02 aug 2008 1:19
02 aug 2008 7:47
02 aug 2008 11:41
08 aug 2008 7:50
08 aug 2008 12:39
08 aug 2008 17:54
08 aug 2008 18:13
08 aug 2008 19:44
09 aug 2008 8:47
11 aug 2008 20:13
LUAP schreef:Ik had belooft nog wat specifieke informatie over het tuningsverhaal te geven. Er zit een Leistungskit LM220 van Cartronic Motorsport Lng GMBH in. (luchtmassa meetset). De nokkenassen zijn van het fabrikaat Schrick.
En een Cup uitlaat met katvervanger (fabrikaat onbekend).
14 aug 2008 8:10
14 aug 2008 21:52
Rien schreef:Is er nog iemand in de buurt van Rotterdam met een zelfde auto als Paul (964 C2, maar wel origineel) die een testritje wil rijden. We kunnen dan zo nauwkeurig mogelijk het aantal pk's vergelijken. Het gaat om een paar keer accellereren in 2e versnelling op een vlakke weg. Meer stelt het niet voor.
14 aug 2008 22:05
14 aug 2008 23:06
15 aug 2008 0:03
15 aug 2008 6:03
drknauf schreef:pk,s niet aan gesleuteld enkelt ander vliegwiel
15 aug 2008 7:10
gast schreef:Mikey z'n bolide staat stijf van de poeder man. Die heeft wel 500+ pk's. Niet tegen opnemen hoor![]()
15 aug 2008 10:36
15 aug 2008 11:01
Graaf schreef:hoewel bij Carman weinig lucht wordt gebakken lijkt 300pk wel sterk ja...
15 aug 2008 12:06
15 aug 2008 12:27