Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

15 jan 2009 23:49

RenDo schreef:Mijn Garagedeur ging weer open

De tegels wel weer netjes recht gelegd :?: :wink:

15 jan 2009 23:49

WM550, Proost

Afbeelding

15 jan 2009 23:53

Marcel, het is een sixpack, dus nu nog 4 over :wink:

15 jan 2009 23:58

@ Lydia wou jij geen wijn bij dat water??

15 jan 2009 23:59

Euuhhh....Hik... 2 ...sorry :wink:

16 jan 2009 0:00

Zou lekker zijn, maar ik heb er al eentje op. Dus ik hou het even bij water. Ook al is dat "zum Eier kochen" :lol: :wink:

Ik ga nu echt mijn mandje in ... Hebben jullie nog lekker effe een mannenavond! :mrgreen:

16 jan 2009 0:05

Lydia, ik hoop dat je goeie dromen uitkomen en de slechte bedrog zijn! Teruste!

Iemand nog een rondje voordat totmbo hiero gaat roepen, dat het koud is? :roll:

16 jan 2009 0:12

.....de laatste dan.... Afbeelding

16 jan 2009 0:16

Radboud, proost...
de rest zit bij Dakar, ga ik ook maar m'n mand in.
Teruste....

16 jan 2009 0:21

Zit ook met 1 oog bij Dakar :wink:
Duik er zo in... Welterusten :!:

16 jan 2009 0:23

En straks niet zeuren, heb de lege flesjes opgeruimd :wink:

16 jan 2009 1:01

Sta ik betaald parkeren in een overdekte garage in Brussel, hebben de kl**tzakken mijn ruitje ingetikt en mijn prive mobile gepikt. :evil: :evil:

16 jan 2009 1:32

Valt mee hoor.
Zit stilletjes in een hoekje mee te drinken :wink:

16 jan 2009 1:33

Dank je Marcel, Ik zat vanmiddag aan een leffe blond op de Grand Place, maar het feestje werd toch verstoord.....

Zit nu aan de Shiraz Dutschke uit 2006. Ik moet morgen eerst ff naar Carglass. Ik hoorde dat John aan de JP Chenet zit. :lol: :wink:

16 jan 2009 8:39

Morguh allemaal! Weer de laatste dag van de werkweek voor mij nu nog ff een half uurtje doornemen van mijn mail een klein happie eten en op naar de eerste nieuwe klant van het jaar. 8)

Werkzu allemaal :!:

16 jan 2009 8:46

Morge,

Zit er nog een bakkie in Porschefreaken :?:
Brrrr eigenlijk veel te vroeg, liep al om 6.30 uur buiten :evil:
Dat ongeluk met dat vliegtuig liep toch best af zeg, denk wel dat je een kleine trauma op zal lopen als je dit zou gebeuren :oops: :cry:
Zou Wim en Lydia al wakker zijn :?:

Werk of doe ze

16 jan 2009 8:51

Morgen!
Hier ook behoefte aan een bakkie pleur! :wink:
Moet over 5 minuten gaan rijden naar A'dam , anders niet op tijd voor een meeting.

@Edwin: das weer lekker balen, met plastic raam terug gereden?

16 jan 2009 9:04

Morruguh,

@Radboud, Nee het is zo'n klein voorruitje. Ik heb er nauwelijks last van gehad. Ik hoop alleen dat ze niet uitgebreid naar Marocco of iets dergelijks hebben zitten bellen met mijn prive mobiel..... :wink:

16 jan 2009 9:05

Selamat pagi, Mannen! :)

Ja, ik ben al wakker, hoor! Sta altijd om 6.45 uur op.
Zit je soms op mijn koffie te wachten, Hans? :lol: Ik heb al koffie gezet hoor! Voor jou speciaal in deze:

Afbeelding

Zo, dat is vervelend, Edwin. Pffff ... telefoon is jammer. Maar ook nog de ruit kaopt. Kost allemaal weer tijd en is een gedoe. Sterkte!

Vliegtuigongeluk? Heb ik even niet mee gekregen??

Fijne vrijdag, allemaal. Morgen is het weekend!

16 jan 2009 9:07

Goedemorgen allen,

Balen, Edwin. En nog wel in een betaalde garage ook!

Ze moeten die draaikont van een Middelkoop wel hebben zeg, daar bij die krant. Terecht, zou ik zeggen.

Neem ik een kop koffie en dan weer aan de slag. Nog iemand een kopje?
Prettige vrijdag allemaal.

16 jan 2009 9:09

Moguhh allen, was al wakker hoor Hans, maar heb nog eerst 2 blz. moeten bij lezen.
Maar doe mij nu maar eest een bakkie espresso.

Verder kijk ik niet meer naar de Dakar, wat hoort dat Kalf zijn eigen graag praten zeg, ik zie liever de beelden met daarbij horend commentaar. :idea:

16 jan 2009 9:24

gast schreef: wat maakt Kalff nou uit. Het is ook nooit goed :twisted: :wink: Neem nog een bakkie :lol:

Bedankt voor nog een koffie Marcel. :wink:

Kalff is gewoon te lang in beeld met zijn 3kwart broekje, zie liever de auto's rijden, dat is toch Dakar. :idea:

16 jan 2009 10:05

Balen Edwin, lag de tel in het zicht?

meest kloterige is dat de productie datum in het glas staat en dat niet corespondeerd met de overige ruitjes :cry:

16 jan 2009 10:17

Balen Edwin, wanneer leren mensen (als je ze al zo zo willen noemen) nou eens dat je van andermans spullen af moet blijven. Gewoon de hand er af hakken, kunnen ze hem ook niet meer ophouden.

Toch een fijne dag en dat geldt voor iedereen natuurlijk.

Bijna weekend :ba:

16 jan 2009 23:45

Ik zit nu al een paar uur in deze kroeg , maar kom geen bekenden tegen . :!: :?:
Nog een paar biertjes en mijn antwoorden en reacties slaan nergens meer op , al heb ik niet de indruk dat dat iets veranderd . :!:
Gesloten onderwerp