18 jul 2008 9:49
gast schreef:bmc schreef:Nu we toch over de prijzen van 996'en bezig zijn, een 3.4 kost ongeveer 40.000 en een 3.6 ongeveer 50.000 euro. Je betaald dus bijna 10.000 meer om het risico van gevoelige IMS Lager motor tegen te gaan, is he dan niet verstandiger om de 3.4 te kopen en die 10.000 aan de kant te leggen voor een nieuwe motor? Ben je net zoveel geld kwijt en heb je een motor met 0.0 Km op de tellerOf zie ik iets over het hoofd?
Als je een tip koopt hou je die 10K vrijwel op zeker in je tuk.
bmc schreef:Persoonlijk vind ik de GT3's qua styling het mooist.
Daar zijn er meer van![]()
18 jul 2008 10:08
Er stond ook nog een 996 3.4 te koop voor minder dan 40.000 met een GT3 styling pakket erop, maar na veel lezen hier op't forum is mij wel duidelijk geworden dat je een porsche origineel moet houden, dus geen styling pakketten etc?
18 jul 2008 10:14
18 jul 2008 10:22
18 jul 2008 10:29
En hoe zat het nu dan met die Tip? Het betreft hier een 3.4 handgeschakeld namelijk.
18 jul 2008 12:33
18 jul 2008 12:35
bmc@Zuugnap, hier is geen sprake van zonde van't geld, het is een 2e hands auto die vergelijkbaar geprijsd is als zijn mede 2e hands 996 3.4'tjes
18 jul 2008 14:27
gast schreef:Belasting heeft er niets mee te maken IMHO. Ik maak de nodige circuit rondjes met mijn tip en dat gaat super hoor. Ik heb er nu 20K mee gereden en volgens de dealer ziet alles er tip top uit.
18 jul 2008 16:09
18 jul 2008 17:37
torig schreef:@bmc: Je hebt een 3.4 996. Je neemt de GT3-look pakketten.
Je verkoopt hem voor een vergelijkbare prijs als de andere 996's...
Dan is het toch net wel wat zuugnap zegt, zonde van het geld?
18 jul 2008 19:07
18 jul 2008 19:09
19 jul 2008 12:14
19 jul 2008 13:00
19 jul 2008 13:41
19 jul 2008 13:44
19 jul 2008 16:58
19 jul 2008 22:16
20 jul 2008 13:29
... probeer toch maar een 993 ...
20 jul 2008 13:48
20 jul 2008 17:00
20 jul 2008 17:29
ver boven de 200 schreef:Niets kan zo snel beslissen om te schakelen dan je eigen brain, dus altijd een handbak
21 jul 2008 7:25
21 jul 2008 9:42
21 jul 2008 9:53