Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
20 mei 2008 9:51
Kon je nu een beetje doorrijden of was het weer veel wachten in de pitsstraat zoals ik laatst heb gelezen
Mooie foto's trouwens, Gert.
20 mei 2008 12:05
Over precies een week (maar zo'n boek hoef ik ech niet hoor).
Er wordt al aan gewerkt, het gaat niet snel, maar uiteindelijk gaat het goed komen.
Vijververg is pas in juli weer
Voorlopig heb ik dit als eerstvolgende circuitevenementen:
12 Juni Zandvoort (NPC, 2 uurtjes)
27 Juni Spa Francorchamps (Pistenclub, de hele dag)
Mocht er verder nog ergens wat te doen zijn hoor ik het graag!
20 mei 2008 22:34
Gert,
je kunt 17 juli een hele dag rijden in Zandvoort voor 150

eurootjes bij de bmw drivers club, super organisatie.
en 5 Aug een hele dag in Zandvoort met de bmw circuitclub en tracktime, ook 225 euro hele dag, open pitlane !!!! super clubje, ben vorige week nog met ze in Zolder geweest, geen ongelukken geen stress, ook open pitlane, gewoon heerlijk..
En in assen kun je 5 juni nog een middagje rijden met ADS ( raceschool Assen )
www.slippen.nl
Zie je vast wel ergens....
Frank..
20 mei 2008 22:43
Bedankt voor de tips!
BDC ben ik vorig jaar mee op Zolder geweest. Was een leuke dag!
5 juni ADS is misschien wel wat, kan ik voor het eerst mijn semi-slicks uitproberen.
20 mei 2008 23:33
Pirelli PZero Corsa ga ik eens proberen, afgaande op ervaringen van anderen moeten deze op een droge baan perfect zijn en in de regen is er ietsje beter mee te rijden als de Michelin cups... (we gaan het meemaken).
5 juni ben ik er ook weer
Kan alleen geen tijden ontdekken op slippen.nl
Is het de hele dag of alleen de middag?
21 mei 2008 0:08
Hard slijten ben ik al een beetje gewend: ongeveer 1/3de van mijn Michelin straatbanden achter (het buitenste gedeelte) zijn omgetoverd in slicks.
Heb er 7k mee gereden.
Ik las ergens dat de Pirelli's het ongeveer 5k volhouden.
We gaan het zien!
21 mei 2008 3:04
Gert schreef:ongeveer 1/3de van mijn Michelin straatbanden achter (het buitenste gedeelte) zijn omgetoverd in slicks
Klinkt alsof je de uitlijning effe moet laten checken/aanpassen...
21 mei 2008 9:19
Ja, daar gaan ze zeker mee aan de slag.
21 mei 2008 9:49
Gert schreef:Hard slijten Heb er 7k mee gereden.
Dure hobby
21 mei 2008 14:15
Heb er 7k mee gereden
7k als in 7K= 7000 km (valt mee op circuit) of 7 keer??
Normaal gesproken slijten de achterbanden bij een GT3 aan de binnenkant het hardst?
21 mei 2008 14:33
7000 km.
De buitenste ring is het profiel bijna weg. De rechte groeven in het midden zijn nog wel zichtbaar.
Ik denk dat de camber aangepast moet worden.
21 mei 2008 20:33
Gert schreef:7000 km.
De buitenste ring is het profiel bijna weg. De rechte groeven in het midden zijn nog wel zichtbaar.
Ik denk dat de camber aangepast moet worden.
Gedurende 7K hoeveel circuitdagen?
21 mei 2008 20:52
1x Zolder, 1x Zandvoort, 1x Nordschleife, 3x Assen, 1x Zandvoort, 3x Spa Francorchamps, 1x Zandvoort, 1x Assen.
Kan zijn dat ik er eentje vergeten ben.. maar dat zijn er dus 12.
En als ik op het circuit ben zie je me niet veel in de pitstraat.
Mijn bedoeling was 1x per maand een circuitdag te doen, zijn er tot nu toe 2 per maand.
21 mei 2008 21:04
Gert schreef:1x Zolder, 1x Zandvoort, 1x Nordschleife, 3x Assen, 1x Zandvoort, 3x Spa Francorchamps, 1x Zandvoort, 1x Assen.
Kan zijn dat ik er eentje vergeten ben.. maar dat zijn er dus 12.
En als ik op het circuit ben zie je me niet veel in de pitstraat.
Mijn bedoeling was 1x per maand een circuitdag te doen, zijn er tot nu toe 2 per maand.
Geweldig hoor! Valt mij niks tegen overigens. Had met dergelijk circuitgebruik verwacht dat je vaker zou moeten wisselen.
Wellicht hebben mijn posts in dit topic al verraden dat ik zorgvuldig argumentatie voor het thuisfront verzamel om straks (ik schat begin 2009) een dik jaar na aanschaf van mijn eerste P reeds een inruil te doen op iets wat eindigt met GT3
21 mei 2008 21:11
Ik weet niet of bandenslijtage een sterk argument is

, maar voor de rest kan ik het je alleen maar van harte aanbevelen.
21 mei 2008 21:23
Ik weet niet of bandenslijtage een sterk argument is
Daar is zo'n ding toch in principe voor gemaakt Gert?
21 mei 2008 21:30
Gert schreef:Ik weet niet of bandenslijtage een sterk argument is

, maar voor de rest kan ik het je alleen maar van harte aanbevelen.
Ze weet uit mijn motorracetijd dat ik minimaal twee achterbanden en 1 voorband per weekend versleet. Met deze nieuwe hobby wel 7k met 4 banden
21 mei 2008 21:42
Ik heb weinig vergelijking met anderen en heb de auto nog maar kort.
Denk dat het ook afhangt van hoe je rijdt.
Remblokken gaan in elk geval ook niet bijzonder lang mee.
22 mei 2008 0:13
Remblokken gaan in elk geval ook niet bijzonder lang mee.
de Benzine ook niet
22 mei 2008 0:17
Eerst vroeg ik me nog af waarom er een grotere benzinetank in zat... de reden kwam ik snel achter.
08 jul 2008 20:44
Iemand nog wezen kijken gisteren? Ik was zelf helaas verhinderd maar er reed de hele dag een 997 GT2 op de baan.
08 jul 2008 21:30
Zal die harder over het circuit gaan dan een GT3 RS?
08 jul 2008 21:33
Ook al niet.

Wanneer komt die nieuwe motor er nou in dan?
15 jul 2008 12:48
14 Augustus weer een fijne circuit middag op Zandvoort, wie is er dan ook bij?
15 jul 2008 13:42
ik heb het in overweging, maar ik ben 1 dag ervoor op Zolder, dus wordt een beejte veel van het goede denk ik.
Er moet af en toe ook nog wat werk gedaan worden...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.