Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

15 mei 2008 18:23

oei , die komt hard aan denk ik

15 mei 2008 19:15

Inderdaad .....

horn schreef:..... broers .....

:evil:

Gelukkig is horn nagenoeg even oud als ik en PaSCal véél jonger.

:wink: :lol:

15 mei 2008 19:41

horn schreef:Hermanus, Zuid-Afrika:

http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=15240

Ook een beetje mijn standaardopmerking als iemand zonder enige handicap op een gehandicaptenplaats parkeert: "Geldt niet voor geestelijk gehandicapten".

28 mei 2008 10:47

gisteren moest ik naar Almere - Haven en daar kwam ik een bord tegen met max 50 km nog geen meter erachter een 30km bord???????
had helaas geen camerea bij me .maar voor de volgende keer dus!!!

28 mei 2008 14:22

Vorige week wilden ze in het CBD aankondigen dat een grote doorgaande weg afgesloten zou worden tijdens het weekend, zetten ze er dus zo'n groot verrijdbaar matrixscherm neer.
Alleen is het naast een Universiteit, dus vrijdag stond er in grote letters: "PLEASE INSERT MEMORY CARD".

:shock: :lol: :lol:

28 mei 2008 17:38

EriC4C schreef:
Gerhard schreef:Afbeelding

Ondanks dat hij niet zo lijkt, is ook deze heel logisch... Je kijkt wel altijd naar links, maar bent vaak niet bedacht op verkeer (fietsers) van rechts. Simpel toch? :)

:mrgreen:

Fietsers (kinderen altijd )hebben helaas altijd voorang bij :Rechts /links /midden op de weg/spook/onverlicht/in eens oversteken/ ect ect. Dus joker bord kijk ook maar naar links voor die ene fietser :twisted:

collega van mij kreeg 250€ en een proeftijd van 2 jaar vanwege een vrouw die ineens naar links kwam en hij haar met zijn spiegel raakte waardoor zij viel en haar sleutelbeen brak :twisted:

30 mei 2008 11:27

Tippelzone?????

Afbeelding

Vond deze tijdens een wandelingetje door het mooie Ede.......nooit eerder gezien.

30 mei 2008 12:11

In Zeist staat zo'n bord naast een school.

30 mei 2008 13:27

dreamer schreef:Tippelzone?????

Afbeelding

Vond deze tijdens een wandelingetje door het mooie Ede.......nooit eerder gezien.

Zijn in België aan verschillende scholen te vinden.
Is een plaats waar de ouders de kroost veilig kunnen afzetten en afscheid nemen. Is niet de bedoeling dat de wagen er geparkeerd staat?
Stoppen, kroost eruit, boekentas in de hand stoppen, nog een zoen geven en vertrekken.

Bespaart veel ellende van dubbel geparkeerde wagen aan de schoolpoorten.

30 mei 2008 14:28

Afbeelding

30 mei 2008 15:35

En dan meteen erachter een flitskast, zeker...
Plaats een reactie