01 jan 2009 16:06
Graaf schreef: Lijkt me sterk als het goed gebeurt dat dit bij een Porsche niet kan, met (voor een Turbo dan) aardige risicoloze vermogenswinst.
01 jan 2009 16:09
PEF schreef:ofwel is mijn turbo een zwakke tussen alle anderen![]()
01 jan 2009 16:21
PEF schreef:Newt schreef:De tiptronic kan veilig tot 700pk aan.
Jeroen, met alle respect maar daar zit je mis hoor. Heb een en al te weten gekomen over die tiptronics na mijn problemen.
Die tipstonics worden al versterkt als ze in versie Turbo S komen, juist omwille van de bijkomende pks.
Ik weet niet of jij die uitgrade aan de bak al hebt, ik allesinds niet... Ga er wel informatie voor nemen.
Op de huidige instelling van de turbo kan je "safe" +80pk winnen zonder de onderdelen teveel te belasten. Als ik de k16s moet vervangen steek ik terug k16 turbos... ik ben het vertrouwen wat kwijt van die tiptronics en twijfel wel of ze al die power wel aankunnen op circuit... toch een zware belasting ofwel is mijn turbo een zwakke tussen alle anderen![]()
01 jan 2009 16:25
01 jan 2009 16:45
01 jan 2009 16:47
01 jan 2009 16:53
01 jan 2009 17:17
Graaf schreef:PEF schreef:ofwel is mijn turbo een zwakke tussen alle anderen![]()
laten we dat hopen pefmaar wat heb je zelf aan laten passen dan en wat heb je voor problemen met de tip
01 jan 2009 17:22
01 jan 2009 17:49
Newt schreef:ben effe aan het zoeken gegaan op het 6speedonline forum waar ik naast PF veel vertoef. Bizarre gasten die amerikanen maar je kan er wel veel info vandaan halen.
http://www.6speedonline.com/forums/996-turbo-gt2/148759-well-done-996tt-tip-paddle-shifters-2.html
http://www.6speedonline.com/forums/996-turbo-gt2/138805-tiptronic-i-am-missing-something.html
01 jan 2009 20:06
01 jan 2009 20:10
PEF schreef:
De extra pk's voor circuit? Allemaal leuk, maar what's in the number... Veel sneller zal je niet kunnen gaan, als het al sneller zal gaan?
01 jan 2009 20:24
01 jan 2009 20:26
Devils son schreef:Zelf zal ik iig meer geld uitgeven aan onderstel en remmen dan meer vermogen.
01 jan 2009 21:21
01 jan 2009 21:55
01 jan 2009 22:57
02 jan 2009 0:39
02 jan 2009 17:39
02 jan 2009 20:41
02 jan 2009 21:18
PEF schreef:Is nog ver onder de 600pk dat de tiptronic aankan![]()
02 jan 2009 21:50
02 jan 2009 22:13
Graaf schreef:PEF schreef:Is nog ver onder de 600pk dat de tiptronic aankan![]()
het is maar een beginnetjemaar ik vind het wel vreemd dat er nergens wordt geschreven hoeveel nm de tip aan kan in plaats van hoeveel pk ?
02 jan 2009 22:50
Devils son schreef:
Nou, met alle respect, maar de 996 turbo is poeslief, ondanks de schep vermogen.
Is het nodig? Nee. Is het leuk: ja.
Zelf zal ik iig meer geld uitgeven aan onderstel en remmen dan meer vermogen.
03 jan 2009 0:24
jeroenoop schreef:Devils son schreef:
Nou, met alle respect, maar de 996 turbo is poeslief, ondanks de schep vermogen.
Maar een 996 turbo poesliefKan je of U dat mij uitleggen .
![]()