Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

06 jun 2008 10:49

ppp 356 schreef:Zwaaide vanmorgen naar een man die hetzelfde merk van hemd aan had als ik, keek die kerel raar naar mij :scratch:

:lol:

Maar als ik jou zie voorbijrijden in je klassieker zwaai ik wel. Hopelijk kijk je dan niet raar :wink:

Ik kijk altijd wel aandachtig naar andere Porsches, valt me op dat vooral chauffeurs in andere oude(re) P's eerder geneigd zijn tot zwaaien. Zal inderdaad ermee te maken hebben dat die het Porschevirus hebben. Voor chauffeurs van nieuwere P's geldt gewoon dat ze een sportieve auto willen hebben, de merkbeleving is denk ik anders (let wel, dit is een generalisatie, er zullen genoeg nieuwe P's rondrijden met chauffeurs waarbij het wel om Porsche te doen is).

En ach, als iemand niet wil zwaaien, zwaaien ze niet. Maakt mij niet uit, ik vind dat contact wel leuk, geeft toch een beetje clubgevoel.

06 jun 2008 13:12

't is toch: zwaai, zwaai, bye, bye :?: :wink:
oftewel: LIMABRAVO of er iemand zijn hand beweegt :!:

06 jun 2008 13:15

Traveller69 schreef:
:lol:

Maar als ik jou zie voorbijrijden in je klassieker zwaai ik wel. Hopelijk kijk je dan niet raar :wink:

ppp 356 schreef:maak alleen maar een uitzondering voor een 356 of iemand die ik ken.

Ik zal speciaal op jou letten :wink:

06 jun 2008 13:19

ik zwaai bijna altijd :mrgreen:

Afbeelding

06 jun 2008 13:54

ZWAAIEN? ZWAAIEN, ... ik heb geen tijd om te zwaaien. Moet GAS geven en STUREN. :cheers:

06 jun 2008 15:19

Er is er maar één die betaald wordt om te zwaaien.

Afbeelding

Seinen met je lichten, dat zal je bedoelen.

06 jun 2008 15:33

Afbeelding
Er zijn ook vrijwilligers.

07 jun 2008 1:34

Ken niet wachten tot ik kan gaan zwaaien ! Moet zeker nog twee weken wachten tot ik m'n gele platen heb :cry:

Maar dan zwaai ik naar iedereen :twisted:

07 jun 2008 8:49

zuugnap schreef:wie den shoene past........ :lol: :lol:

... zwaait naar degene met dezelfde schoenen... :lol:

Ik zwaai in de S-Max ook altijd naar mensen in een Ford. Zwaaien zelden terug :cry: :evil: Arrogante dikke nekken! Alleen de T-Ford bezitters zwaaien terug. Dat zijn duidelijk liefhebbers.

:mrgreen:

07 jun 2008 9:56

:lol: :lol: :lol:
Plaats een reactie