Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

30 jan 2009 0:32

Komplimenten Stijn. Had helaas geen tijd om mee te doen. Deze hunt valt op door zijn mooie plaatjes en cryptische aanwijzingen. Lekker wijf op het strand => droog leggen :lol: :lol: Ik snap hem nog steeds niet, maar moet er wel om lachen. :wink:

30 jan 2009 0:44

:thumleft: Stijn, prachtige aanwijzingen. TOP gedaan.

Maar hoe kun je nou een lekker wijf laten droog liggen?????? :lol:

30 jan 2009 6:44

Al iemand onderweg :?: :?: De verleiding wordt wel eruug groot.........

30 jan 2009 8:15

IK zou hem niet aan me voorbij laten gaan - de eer om de 50ste PFT hunt uit te mogen zetten en te begeleiden :idea:

... helaas zit ik net iets te ver weg :(

30 jan 2009 8:42

WillemB heeft gezocht in het donker vanmorgen, maar kan hem niet vinden!!!

30 jan 2009 8:47

Wow!!

Of hij is al weg??
Wel leuk dat je toch langs gegaan bent!!

30 jan 2009 9:07

Bizarre ontknoping :!:
WillemB, top voor de poging, maar WIE heeft hem NU in bezit?

30 jan 2009 9:12

WillemB schreef:WillemB heeft gezocht in het donker vanmorgen, maar kan hem niet vinden!!!
Hij ligt ergens op de grond, in dat ding. Als je er via de achteringang in gaat (dus niet de ingang aan de weg) en je gaat dan rechtsaf, zie je aan je rechterkant een hoek in dat 'kunstwerk'. Daar ga je tussen de 2 planken zoeken (dus ongeveer op de hoek) en hij ligt op de grond onder een steen en onder bladeren in een tas :wink:

Wil nou niemand hem ophalen :cry: :lol: :twisted: :roll: :?:

30 jan 2009 9:14

WillemB schreef:WillemB heeft gezocht in het donker vanmorgen, maar kan hem niet vinden!!!

als je vanaf de weg het kunstwerk in loopt
dan de kant waar je naartoe kijkt, ligt achter het schot op de grond naast een kale plant die sten daar onder ligt de pft.

Maar kan me best voor stellen dat in et donker het niet of slecht te zien is.

Hoop niet dan een vreemde hem heeft.

robert

30 jan 2009 9:20

Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding

EDIT: Excuses voor het weg halen van je teksten, Stijn ... maar zoals gezegd in m'n reactie hieronder ... 'n presenteer blaadje is (nog) niet nodig :idea: O.

30 jan 2009 9:24

de eerste foto is dan gezien met je rug naar het water,

robert

30 jan 2009 9:30

Jongens :!: .... zijn jullie nou echt zo bang dat de PFT niet gevonden wordt :?:

... dit is gewoon 'n presenteerblaadje :evil:

Lees de voorgaande 48 Hunts er maar eens op na - hoe op verschillende locaties, verschillende PF'ers - soms tegelijkertijd & soms daags na elkaar aan het zoeken zijn geweest :idea:

30 jan 2009 9:41

Heb wel weer zin om hem op te halen..... 8)

30 jan 2009 10:36

doe maar :wink:

30 jan 2009 10:50

het was meer dat iemand de moeite neemt om er heen terijden en dan niets te vinden

30 jan 2009 11:34

Stijn van Kooten schreef:doe maar :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=MFEM73kd3Ew

Ik laat die eer aan een ander over. Ben blij dat ik vandaag niet in de auto hoef..... De nummer 50 uitzetten heeft natuurlijk wel wat. :wink:
Komop al die rijke stinkers in het Gooi. Lelystad is 30 minuten....

30 jan 2009 11:36

barolo schreef:Almere is 15 minuten....

.... :scratch:

30 jan 2009 11:37

Ik zat al te twijfelen, ik heb hem ook niet echt gevolgd. :wink:

30 jan 2009 18:10

Stijn Ik denk dat ik vanmorgen aan de verkeerde kant van de A6 heb gezocht. Ligt ie nu aan de kant van lelystad of echt aan de Pascalstraat???

Ik heb vanmorgen wel 3 rondjes rond het pand van van Wijnen gereden maar kon nergens het houten bouwwerk vinden!!!! Ligt ie aan de andere kant van de snelweg soms????

30 jan 2009 20:11

Is dat ding nou nog steeds niet opgehaald??

Dat bouwwerk kan ik op google earth/maps niet terug vinden

30 jan 2009 20:18

The Man That Sometimes Obeys His Wife heeft na uren zoeken en niet-legale hulp de verstopte rioolbuis gevonden.
Hij is nu onderweg naar huis(en niet in z'n elfje, dus dat duurt nog wel even). Hij heeft getracht foto's te maken met z'n telefoon.
Er zal in de loop van de avond wel een verslag volgen.
Omdat TMTSOHW naar een beurs vertrekt volgende week zal deze TOTMBO haar best gaan doen om de 50stehunt uit te gaan zetten. Ik zal er volgende week over na gaan denken en jullie moeten de site maar in de gaten gaan houden wanneer hij start.
Eerst maar eens een verstopplek gaan verzinnen en dan de cryptische zaken bedenken.
Sigrid

30 jan 2009 20:24

Haa!! Dat is een goed verhaal!!
Leuk dat Willem hem toch is gaan zoeken, de aanhouder wint!! Willem, gefeliciteerd!!

Sigrid, aan jou de eer om de 50e (na de 48e :wink: ) uit te zetten :!: :!:

30 jan 2009 20:24

Eindelijk 8) 8)

30 jan 2009 20:44

gefeliciteerd met de pft ,jullie hebben volgens het regelement 2 weken om hem te verstoppen. dus tijd genoeg

30 jan 2009 20:52

willemB en totmbo gefeliciteerd en kijken uit naar de volgende hunt,

robert
Plaats een reactie