Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
29 feb 2008 21:59
ik mis volgens mij het navi scherm in het concole (het lijkt leeg)
en mis de cirgaretten aansteker (dat is zo opgelost)
verder zie ik niks op de foto's wie weet een ander.
robert
29 feb 2008 22:03
donkere vierkante in de middenconsole is volgens mij een gat.
navi is 1din op de normale plaats.
29 feb 2008 23:39
NN schreef:Valt iemand wat op aan de foto's (afgezien van de scherpstelling)?
Dat de navi niet goed ingebouwd is
Adje is overigens van MP ... en wie de aanbieder was/is in deze weet ik niet ...
01 maart 2008 19:29
Het is al gezegd, maar de tekst in de advertentie "leuke 911" en "goed lopende 911" roept veel twijfels op. Als je een echt goede 964 turbo aanbiedt, dan is het erg dom om dit soort teksten te gebruiken...
02 maart 2008 14:06
hoezo ben je bij een dergelijke NAP wantrouwend?
Auto is in mei 99 naar nederland gehaald en de NAP loopt vanaf juni 1999 en klopt. Ik kan me voorstellen dat je hem niet gelooft, maar 10K per jaar voor een turbo (84000 in de eerste 8 jaar) vind ik niet vreemd. Wellicht ben ik te goedgelovig, maar ik krijg niet meteen een slecht gevoel bij deze NAP.
02 maart 2008 16:07
horn schreef:hoezo ben je bij een dergelijke NAP wantrouwend?
Rick doelt (neem ik aan) niet op de eerste 8 jaar maar op de (onderhouds) intervallen.
waarom meerdere malen na 3 maanden en maar 200km verder weer naar de garage?
Maar ja zoals Rob hierboven zegt.....
02 maart 2008 18:28
EvR schreef:horn schreef:hoezo ben je bij een dergelijke NAP wantrouwend?
Rick doelt (neem ik aan) niet op de eerste 8 jaar maar op de (onderhouds) intervallen.
waarom meerdere malen na 3 maanden en maar 200km verder weer naar de garage?Maar ja zoals Rob hierboven zegt.....

Precies, niets aan toe te voegen.
02 maart 2008 21:42
Aha, bedoelde je het zo. apk niet gelijk met beurt? nieuwe banden? weet ik veel. Dan zouden de boekjes die beurtjes ook moeten aangeven of facturen ofzo. Zou zomaar kunnen kloppen. Gezond wantrouwen is trouwens altijd goed...
06 maart 2008 21:53
Is er al iemand wezen kijken bij deze auto?
06 maart 2008 23:37
Jij toch
07 maart 2008 16:50
Nope, ik ben niet in de markt voor een 965. Ik ben nog veels te happy met mijn 964
15 maart 2008 18:43
Ik ben inmiddels geweest. Ik ben geen porsche kenner dus ik heb niet op hele specifieke zaken kunnen letten.
De gebreken in het algemeen:
Auto is erg slecht gespoten (drijvers/schuursporen/loslaten blanke lak)
Roestblaartje op de A-stijl rechts
Rechterdeurrubber stukje van stuk
Kofferbak kap is rood geweest en gespoten
Rode "film" op controlelampjes in de teller laat los.
Bekleding hoedenplank laat bij het raam los.
Leerkleur is kwestie van smaak (!) maar met wat gebruikssporen
Rechterstoel wil niet meer elektrisch verstellen
Gat is console is van verwijderde VDO navigatie die stuk was (en niet meer aanwezig)
Volgens de verkoper zijn tenminste de volgende zaken aan vervanging toe (geen APK punten): olieslang van voor naar achter, remschijven (haarscheurtjes vanuit de ventilatiegaten in de schijf) en blokken voor, stabilisatorstangen voor. Overigens zweet het blok minimaal ergens bij de klepstoters (koude verbinding?). Ik zag geen druppen op de vloer.
Auto is gechipt naar 400 PK
Sportuitlaat waarbij de rechterpijp alleen opengaat bij bepaalde druk (?)
Bij het gas loslaten roffelt (knalt) de auto behoorlijk maar dat is denk ik standaard bij een 911?
Bij stevig remmen trekt de auto iets weg vlak voor stilstand
Schakelen gaat goed
Koppeling(pedaal) gaat behoorlijk zwaar!
Voor zover wat algemene indrukken van wat ik aan gebreken kon constateren........ even over nadenken nog....
15 maart 2008 19:07
NN schreef: .... even over nadenken nog ....
... bedenk dan ook, dat als je 'm zou kopen, je 'm mss ook ooit weer 'ns wilt verkopen
15 maart 2008 22:06
Dat is zeker zo. Bij de eventuele aanschaf zal het opknappen ingecalculeerd moet worden en zaken als overspuiten moeten bij verkoop dan nog steeds weer verklaard worden. Als de totale kostpost binnen de perken blijft kan het mijns inziens nog steeds wel aantrekkelijk zijn.
16 maart 2008 14:45
Gechipt naar 400 pk

? Mijn advies als ex turborijder, staan laten, op zo'n slecht onderhouden kist ga je totaal leeglopen.
16 maart 2008 15:37
doe mij ook zo'n chip...
16 maart 2008 16:21
Als ik het 'to-do lijstje' zo lees, dan gaat er nog veel meer geld inzitten, dan jij er aan zou willen uitgeven, denk ik. Mijn advies: doorzoeken naar een beter exemplaar
16 maart 2008 16:50
knallen klinkt naar onverbrande brandstof die in de uitlaat tot ontploffing komt. Mogelijk veroorzaakt door de chip (icm. aangepaste brandstof map)
Een APK goedkeuring (of het verkrijgen van) zegt niets over de staat van de auto. Beter beeld krijg je alleen met AKK.
Zware koppeling kan kloppen, de 993 turbo heeft daarvoor een bekrachtigde koppeling gekregen. Alhoewel 'zwaar' natuurlijk ook betrekkelijk is.
Gevoelsmatig:
Kan een duur karretje worden..
succes,
Sander
16 maart 2008 17:38
Als ik jou was zou ik verder zoeken!succes!
16 maart 2008 17:58
Klinkt niet als een koopje.... Kans dat je hier op leegloopt lijkt me 95%!
16 maart 2008 20:52
Zware koppeling kan kloppen, de 993 turbo heeft daarvoor een bekrachtigde koppeling gekregen
Had de turbo in 1989 al.
16 maart 2008 21:30
Het zijn duidelijk geen ondernemers die je vooral maar adviseren om heeeeel hard weg te lopen!
Als IK jou was (en in de markt voor zo' n apparaat) gewoon laten AKK-en!!
Kost je € 150,- en je weet behoorlijk waar je aan toe bent.
Met de uitkomst om de tafel met de garagist om te kijken of je er financieel ook uit kan komen (als de AKK daar natuurlijk voldoende aanleiding toe geeft).
Gezien de vraagprijs biedt het weldegelijk mogelijkheden om hier weer een top 965 van te laten maken!
16 maart 2008 23:59
Of nog een keer de vraagprijs moet investeren om 'm weer fatsoenlijk te krijgen. Word een duur turbootje dan.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.