15 aug 2008 17:07
15 aug 2008 18:30
Porsche964Heeze schreef:Wil graag op korte termijn bilstein onder de 996 gooien... Zoiets dus![]()
http://shop.fvd.de/de/en/Porsche-0/996-14/-/-/item/item_details/VID_3048953-VCD_64593811-gid_-sort_3-display_5-item_115900996BI02/-115900996BI02-PSS10-Coilver-Suspension-Kit-996-C4.html
17 aug 2008 11:22
17 aug 2008 13:47
17 aug 2008 18:43
17 aug 2008 18:48
17 aug 2008 21:51
Jos Targa schreef:stoekie schreef:Heb voor 3 jaar terug mijn bmw volledig opnieuw laten spuiten voor 1500 euro. Zag er naar mijn mening prima uit.
Voor ieder wat wils stoeki, heb ook van die adresjes waar voor een kleine 1500€ tot 2000€ je auto word gespoten. Laatst zelfs iemand die zij, zet hem maar een weekendje hier neer dan is hij maandag klaar voor 1750€Ik denk, en meerdere hier op het forum. Sterker nog ik weet het wel zeker, dat je voor 1500 € je auto niet gedemonteerd, dus ruiten eruit, deuren bumpers enz, geschuurd, oneffenheden weggewerkt gespoten en weer opgebouwd hebt.
Zoja, dan geef mij het adres maar eens, want dan ben ik ook zo'n l*** die voor een dubbeltje op de eerste rang gaat zitten
17 aug 2008 22:54
17 aug 2008 22:59
shaggy schreef:een auto van bijna 20jaar is nooit af
17 aug 2008 23:02
17 aug 2008 23:49
Bertroex schreef:Om maar eens op de vraag te antwoorden hoeveel het kost om een 912 perfect te krijgen: te veel.
Eerstens kost het evenveel om een 356 te reviseren: lees 356-liefhebbers prijzen. Tweedens tellen specialisten dus hiervoor door. Derdens is de "echte old school porschista" kennis een beetje verdwenen. De cylinderkoppen van een 75pk 356 kan je omdraaien om er bv nog eens 160000 km uit te halen
Bert
17 aug 2008 23:55
ppp 356 schreef:
ik vind 100.000 km al een hele prestatie.
18 aug 2008 1:01
18 aug 2008 1:08
18 aug 2008 1:44
Almost all imported cars have been fitted with the obsolete NPR 1720cc aftermarket pistons/barrels of varying quality and the seemingly cheap VW 009 distributor which is 23 degrees out in advance curve and can only be made to run well at either low or high speeds. US speed limits mean the cars are set to run acceptably at up to 60 mph but have rarely been run at their designed operating speeds. The result is when they come over here and run at 70-90 mph and/or max revs they run poorly and all too frequently damage/destroy no 3 piston first just before the whole engine goes bang---55 EXAMPLES AND COUNTING. The correct 050 distributor compensates for the poorer air flow to no 3 cylinder and is within 1 degree advance of the unobtainable original fitment.
18 aug 2008 2:14
18 aug 2008 2:23
18 aug 2008 3:45
Jurgen schreef: 210 km/h ...
18 aug 2008 9:02
yohanv schreef:On topic: Grappig dat perfectie zo'n ruim begrip is.....
18 aug 2008 9:08
18 aug 2008 17:20
18 aug 2008 21:22
18 aug 2008 21:35
18 aug 2008 21:56
ironpatje schreef:MS964 schreef:Wat is PERFECT?.
nieuwstaat, zoals hij(zij) geleverd is........(of beter......)
18 aug 2008 22:14