... 8) ...had meteen zo'n voorgevoel en já hoor...een nieuwe vrouw op het forum... :twisted:

Maar goed, begrijp dat ze al een beetje ingelezen was... ; is wss de enige reden dat ze er nóg is... :wink:

Emanuelle...hmm...je legt 't er wel een beetje dik op hè... :wink:
Plaats een reactie