22 nov 2008 10:44
23 nov 2008 20:34
Teun schreef: Hetzelfde gevoel heb ik trouwens bij een 4 cilinder Porsche.....
23 nov 2008 20:42
24 nov 2008 2:26
24 nov 2008 3:51
John schreef:Hiernaast is er een 2e visie de innovatieve
24 nov 2008 7:50
John schreef:Gaat een mooie aanvulling worden een Cayenne diesel, zeker voor de Nederlandse markt denk ik, maarja wie ben ik.
Porsche will equip the Cayenne with a three-litre V6 turbo diesel engine with 240 hp (176 kW) supplied by Audi AG, a subsidiary of the VW Group. The average consumption of the Cayenne Diesel is 9.3 litres per 100 kilometres, with CO2 at 244 grams per kilometre.
24 nov 2008 8:04
24 nov 2008 10:16
25 nov 2008 10:40
26 nov 2008 12:18
mooiweerrijder schreef:Jaja die 4 cil van een 968 is wel zo rap dat een 911 van die tijd er heel veel moeite mee heeft. 320 nm en 250 pk uit een 3 liter 4 cilindertje......
is geen kattepies en ik heb er geen turbo voor nodig.
29 dec 2008 20:34
30 dec 2008 1:37
Godspeed schreef:mooiweerrijder schreef:Jaja die 4 cil van een 968 is wel zo rap dat een 911 van die tijd er heel veel moeite mee heeft. 320 nm en 250 pk uit een 3 liter 4 cilindertje......
is geen kattepies en ik heb er geen turbo voor nodig.
Ten eerste is het wel 305 Nm en 240 pk voor de 968 en 310 Nm en 250 pk voor de 911 van die tijd (neem zelfs nog cijfers van de 964 en niet van de 993). Qua vermogen dus niet zo'n verschil maar in de prestaties was de 911 toch duidelijk de baas (in 5,7 sec naar 100 km/u i.p.v. 6,5 en 25,4 sec op de kilometer uit stilstand i.p.v. 26,5). Wat natuurlijk geen afbreuk doet aan de 968, het blijft een fantastische rijderswagen maar alles moet ik zijn context bekeken worden.
30 dec 2008 17:16
Teun schreef: Lepelen ze een diesel in een 911 dan krijg al ik tranen in m'n ogen bij de gedachte. .....
31 dec 2008 11:55
rufie schreef:320 Nm is wel correct