Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

18 dec 2004 18:59

Leuk leuk leuk ik heb er zin in :D :D :D

18 dec 2004 19:07

He ER, is dat een ingezoomde foto van je navel? :lol:

Met dank aan al die mensen die morgen komen; ik kon pas om kwart over 5 de Porsche gaan wassen... Dus als ik een stukkie vergeten ben, ik kon het niet zien want het was donker. 911 gewassen bij het licht van de straatlantaarns... :wink:

18 dec 2004 19:14

Je inzet en organisatie wordt nu al geroemd!!!!!!!

Peter- :shock: -3.2

18 dec 2004 19:37

Ik heb me nog snel effe aangemeld.
:D Heb net mijn 911 effe gemaakt (oliedruk schakelaar verwisselt) dus we kunnen mee. :lol:

18 dec 2004 20:00

Janssen schreef:Ik heb me nog snel effe aangemeld.
:D Heb net mijn 911 effe gemaakt (oliedruk schakelaar verwisselt) dus we kunnen mee. :lol:

Ok, dat maakt 4 aanmeldingen vandaag. Laat ik nou net 3 extra routeboeken uitgedraaid en ingebonden hebben. Oke, oke, ik ga wel weer aan de slag :lol: :lol: :wink:

Hoe meer zielen... :wink:

18 dec 2004 21:50

Ik wil niet jippie doen, maar in Friesland wordt op 't moment :shock: gestrooid.........

18 dec 2004 21:53

plh schreef:Ik wil niet jippie doen, maar in Friesland wordt op 't moment :shock: gestrooid.........
Maar wij wonen in Nederland.. :wink:

18 dec 2004 21:57

Okay, dat scheelt......., jullie wonen dichter bij de evenaar en daar is het vast warmer............ :roll:

18 dec 2004 21:58

plh schreef:Okay, dat scheelt......., jullie wonen dichter bij de evenaar en daar is het vast warmer............ :roll:
Need I say more.... :wink:

18 dec 2004 22:00

Het heeft wat moeite gekost maar Janssen is klaar hehe 8) 8)
En dat allemaal weer door het advies van "onze"mr Renntech
Chapeau :!: :!:

Dus morgen komt hij ook mee Horn,mijn vriendin daarintegen waarschijnlijk niet!? :roll:
Maar dat zien we morgen wel,In Maastricht pik ik Janssen op en dan in Eindhoven Pascal en Rene en dan komen we met z'n 4-en afzakken naar Doorn.gezellige boel,wie weet wie we nog allemaal tegenkomen onderweg :lol: :shock: :shock:

18 dec 2004 22:07

plh schreef:Ik wil niet jippie doen, maar in Friesland wordt op 't moment :shock: gestrooid.........

Gelukkig is het (zelfs in Friesland) pas zaterdag, ik verwacht (zoals voorspeld) een nacht met vorst, gladheid vroeg in de morgen (pas op!) en opklaringen en zacht winterweer de rest van de dag (waterig zonnetje, 5-6 graden). Vanaf uur of 5 als de schemer invalt gaat het waarschijnlijk weer een beetje regenen. :roll: :wink: 8)

18 dec 2004 22:23

Zoals jullie al misschien gelezen hebben zijn wij morgen helaas niet present. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik moet dus werken en mijn voor mijn vader is toch nog iets tussen gekomen. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Tjonge tjonge wat baal ik hiervan zeg. Ik zie jullie wel de volgende keer wel.

Bij deze wil ik jullie allemaal HEEEEEEEL veel pleziet toewensen en uiteraard ook mooi weer

Petr
diebaaltdatdienietmeegaat.nl

19 dec 2004 3:06

Heb 'm vandaag in de regen gewassen en in de garage afgezeemd ; toen ik klaar was werd 't droog en sindsdien is het nog steeds goed weer.. nou ja. Hij staat afgetankt klaar en ik wens bij deze iedereen een mooie dag morgen, hoewel de meesten al wel onder de wol zullen liggen!

19 dec 2004 4:49

Stelletje Rakkers,

Heel veel plezier morgen :!: Dat het maar een mooie dag mag worden :drive: :sunny:

Helaas zit ik midden in de nightshifts. Vandaag een beetje rust en wat tijd om me een beetje verdiepen in MySQL en SSH. Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn.

Geniet ervan,

Shark :wink: (diebezigismeteentestservervoorhetforum)

19 dec 2004 8:36

Jammer voor je, maar er moet iemand werken voor de kost, zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw :wink:

19 dec 2004 8:36

Jammer dat je er niet bij bent Shark, groeten Jurgen.

19 dec 2004 8:48

Jurgen schreef:Jammer dat je er niet bij bent Shark, groeten Jurgen.

Zo, jij hebt een goede nachtrust gehad... :wink: Hoop dat je niet in slaap valt tijdens de bolletje-pijzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :clown:

19 dec 2004 9:10

Dat viel me bij jou ook al op Harald... weinig slaap nodig? ( of in jouw geval mss de zenuwen of alles wel goed geregeld is :lol: ) Waar is groep A? ..oh, die zijn bij die wegopbreking rechts gegaan, zitten waarschijnlijk allemaal in de buurt van Zwolle... :wink:

19 dec 2004 9:44

Dat is nu jammer :shock:

Het houdt op met sneeuwen en de lucht wordt blauw :cry:
Ik had me net verheugd op 150 km. glijden :lol:

Tot zo, Erwin.

19 dec 2004 9:59

Het zonnetje schijnt,de lucht is blauw,Porsche rijders kom maar gauw...... :lol:

Tot straks,André

19 dec 2004 10:25

VEEL PLEZIER VANDAAG !!

groet, PLH

19 dec 2004 11:28

Zo zie net een tweetal P de dam verlaten.
Nou ik zie ze wel weer terug komen.

Have Fun

Groetjes Vinny

19 dec 2004 17:52

Harald;

Het was een fantastische rit!!! Akelig strak geregeld, mooie lokaties en lekkere kost.

Chapeau!

ER en Sandra

PS zie de foto's!

19 dec 2004 17:54

Horn,

Ontzettend bedankt voor de erg leuke en professioneel opgezette tocht. Ook waren de lokaties erg gezellig en was de lunch netjes verzorgd. Gezien het route boek moet er behoorlijk wat tijd in steken maar wees gerust het is erg gewaardeerd.
Ook weer eens fijn andere mensen te ontmoeten......................maar vooral ook de 'vaste gasten' van huize porscheforum.nl

THNX!!!!!

Peter-waarvan de vrouw het ook erg gezellig vond-3.2

19 dec 2004 17:59

Harald YOU'RE THE MAN thanx voor de fantastische dag !!

De rit was echt super uitgestippeld iedereen kon aan zijn trekken komen. stukje snelweg , tunneltje's ( beetje klein maar ach ) , door fraai landschap etc etc. echt een top rit.
Plaats een reactie