13 maart 2008 14:11
plh schreef:Wss. met opzet Boxster en Cayman er niet bij gezet...
13 maart 2008 16:29
13 maart 2008 16:34
gast schreef:Vraag ik me alleen af hoe het ze dan in hemelsnaam ook gelukt is om dan tegelijkertijd met afstand de meest LELIJKE Porsche ooit te ontwerpen![]()
![]()
13 maart 2008 16:56
13 maart 2008 17:03
13 maart 2008 18:01
13 maart 2008 18:49
13 maart 2008 19:19
Gert schreef:Wel grappig dat hier gedacht wordt dat de juiste gewichtsverdeling alleen bepalend is voor het weggedrag in bochten.
13 maart 2008 19:30
13 maart 2008 23:09
Jeroen914 schreef:verklaart u nader
13 maart 2008 23:10
Jeroen914 schreef:gaan we weer van voor af aan beginnen?
14 maart 2008 3:09
wat had je in gedachten?Gert schreef:Er zijn veel meer factoren die een zorgen voor een goed weggedracht in bochten
en het verschil is...?maurice schreef:wegligging en handelbaarheid niet met elkaar verward moeten worden.
14 maart 2008 13:37
14 maart 2008 13:41
Jeroen914 schreef:wat had je in gedachten?Gert schreef:Er zijn veel meer factoren die een zorgen voor een goed weggedracht in bochten
14 maart 2008 16:07
Niet bluffen! Bij de dealer zouden ze nog geen 914 herkennen als ze er door werden aangeredengast schreef:Nou, gisteren eens langs de dealer geweest voor een 914.
ik geloof dat je nog even op pagina 1 van dit draadje moet gaan beginnen en opnieuw lezenGert schreef:o.a. onderstel en banden, maar als jij vindt dat alleen de plek van de motor belangrijk is vind ik het prima!
14 maart 2008 20:00
Jeroen914 schreef:ik geloof dat je nog even op pagina 1 van dit draadje moet gaan beginnen en opnieuw lezen
14 maart 2008 20:15
Jeroen914 schreef:een 968 of 964 zijn bv qua onderstel nog behoorlijk "ouderwets" en zeker niet moderner/geavanceerder dan een 914 (of vroege 911)
en een boxster/cayman is qua onderstel ontwerp ook al geen technologisch hoogstandje
de 993 en 996/7 mogen dan een knappe multilink achterwiel ophanging hebben, maar die is nog altijd niet goed genoeg (en wordt dat ook nooit) om de slechte gewichtsverdeling te compenseren...
14 maart 2008 22:19
14 maart 2008 22:37
Gert schreef:Blijf vooral in je eigen verhaal geloven Jeroen, refereren naar iets wat je zelf geschreven hebt en dat als de waarheid verkondigen.![]()
![]()
![]()
Wil het graag een keer in het echt meemaken!
Voorlopig heb ik op diverse trackdagen waar één of meerdere 914's aanwezig waren nooit gemerkt dat ze de allesoverwinnende eigenschappen hadden die jij het model toedicht.
15 maart 2008 0:16
15 maart 2008 0:24
15 maart 2008 1:10
15 maart 2008 11:10
Denniz C2 schreef:precies, dat een GT3 een sneller rondje doet komt puur door het vermogen waardoor ze op de rechte stukken zo snel zijn.... in het bochtenwerk is een 911 natuurlijk niet heer en meesterHet gaat hier niet om de snelheid maar om de WEGLIGGING toch?
15 maart 2008 12:29
15 maart 2008 14:58
roenkie schreef:Tegenwoordig ligt de grens van de meeste auto's ver weg door allerlei computersystemen zoals psm/esp etc. Valt dit onder goede wegligging of is dit vals spelerij?