Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
22 maart 2008 16:50
Hoe lang is hij, misschien Chinees.
22 maart 2008 19:55
Mark Nauta schreef:Zoals jullie misschien wel weten zal ik mee gaan als fotograaf. Om leuke en mooie foto's te maken is het makkelijk als ik zelf niet hoef te rijden. Ik doe hierbij dan ook een oproep voor een stoeltje in één van de auto's van de deelnemers.
Wie heeft er een plekkie vrij in zijn of haar auto om mij als fotograaf en gezellige gesprekspartner (;)) mee te nemen??
Als je wil, kan je met mij meerijden. Ik zit alleen in m'n 997S
22 maart 2008 20:16
Kijk, dat zijn nog eens aanbiedingen
22 maart 2008 20:25
en of die Mark plaatjes schieten kan ! Dat worden mooie kiekjes Marcel.
22 maart 2008 22:05
je kan ook eventueel bij mij in de 996TT.....heb een plekje over
23 maart 2008 0:26
cabrio wim schreef:Hoe lang is hij, misschien Chinees.

Nee, maatje Chinees zit er niet in....2 Chinese plekjes zit er meer in

. 1.91m

.
Maar potverdrie, nu moet ik nog kiezen ook. 2 aanbiedingen

. No offence Ark, maar de TT 996 van Newt gaat dan toch voor bij mij. Wil wel eens dat fijne rode leer onder mijn kont voelen

. Maar ik kom zeker even bij je buurten om ook even in die van jou plaats te nemen Ark

.
Dus Newt, ik neem graag je aanbieding aan om met je mee te mogen rijden. Dank je wel!
31 maart 2008 19:55
Na afgelopen zondag kom ik bij het vertrek van deze rit ook nog even een kijkje nemen. Lijkt me een mooi gezicht om al die bolides voorbij te zien komen.
31 maart 2008 20:22
Ha Niels,
Leuk dat je ook geïnteresseerd bent geraakt in Porsche. je bent natuurlijk van harte welkom.
Ik zie je wel in Rotterdam. Is in ieder geval dichterbij dan Meerkerk.
PS. hebben je ouders het ook een beetje naar de zin gehad?
31 maart 2008 20:28
Marcel dat kon toch niet anders dan dat ze het naar hun zin hadden! Met ons allemaal als gezelschap...
Niels ik zal er dan ook zijn , tot dan kerel
31 maart 2008 20:34
In Rotterdam zit ik inderdaad zo. Ben wel vaker bij het Porsche centrum daar geweest dus weet het wel te vinden. Nu nog even mijn vader lief aankijken, maar ik denk wel dat hij even mee wil gaan om een kijkje te nemen.
Mijn ouders hebben het gisteren zeker naar hun zin gehad. Het was de eerste keer dat ze bij een meeting aanwezig waren en ook voor beide de eerste keer
dat ze even een rondje mee konden rijden in een Ferrari. Dat vergeten ze natuurlijk ook nooit meer!
Het zou zonde zijn om na de meeting van gisteren niet meer op dit forum te komen
31 maart 2008 20:53
Ja het is een leuke bende geworden, de mix van de 2 forums. De contacten verliepen zeer vlot... Arie zelf al is heel los maar heb toch ook nog de kans gehad met andere te praten. Komt waarschijnlijk een vervolg op
Nu in geval van je ouders die met een Ferrari meegereden hebben, indien ze die dag niet hebben gereden in een Porsche wil ik ze wel uitnodigen voor een ritje de volgende rit ofzo

Met alle plezier. Tot dan
31 maart 2008 21:04
PEF schreef:Nu in geval van je ouders die met een Ferrari meegereden hebben, indien ze die dag niet hebben gereden in een Porsche wil ik ze wel uitnodigen voor een ritje de volgende rit ofzo

Met alle plezier. Tot dan
Haha misschien tijdens een eventuele Ferrari en Porsche meeting 2e editie ergens in 2009
04 apr 2008 9:34
Een klein feestje: iedereen heeft betaald
Defintieve reserveringen (qua aantal personen) zullen volgende week plaatsvinden. Na 6 april wordt er geen inschrijvingsgeld meer geretourneerd omdat alles dan besproken is en afgenomen en betaald dient te worden.
Zoals reeds eerder vermeld ontvangen alle deelnemers op 12 april de mededelingen over de rit.
04 apr 2008 14:20
Al even wat korte mededelingen (voor treintjes e.d.).
9.30 -10.30 verzamelen bij PCR
10.50 korte briefing
11.00 vertrek toerrit
12.30 -13.45 lunch
vanaf 15.15 aankomst
04 apr 2008 14:26
Treintjes vanuit Noord-Holland?
04 apr 2008 14:39
Lydia schreef:Treintjes vanuit Noord-Holland?
Strak plan
Tussenstop Wegrestaurant voorbij Schiphol

bv. 09.00u
04 apr 2008 14:39
Ik heb al 25 jaar niet in een trein gezeten (en wil dat nog heel lang volhouden)
11 apr 2008 16:05
Zo net terug van de 2 lunchlokaties en de bespreking voor de Veerpont (lekker met kappie open gereden

).
Omdat de weg naar de 2e lunchlokatie enigszins is aangepast en er iets lastiger hobbels in zitten heb ik Gert en Harley van de 2e naar de 1e lunchlokatie overgeheveld en Harry 911 en JPS van de 1e naar de 2e.
Jullie worden separaat op de hoogte gesteld.
Bij de lunchlokaties was alles geregeld. Bij de veerpont nog even gevraagd naar eventuele problemen bij het oprijden van de pont.
Antwoord: rustig de pont oprijden en vooral niet remmen bij (of net vóór) het op- en afrijden van de pont. Bij twijfel schuin de laadklep oprijden.
Morgen nog de laatste vergadering bij PCR en dan maar duimen voor mooi weer (in ieder geval droog weer)
Marcel B.
11 apr 2008 16:40
We wachten vol spanning af. Hebben er zin in.
En maar duimen voor een beetje weer.
12 apr 2008 13:16
Alle deelnemers hebben vandaag een mededeling ontvangen omtrent het vertrek en programma van 20 april.
Mocht ik iemand vergeten zijn, laat het dan even weten middels PB.
Verder heb ik nog wat leuke prijzen (Porsche-gadgets) ontvangen van PCR die, naast de 2 zeer uitgebreide poetsbeurten, verloot gaan worden op de eindlocatie.
Nu maar hopen op droog weer
Treintjes:
N-H/Amsterdam:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=18165
Den Haag:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=18141
Gouda:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=18149
Tilburg/Goirle:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=18154
Laatst bijgewerkt door
Marcel B. op 13 apr 2008 10:58, in totaal 2 keer bewerkt.
13 apr 2008 10:27
weersverwachting.....
zaterdag 19 april tot en met dinsdag 22 april 2008
Voortzetting van het wisselvallige weer maar dan wel met temperaturen boven normaal.
13 apr 2008 11:09
Tegen die tijd is de weersverwachting al tig keer aangepast.
13 apr 2008 21:58
De koffie heb ik in ieder geval binnen gehouden, Jeroen

.
Sodeknetter, wat is die turbo snel
14 apr 2008 10:57
Ja, maar wat wil je ook met 500 PK