Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Telefoon truc of niet.

07 feb 2009 14:44

Rodger that! schreef:Net gaat hier TOTMBO haar telefoon zij krijgt een telefoonstem te horen met de volgende woorden :over enkele seconden word u doorverbonden met u correspondent.. waarna TotMBO de verbinding verbrak...

Iemand enig idee :?: truc?

Dit is nieuwe call center technologie waardoor je als bedrijf call center medewerkers efficienter kunt inzetten. Normaal is een call center agent relatief veel tijd kwijt met het wachten tot iemand opneemt; of met tevergeefs wachten als niemand opneemt.
Bij dit systeem worden nummers door het systeem gekozen, en pas als er iemand opneemt wordt het gesprek snel naar een vrije call center medewerker geleid. Daarom gaat de beller dus even in de wacht met deze boodschap. Buitengewoon irritant en er zijn veel bedrijven die dit bewust niet willen gebruiken: je belt iemand op en die moet vervolgens op jou gaan zitten wachten ! Maar technisch het kan dus wel, en het wordt dus ook gebruikt.

07 feb 2009 16:56

Als ik dit soort ellende lees ben ik toch weer blij dat ik al een jaar of 5 geen vast nummer meer heb.

07 feb 2009 17:09

Ewout schreef:Ik wil ook nog wel eens zeggen: "Ik heb nu even geen tijd, maar als je mij nu je privénummer geeft bel ik je vanavond thuis wel even op"

Die is idd erg sterk, gebruik hem zelf ook. Zie ook Seinfeld:

http://www.youtube.com/watch?v=hllDWSbuDsQ

NB zie Porsche poster op de achtergrond.

07 feb 2009 17:11

@ maarten : dat geluk hadden wij ook :roll: ..... dus het mobieltje rammelde hier :shock: hoe komen zij aan haar nr en dit adres staat niet op totmbo's naam :twisted:

07 feb 2009 19:57

Ze zijn verplicht je dat te vertellen. En geloof me: uiteindelijk doen ze dat. Heb dat al een paar keer voor dat soort ellende die ik per post kreeg gedaan en je mond valt soms open. Een briefje naar de directeur op zijn huisadres lost dat probleem meestal wel op :mrgreen:

07 feb 2009 22:40

Wij worden regelmatig gebeld door 0017325423012.
Als je dan opneemt hoor je aan de andere kant van de lijn een fax toon. Soms belt die een paar weken niet dan weer 10x per dag. Bloedirritant.

Een zoektocht op google leert dat veel mensen hier last van hebben maar wie of wat kan ik nergens vinden.

08 feb 2009 4:19

lees dit eens http://flyinglobster.livejournal.com/362319.html :idea:

08 feb 2009 14:21

maarten-944 schreef:Wij worden regelmatig gebeld door 0017325423012.
Als je dan opneemt hoor je aan de andere kant van de lijn een fax toon. Soms belt die een paar weken niet dan weer 10x per dag. Bloedirritant.

Een zoektocht op google leert dat veel mensen hier last van hebben maar wie of wat kan ik nergens vinden.

In dat geval heeft iemand jouw nummer voorgeprogrammeerd staan in een fax en probeert dan een fax te versturen; en dan krijg je dat gepiep te horen. Ik zou vanaf een andere fax een faxbericht sturen naar dat 00173.... nummer waarin je dit uitlegt, ze passen dat dan vast wel aan .....
Waarschijnlijk is het 0173 254 enz....

08 feb 2009 14:27

Hoezo waarschijnlijk :?: :shock:

08 feb 2009 14:30

lindemans schreef:In dat geval heeft iemand jouw nummer voorgeprogrammeerd staan in een fax .............ze passen dat dan vast wel aan .....

Ik ben bang van niet :?
Tik dit 0017325423012 maar eens in bij Google :shock:

of je moet de fax in 23 talen versturen :lol: :wink:

08 feb 2009 14:37

Dan krijg ik deze link. :lol:

10 feb 2009 16:09

Gewoon zeggen dat je de oppas bent of zeggen dat je je pa even gaat roepen (met een klein stemmetje) De HORN op tafel leggen, 1 x "papa" roepen en je zal zien dat na een kwartier iedereen wel opgehangen heeft.....
N.B. Ik kan sowieso roepen wat ik wil; ben sinds 1985 al vaderloos!

10 feb 2009 19:55

Het wordt hier steeds gekker! :shock:

Turbi schreef:De HORN op tafel leggen :shock: , 1 x "papa" roepen :? :oops: en je zal zien dat na een kwartier iedereen wel opgehangen heeft..... :lol:

:wink:

10 feb 2009 21:10

Zou ik wel een stevige tafel kopen :mrgreen:

11 feb 2009 2:01

Rob Herfst schreef:
lindemans schreef:In dat geval heeft iemand jouw nummer voorgeprogrammeerd staan in een fax .............ze passen dat dan vast wel aan .....

Ik ben bang van niet :?
Tik dit 0017325423012 maar eens in bij Google :shock:

of je moet de fax in 23 talen versturen :lol: :wink:

Sodeju .... je zal er maar bij zitten ....
Dit zouden providers toch moeten kunnen blokkeren (ja, ...zouden...)

11 feb 2009 9:22

Toch is dat wel een echt vreemd verhaal: wie gaat er over de hele wereld mensen faxen zonder echt doel?

11 feb 2009 10:29

Misschien is het zo'n duur betaalnummer, waarbij de eigenaar helemaal binnenloopt van mensen die weer gaan terugbellen of faxen.....

11 feb 2009 10:46

Maarten schreef:Toch is dat wel een echt vreemd verhaal: wie gaat er over de hele wereld mensen faxen zonder echt doel?

Misschien iemand die een slechte jeugd heeft gehad , die eenzaam is :cry:

11 feb 2009 20:54

Maarten schreef:Zou ik wel een stevige tafel kopen :mrgreen:

Ik ken HORN (nog) niet...vandaar :roll: dus weet niet of zo'n muts "papa" naar 'm zal roepen... Of is hij er zoeen die omkijkt, elke keer als iemand op straat "papa" roept... :evil:

11 feb 2009 21:24

:shock: Volgens mij wordt het nu hier echt wel een tikje te gek :cry:

11 feb 2009 21:55

Iemand hier begrijpt het niet geloof ik.

12 feb 2009 8:09

meerdere niet :shock: :roll: :wink:

12 feb 2009 9:46

Zijn vaak dezelfde :roll:

12 feb 2009 13:21

tuurlijk... zie alle "grapjes" vanaf ca. 3 febr......

12 feb 2009 14:25

Afbeelding :idea:
Plaats een reactie