Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

23 nov 2008 18:41

henzel schreef:die frisse 911 komt nog wel een keer maar dan moet je je budget minimaal verdubbelen. succes met je keuze. :)

een 3.2 cabrio kan prima voor dat budget, wel beetje zorgvuldig shoppen uiteraard, en ze staan er inderdaad niet met bosjes aangeboden (of je moet met ' fris' een 996 of jonger bedoelen..)

23 nov 2008 20:50

HV schreef:
henzel schreef:die frisse 911 komt nog wel een keer maar dan moet je je budget minimaal verdubbelen. succes met je keuze. :)

een 3.2 cabrio kan prima voor dat budget, wel beetje zorgvuldig shoppen uiteraard, en ze staan er inderdaad niet met bosjes aangeboden (of je moet met ' fris' een 996 of jonger bedoelen..)

met een frisse auto bedoel een een niet tig keer in en uit elkaar gesleutelde auto met wazig verleden. mijn 98 boxster heeft 67k en is in nieuwstaat orig nl met volle history, als je dit bij de elfjes zoekt komt 45000 eerst.

23 nov 2008 23:40

Mijn oude Z3 M staat nog steeds te koop. Ik heb hem weggedaan omdat je met open kap voornamelijk aan het cruisen bent en die snelheid heel weinig gebruikt.

http://heijden.awdvoorraad.nl/sbec81a68 ... 6608&pid=1

Ik zou voor de 911 3.2 cabrio gaan. Dat is nog écht autorijden :wink:

24 nov 2008 7:44

Absoluut voor de Porsche gaan,, qua motor zal de BMW misschien sneller zijn maar de looks zijn toch wel echt die van een Barbi-wagen, Niet? :lol:

suc6 met je keuze

grtz Geert :wink:
Plaats een reactie