Zal dit topic een ontiegelijke rotschop geven
We zijn nu dik een jaar later, heb inmiddels ook mn E rijbewijs (trailer/wip kar). Ik had mooie ritten in het vooruitzicht (rijden op stuttgart) maar dankzij mijn geweldige baas is het bedrijf op de fles gelopen.
Heb nog tot de 16e moeten werken en nu zit ik "betaald" thuis in de opzegtermijn die de curator in acht heeft gesteld. Kan er nou niet bepaald vrolijk om worden. Nu al druk zoekende aan ander werk maar zo snel dat ik in november deze baas had gevonden (was overgestapt naar ander bedrijf, andere werkzaamheden) zo langzaam gaat het nu. Lijkt wel of alle bedrijven geen goed fatsoen meer hebben; Als je ze een solli stuurt m.b.t. een vacature krijg je 0,0 reactie ter bevestiging van ontvangst

Ik vind dat persoonlijk beetje treurig van dat bedrijf. Spandoeken hangen langs het pand van een bedrijf..met chaffeurs gezocht maar reactie geven ho maar
Dus als iemand "toevallig" nog een chaffeurs vacature weet in omgv Nijmegen/Arnhem/Apeldoorn/Deventer/Den Bosch...Verdere standplaatsen vind ik geen bezwaar..zolang het maar ddw overnachtingen zijn of trekker thuis..
De optie eigen rijder schuif ik maar steeds voor me uit

Hoewel dat eigenlijk een mooie droom is maar de tijd is er nu totaal niet voor. Transport bedrijven (zeker de kleine) vallen met bosjes om.