Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

15 jul 2008 8:14

Goedemorgen allemaal,

Ben nog onderweg. Moet vandaag naar Alkmaar. En in de trein is geen koffie :(

Nou ja, nog maar een kwartiertje met de trein en dan nog 10 minuten lopen, gaat wel goed komen.

Fijne dag allemaal.

15 jul 2008 8:15

Morge Maukers,

Voor mij maar geen koffie, ben snotverkouden :oops:
Even de krant doorgenomen en veel nare dingen, ja dat heb je wel eens :cry:
Voor de rest hier erg somber en grijs weer :?

Werk ze

15 jul 2008 8:20

Moi allemoal,
lekker bakkie!! Zullen wel weer een stuk of 20 worden vandaag :D

15 jul 2008 8:28

gast schreef: Geen koffie gezet iemand?

Kijk eens een postje boven je :twisted: :lol: :wink:

Maar morgen zet je hem zelf maar hoor, en bedankt.

15 jul 2008 9:33

Ach Wim we durven het niet te zeggen :oops: , maar jij zet altijd zo'n slap Zeeuws bakkie :lol:

Misschien nog wat "Buisman" erbij :puker:

Gaat het wat met die Alfa :?:

16 jul 2008 6:42

Goedemorgen,

Het nespressoapparaat staat net aan. Even 2 minuutjes geduld en er kan getapt worden.

Wat een triest weer, gisteravond was het nog zo mooi. Heerlijk een stukje getoerd, boswandeling gemaakt tot half 10 en teruggetoerd. En nu regen :(

Fijne woensdag allemaal.

16 jul 2008 6:55

Goeie moggel :lol: 465 [0.13% van het totaal / 4.65 berichten per dag] Precies m'n 100ste dag op het forum, en het bevalt me uitermate goed :D

Weer werken :shock: :? Gelukkig wat leuke meiden op het werk :lol: Straks ontstaan er helemaal nieuwe relaties op de werkvloer :shock: :lol: Het enige nadeel daarvan is 200 sms'jes in 4 dagen :shock: :lol:

Werk ze, mannen én vrouw :D Btw: m'n site is nagenoeg af 8)

16 jul 2008 7:52

200 smsjes in 4 dagen, wordt er nog wel gewerkt of hoe zit dat :?: :D

16 jul 2008 8:03

Moguuhhh allen, zal maar wel weer koffie zette. :twisted: :wink:
Lekker sterk, want kreeg gisteren commentaar op de koffie, nou die mij kennen weten dat ik een van de lekkerste koffie heb. :idea: :wink:
Voor de rest hier weer regen en koud.

16 jul 2008 8:10

Morge Maukers,

Nou nou Wim we gaan niet overdrijven hé, maar goed hij smaakt lekker eerlijk is eerlijk :lol:
Geef mij dat broodje met kaas maar :shock:
Hoe zou het toch met Rakker gaan :?: , we horen niets meer van Lydia :!:
Maar die krijgt weer een mooie nieuwe achterbumper, worden ze vaak niet lelijker van :wink:
Gaat Wim Timo nog helpen in de garage :?: , of alleen maar in de weg lopen :oops:

Werk ze

16 jul 2008 8:15

Ik ben bezig om alles rond te krijgen voor uitbreiding van zijn zaak, dus deze morgen weer naar de gemeente, weer een beetje de platte uit hangen en mouw strijken. :idea: :wink:
Daarna nog even naar de mannen van de verzekering, en per 1 oktober werkelijkheid dan, nog 120m2 erbij. :D
Porsche vandaag even in de wachtrij. :wink:

16 jul 2008 8:22

molen934 schreef:we horen niets meer van Lydia :!:
Maar die krijgt weer een mooie nieuwe achterbumper, worden ze vaak niet lelijker van :wink:
:cheesy: hans, ouwe rakker.... :wink:
Doe mij maar een sterke bak. Ga vandaag maar ( weer eens ) stoppen met roken woehaha... :popcorn:

16 jul 2008 8:30

LeOH schreef:Doe mij maar een sterke bak. Ga vandaag maar ( weer eens ) stoppen met roken woehaha... :popcorn:

Een bakkie van Wim :idea:

16 jul 2008 9:15

Moggûh allemaal. Activiteiten zat bij de foristen zie ik.

