Tis vlak voor sluitingstijd en een agent die zijn quotum nog niet gehaald heeft staat te posten achter een boom.
en jahoor de deur van de kroeg gaat open en een man komt naar buiten gewaggeld en loopt/waggeld naar het parkeerterein en gaat naar de eerste auto..... probeerd zijn sleutels uit zijn zak te krijgen, na de sleutels 2 keer te hebben laten vallen valt de man zelf...krabbelt met sleutels overeind probeert de sleutels in het slot te steken..... verkeerde auto dus.... hij gaat naar de volgende car en probeert t weer..... 15 auto's verder schijnt het t lukken... deur open en de man valt languit in zijn porsche ....
de agent is inmiddels dichtbij de porsche en wacht tot de man eindelijk zijn porsche heeft gestart waarop de agent de man sommeerd uit de porsche te komen.. wat de man natuurlijk braaf en zo goed als mogelijk doet.
de man vraagt met lallende stem ..... wat is er aan de hand?
waarop de agent boos reageert :mijnheer u bent als een balletje en u zal even moeten blazen!
de man:tuurlijk wil ik blazen .na een paar mislukte pogingen eindelijk een piepje met een P erop. de agent pakt een nieuw blaaspijpje en weer een paar pogingen een piepje met een P.
waarop de agent verbaasd vraagt hoe kan dat nou?
de man: maar ik ben niet als een balletje.
de agent: oh wat bent u dan?
de man ik ben de BAL .
de agent (geiriteerdt) ja wat is dat nu weer?
de man: dat staat voor : Bewuste Af leider.
de man met een grijns :
kijk maar de rest is al naar huis.