Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
03 jan 2009 0:40
MPV avant la lettre....
De Dymaxion Car
(inspiratie: Autovisie die ik nu aan het lezen ben...)
03 jan 2009 3:13
Ferrari SUV = absoluut fictie.
Durf ik best mijn schoen als avondmenu op in te zetten.
03 jan 2009 9:39
Ik ken je schoenen niet ....maar anders....
03 jan 2009 21:01
hopelijk geen houten klompen...
03 jan 2009 21:26
@Amandus: mooie avatar!!
Heb je hem al??
Ontopic: Noble M15
03 jan 2009 21:37
hoe vinnie hm Radboud
03 jan 2009 21:39
Past heel goed in dit topic: Ook Mooi!!
En dat is een understatement wat mij betreft...
03 jan 2009 22:03
krijg nou de tiftaf hebbie hem binnen je nieuwe
03 jan 2009 23:24
Fraai, volgens mij ook erg fraaie velgen! Grote vraag blijft: Hoe bevalt PDK?
03 jan 2009 23:28
PS: maak 's wat mooiere/betere foto's joh!
Laatst bijgewerkt door
MS964 op 03 jan 2009 23:29, in totaal 1 keer bewerkt.
03 jan 2009 23:29
Top, de eerste 124 km dan wel te verstaan . Wel oefenen dus na 1000 km de balans op maken . Voorlopig mening " schakelgeweld"

Launch control nog niet gedaan ...van de week proberen
03 jan 2009 23:30
Wat is het advies geweest mbt inrijden en toeren maken?
03 jan 2009 23:34
Amandus,
waarom eigenlijk geen A-point zit bij je om de hoek (woon zelf in Ouderkerk) dus ga in de gaten houden of ik je zie testen
03 jan 2009 23:47
@Thomas , dat is een lang verhaal ......
@MS964 , slechte fotograaf ben ik , betere volgen door profi PFer , inrijden : gewoon warmrijden en vervolgens maximaal belasten ...en dat in Nederland
03 jan 2009 23:57
Klopt, werd bij mijn Octavia ook gezegd. Ging dag na aflevering op vakantie naar Italie. "als hij maar warm is kan je hem direct vol belasten" zei de dealer...
Toleranties zijn tegenwoordig ws wat nauwer...
04 jan 2009 0:00
Moest mn GTI 100 jaar geleden echt wel inrijden , 4000km volgens mij , niet elleen bij mij lichamelijk veel veranderd ook in de autoindustrie
04 jan 2009 0:24
De BMW-dealert zei vrijdag tegen mij de eerste 2000 kms niet boven de 4.000 toeren komen...
04 jan 2009 0:42
Ik moet wel zeggen dat je echt moet gaan pushen in de Octavia om boven de 4000 toeren te komen. Heb zelf deze grens ook de eerste 2000 km aangehouden, just in case. De TSI mag overigens 6700 toeren draaien, maar in zijn 6 op de duitse autobahn draait hij 190 km/u bij 4000 toeren...
Kon dus goed opschieten.
Wat ik ook meekreeg is om zoveel mogelijk wisselende belasting te forceren. Dus zoveel mogelijk schakelen en verschillende toerentallen.
04 jan 2009 1:04
Heb de discussie hier nog wat breder getrokken. Ik rijd niet zo heel veel dus als ik al wat meer kan belasten zonder nadelige gevolgen

graag
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=21383&highlight=
Verder is het zo dat de 320i tot 4.000 toeren niet zo veel doet. Weinig koppel. Dus om een beetje op te schieten is het zaak wat meer toeren te houden.
04 jan 2009 12:40
Nostalgie van Ferdinand
04 jan 2009 13:05
Super

!
04 jan 2009 13:21
Kon evolueren richting de P... maar ook deze kant op:
Karmann Ghia...
04 jan 2009 13:46
(@Marc:) Mooi, die 997 S II velgen, met die losse spaken die in het hart weer op elkaar aansluiten met een krul rond het gat van de bevestigingsbout
04 jan 2009 16:45
Paul van Engelen schreef:(@Marc:) Mooi, die 997 S II velgen, met die losse spaken die in het hart weer op elkaar aansluiten met een krul rond het gat van de bevestigingsbout

Paul , toch weer knap van de Porsche designers , jij krijgt dezelfde wielen toch ?
@ thnx Renger
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.