Woensdag een telefoontje gehad van JP (evenementencoördinator van de NPC), dat de organisatie van de Bavaria City Racing nog op zoek was naar 5 Porsche 911 cabrio om de promotiedames mee over het parkoers te rijden
Ik was natuurlijk zeer vereerd dat hij als eerste aan de knapste en snelste man van de club moest denken

en daarom heb ik ook belangeloos mijn medewerking toegezegd.
Mannnnn wat een ervaring

.
's Ochtends om 11.30 uur verzameld bij Rotterdam Airport en met 5 Porsches achter elkaar de Schieweg/Schiekade op in de veronderstelling dat wij gelijk met de doorijdpasjes het Hofplein op konden driften
Helaas, vlak voor het Hofplein bleken met deze pasjes toch niet alle hekken voor ons open gingen

. Dan maar weer de Ring op en via Rotterdam-Zuid soepeltjes het Paddock bereikt, waar inderdaad alle deuren voor ons open gingen!
Auto's geparkeerd, wat rondgelopen, veel foto's gemaakt, F1 auto's, diverse (F1) coureurs, Doornbos, Coronel, Flavio en vele BN-ers.
Om 13.45 uur was het showtime!
Iedereen kreeg 2 promotiedames in de auto. Het was zelfs de bedoeling dat ieder ook één van de (F1)coureurs in de auto kreeg, maar die kropen op het laatst toch ineens bij Opstelten in de auto
Toen de Willemsbrug op

WHOOOWWWW, wat een kippenvel moment(en)! Wat een publiek en dan zelf over het parkoers heen.
Volgens mij zijn er nog nooit zoveel foto's van mij
eehhhh mijn auto natuurlijk 
gemaakt!
Terug op het Paddock werd er zelfs nog geregeld dat wij het VIPdorp in konden voor een hapje en een drankje!
Al met al een sublieme invulling van de zondagmiddag