22 apr 2008 1:21
GhostRider schreef:997S...
Idd mooier vinnik... :roll:
22 apr 2008 6:50
22 apr 2008 9:25
22 apr 2008 9:32
Douwe Minkema schreef:Veel geld waarschijnlijk maar geen talent.
22 apr 2008 10:30
22 apr 2008 12:05
Douwe Minkema schreef:Hangt van de (lef van de ) rijder af. Heb op Zandvoort meerdere 997 GT3 rijders uiterst voorzichtig zien rijden. Veel geld waarschijnlijk maar geen talent.
22 apr 2008 20:40
22 apr 2008 21:02
22 apr 2008 21:17
Gert schreef:Tenzij je zelf zo'n talentvol coureur bent die zoiets goed kan inschatten...
22 apr 2008 21:54
Douwe Minkema schreef:GhostRider schreef:997S...
Idd mooier vinnik...
Tja, daar gaan we weer: de eeuwige discussie over mooier. Een 996 is een volbloed Porsche en een 997 niet minder. Over de komplampunits kan je van mening verschillen evenals de retro-neiging van sommige Porschisten. Dat Porsche AG toegeeft aan de wil van Porsche rijders om toch iets 964/993 -achtigs aan de 997 te geven is te billijken. De strakkere vormen van de 997 zijn mooi en breder dan die van de 996, maar om de 997 nou mooier te noemen. Het ellips vormige concept dat, tot de deurgrepen toe, is doorgevoerd is in de 996 geeft blijk van gevoel voor modern design en niet altijd het koppie laten hangen naar de consument die in het geval van Porsche rijders uiterst conservatief is. Die 5 PK meer? Hangt van de (lef van de ) rijder af. Heb op Zandvoort meerdere 997 GT3 rijders uiterst voorzichtig zien rijden. Veel geld waarschijnlijk maar geen talent.
22 apr 2008 22:31
22 apr 2008 23:07
23 apr 2008 2:07