16 jul 2008 10:26

Selamat pagi, Mannen!

Zegguh ... wél een beetje blijven opletten hier, hè? :lol:

Lydia die gisteren schreef: Gisteren zijn de hechtingen er uit gehaald bij Rakkertje en de arts was tevreden.

Met Rakker gaat het weer behoorlijk goed. Af en toe heeft hij wat 'uitval' verschijnselen, maar dat heeft even tijd nodig.

Hondje weer aan de beterende hand, de kikker in de ziekenboeg. Pfff!

Ik ga zo even kijken bij A-Point en daarna naar Ramon. Helaas is het niet alleen maar een bumpertje spuiten.

... Lydia krijgt weer een mooie nieuwe achterbumper, worden ze vaak niet lelijker van ...

Ik wíst dat jullie mijn achterbumper niet mooi vinden :lol: :wink:

Bij de weg: bij mij geen leuke mannen op het werk, dus ik heb smstegoed genoeg!

Fijne dag, allemaal!

16 jul 2008 11:38

gast schreef: hier op het forum wel wat sms verkeer voor je :lol:

wat is dat SMS? 8) krijg nooit sms :cry:

16 jul 2008 12:18

zuugnap schreef:
gast schreef: hier op het forum wel wat sms verkeer voor je :lol:

wat is dat SMS? 8) krijg nooit sms :cry:

Geen kinderen zeker :lol:

16 jul 2008 19:49

gast schreef:Lydia, post ff wat voorbeeld foto;s van wat jij leuke mannen vindt dan roggelen ze hier op het forum wel wat sms verkeer voor je

Een kleine greep: :lol:

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

16 jul 2008 21:20

Harige types allemaal. :shock:

Wel een beetje standaard smaak Lyd. Dat kan beter.

16 jul 2008 21:33

aleh schreef:Dat kan beter.

Ik ben er klaar voor, dus kom maar op ...

16 jul 2008 21:34

Traveller69 schreef:200 smsjes in 4 dagen, wordt er nog wel gewerkt of hoe zit dat :?: :D
Tuurlijk, maar mijn vrije tijd ben ik aan het sms'en :lol: Je moet er toch wat voor over hebben, hè :D

gast schreef:Goeiemorgen allemaal,

sjonge wat een verhalen weer op de vroeg morgen. Naja, de koffie is nu tenminste klaar :wink: en lekker ( slijm)

Stijn achter de meiden aan. Dat is voor de meesten hier wel even terug in de tijd he :?: Haha. Leoh, we wensen je veel succes met stoppen. Wim bij de gemeente hetzelfde en Lydia bij de schadehersteller.

werk en soap ze.
Dat is al geregeld hoor 8)

Het is tegenwoordig een mogguh en avond mauk aan het worden :lol:

16 jul 2008 21:46

meer een kwestie van hang-jongeren en vakantietijd..... :mrgreen:

Afbeelding

17 jul 2008 0:58

Mogge, net terug van een avondje sleutelen. De remmen van de ene ouwe auto gerepareerd, nu zijn mijn eigen remmen om zeep (hoofdremcilinder RIP). :?

17 jul 2008 6:49

Mogguh, ik heb al koffie gezet :D Iemand een bakkie?

17 jul 2008 7:27

Moguh!

Vandaag opnieuw de Porsche uitlaten, straks even lekker richting Utrecht. Kapje vanochtend open, maar betwijfel of het vanmiddag niet regent..
De (nog overgebleven) vierdaagselopers zagen er vanochtend weer monter uit; kort bij de start gaat dat echt met honderden tegelijk (op de onmenselijke >40km trajecten, die voor uitsluitend de 50km lopers dus, is het parcours meestal heel wat uitgedunder. Vrouw en dochter gaan vandaag de lopers (waaronder mijn schoonvader) aanmoedigen, sfeertje hoor!

Werk ze allen!
Gesloten onderwerp