Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

21 apr 2008 0:13

MoGgUh ... Lydia, Mauk en de rest van de wereld ... :drunken:

21 apr 2008 0:17

Morgen iedereen,ben nog wel even op ,denk ik! 2 merries moeten veulen krijgen! Altijd spannend 8)

21 apr 2008 0:28

Goede(nacht)morgen allemaal.

Duik nu m'n bed maar in, net nog een slaapmutsje genomen.

@Arena - goede nacht, hopelijk gaat alles snel en goed.

21 apr 2008 5:55

Moguh....

zo, ben weer wakker.....pfff werken..... :?

eerst een bakkie.

21 apr 2008 6:23

goeiemorruh. en, hoe heet t veulen? alles goed gegaan? vind ik wel heeeeel modern trouwens, twee merries die samen een veulen krijgen :thumleft: :lol:

21 apr 2008 8:29

:mrgreen:

Het zijn rare tijden.... :?

Mogguhhh Dames heren en Merries.

21 apr 2008 9:13

Morge Maukers,

Gisteren eindelijk een hoop forumleden ontmoet :!:
Reed gisteren mee naar Rotterdam en sloot aan bij Schiphol, was enorm leuk zoveel Porsche's achter elkaar :idea:
Eindelijk Lydia een kusje kunnen geven en LeOH en Elke ontmoet en heel veel anderen en hun mooie Porsche's.
Had me niet ingeschreven voor de rit maar wel lekker stiekem een bakkie gedaan bij PCR en lekker gekeken.
Joh wat was die Ferrari 355 F1 mooi hé, stond er bij te kwijlen maar ja als je al zo lang in een 911 rijd :evil: :twisted: :roll:
En oja morge Wim/Henk :!:

Werk ze

21 apr 2008 9:23

Moge! Heerlijk weer, helaas kan ik er alleen maar naar kijken...

21 apr 2008 10:31

Moge allen, dit alles weer aan mijn neus voorbij gegaan, alles gelezen van de rit en lekker gezellig geweest hé. :evil: :wink:
Mijn tijd komt nog wel. :idea:
Voor iedereen weer een prettige werkweek.

21 apr 2008 10:35

Selamat pagi, Mannen!

Beetje laat, de computer had geen internetverbinding vanmorgen. Ik heb lekker een vrije dag, de zon schijnt en Froggy heb ik vanmorgen vroeg al weer gewassen. Schoon kikkertje, dus!

@ molen934: Nou, dat werd toch wel een keer tijd, hè? Ik moest wel lachen om je spontane: "Nou kan ik je eindelijke een kusje geven".

Toch gek dat je met een boel mensen contact hebt op het Forum, maar ze nog nooit ontmoet hebt (en ik vergeet de namen ook vaak :oops: ). Maar erg leuk om weer wat gezichten bij de namen te zien!

21 apr 2008 10:43

Ging hij dan ook spontaan op zijn knieën voor jou Lydia, hij is nogal groot hé. :lol: :lol:

21 apr 2008 10:55

Ik moest veel rijden dus ik had weer hoge hakken aan. Dat compenseerde. :lol: :wink:

21 apr 2008 11:12

Nog een keer goedemorgen! Niks geboren,is zo moeilijk te voorspellen bij een paard! De eerste van dit jaar was meer dan 3 weken over tijd :twisted: Ze hebben wel een zendertje op de rug,die,als ze gaan liggen,hier binnen het alarm doet afgaan :shock:

21 apr 2008 12:12

cabrio wim schreef:Ging hij dan ook spontaan op zijn knieën voor jou Lydia, hij is nogal groot hé. :lol: :lol:

He zeg Wim dat zeg je niet tegen een dame :!: :oops:

21 apr 2008 12:28

horn schreef:goeiemorruh. en, hoe heet t veulen? alles goed gegaan? vind ik wel heeeeel modern trouwens, twee merries die samen een veulen krijgen :thumleft: :lol:

:smurf: :smurf: :idea:

21 apr 2008 12:41

arenarood schreef: De eerste van dit jaar was meer dan 3 weken over tijd :twisted: Ze hebben wel een zendertje op de rug,die,als ze gaan liggen,hier binnen het alarm doet afgaan :shock:

Zijn toch geen ezels hé, die laten ook wat langer op zich wachten. :mrgreen: :wink:

21 apr 2008 12:43

Soms zou je het wel denken :bang:

21 apr 2008 12:43

molen934 schreef:
cabrio wim schreef:Ging hij dan ook spontaan op zijn knieën voor jou Lydia, hij is nogal groot hé. :lol: :lol:

He zeg Wim dat zeg je niet tegen een dame :!: :oops:

Kan ik niet aan doen dat jij weer verkeerde gedachten hebt. :twisted: :lol:

21 apr 2008 13:04

Ik hou me wijselijk even uit deze discussie ... :mrgreen:

22 apr 2008 5:38

Mogguh,...... :?

22 apr 2008 5:48

Selamat pagi, Mannen!

Het is weer vroeg. Ik doe het licht wel aan en zet vast koffie. Het gaat een mooie dag worden, de lucht heeft een mooie rood/oranje kleur!

Werk lekker, allemaal!

22 apr 2008 8:04

Morgen allemaal.

Joepie. :ba: WL-tour zit bommetje-VOL. :wink: Doe mij maar espresso.
werk ze :wink:

22 apr 2008 8:13

Moguhh allen, en een volle bak Leo, is leuk als je iets organiseert.
Volgende keer er zeker bij. :idea:
Mensen werk ze, ik ga nog wat hobbyen. :wink:

22 apr 2008 8:15

Goedemorgen allemaal. Weer een mooie dag. Gistermiddag heb ik heerlijk getoerd nadat ik eerst m'n spoiler erop had geschroefd.

AfbeeldingAfbeelding

22 apr 2008 8:16

Ook een goedemorgen Maukers,

Zat ook alweer voor 7.00 uur op kantoor :!: , zou eigenlijk niet mogen :idea:
Maarja je wilt in een 911 rijden of niet :roll:
Zou onze vriend Wim nog een bakkie voor ons inschenken, of ligt hij nog in zijn "mandje" :oops:
Zelfde recept, weinig suiker en melk graag :lol:
Hier een prachtig zonnetje in Haarlemmerliede :!:
Gesloten onderwerp