Inmiddels zijn er 154 inschrijvingen voor de Nacht van Weesp. Ik moet nu toch enige haast gaan maken anders zijn we mooi te laat met inschrijven.
Indien je geïnteresseerd bent wil je dan een email sturen naar

zodat ik je het inschrijfformulier kan toesturen.
Als we als team(s) inschrijven kan dat nog een kleine korting opleveren als er teminste 2 equipes in het team vorige jaar niet hebben deelgenomen. Een team bestaat uit minimaal 3 en maximaal 5 equipes. Indien we meer dan 5 equipes bij elkaar krijgen zal er automatische een tweede team ontstaan. Ik zal de teams zo indelen dat we van de korting kunnen profiteren.
T.o.v. vorige jaar zal iedere equipe zelf de betaling moeten regelen met de organisatie van de Nacht van Weesp ipv een gezamelijke betaling. (zie hieronder hun tekst over team inschrijvingen)
Beste inschrijver,
In tegenstelling tot voorgaande jaren worden de team-inschrijvingen niet meer afgehandeld op één formulier.
Dit komt omdat er vorig jaar bij het innen van het inschrijfgeld wat problemen zijn ontstaan, bij equipes die wél een team wilden vormen, maar elkaar eigenlijk niet kenden.
Daarom dient u nu voor elke equipe in een team een apart formulier in te vullen. Elke equipe betaalt nu zijn/haar eigen inschrijfgeld en krijgt ook zelf een email-acceptatie en (later) een acceptatie-brief.
Wel alle equipes tegelijk opgeven!
De 'speciale aanbieding' geldt nog steeds als er slechts één equipe van het team op de startlijst van vorig jaar heeft gestaan (dus één oude equipe met twee (of meer) nieuwe. *)
De korting wordt nu per equipe in mindering gebracht. U betaalt dan € 87,50 in plaats van € 92,50.
Binnen een team kan elke equipe zelf kiezen in welke klasse hij mee wilt rijden. Voor verdre info zie
Nacht van Weesp
Ik wil volgende week zaterdag de inschrijvingen definitief maken