| Auteur | Bericht | 

| LeoH 
					Amsterdam   | 

| 

| 14 feb 2009 12:08 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | _________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 14 feb 2009 12:09 | 

| 

|  | 

| LeoH 
					Amsterdam   | 

| 

| 14 feb 2009 12:18 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |  _________________________________________   Je was goed op weg    ,nu dwaal je weer af   Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 14 feb 2009 12:21 | 

| 

|  | 

| Rob Herfst 
					Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam   | _________________________________________Nummer 13 ?
   13 gemaakte afleveringen van Planet of the ApesLeer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

| 

| 14 feb 2009 12:23 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | _________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 14 feb 2009 12:30 | 

| 

|  | 

| LeoH 
					Amsterdam   | 
Hoor ik thuis ook wel eens     vrouwenlogica .....     Ben  FF broodje aap eten.  

| 

| 14 feb 2009 12:35 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | Ik zoek de titel van een film_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 14 feb 2009 13:39 | 

| 

|  | 

| PentAr 
					Vleuten   | nummer 12!_________________________________________ Ben ff weg....

| 

| 14 feb 2009 13:42 | 

| 

|  | 

| barolo 
					3.2S010   | _________________________________________Bij de beesten af.  That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

| 

| 14 feb 2009 13:44 | 

| 

|  | 

| PentAr 
					Vleuten   | _________________________________________ Ben ff weg....

| 

| 14 feb 2009 13:46 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | 
 _________________________________________    Kom eens met een goede toelichting   Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 14 feb 2009 13:50 | 

| 

|  | 

| PentAr 
					Vleuten   | _________________________________________Heb ik net gedaan, tel ze maar even  Ben ff weg....

| 

| 14 feb 2009 13:51 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | _________________________________________  Die titel ken ik niet  Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 14 feb 2009 13:52 | 

| 

|  | 

| PentAr 
					Vleuten   | _________________________________________ Ben ff weg....

Laatst bijgewerkt door PentAr op 14 feb 2009 13:54, in totaal 1 keer bewerkt. 

| 

| 14 feb 2009 13:53 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | Gefeliciteerd_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 14 feb 2009 13:54 | 

| 

|  | 

| Sigrid 

| 

| 14 feb 2009 13:56 | 

| 

|  | 

| Sigrid 

| 

| 14 feb 2009 13:58 | 

| 

|  | 

| Sigrid 

| 

| 14 feb 2009 14:01 | 

| 

|  | 

| Sigrid 

| 

| 14 feb 2009 14:03 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | _________________________________________  gewoon Nederland 
   Albert Zweep, maker van het beeld
   de gouden leeuw 
   museum....van Gelder. Gouden leeuw en van Gelder; provincie Gelderland,in het wapen staat een gouden leeuw.
       op grens Achterhoek,rest Gelderland.
   de Ijssel.
   Mormel=dier;Dieren.
   Gazelle fabriek.Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

Laatst bijgewerkt door Sigrid op 14 feb 2009 14:29, in totaal 2 keer bewerkt. 

| 

| 14 feb 2009 14:18 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | _________________________________________  Tegenover de Gazelle fabriek ligt de Koninginnebuurt.
   15 minuten=kwartier=ander woord voor buurt(was extra hint).
   Prins Bernhardlaan.
     De film Twelve Monkeys.
 Nou dat was de uitleg. Bij het maken van de hunt had ik bij sommige hints heel andere gedachten; vooral hint 1, was gewoon NL, nooit aan de vereniging Hint gedacht.
 En dat ik ben gaan kijken naar de koker, was natuurlijk een instinker, ik was boodschappen doen met de Porsche. De hunt ligt er al 6 dagen!!!Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 14 feb 2009 14:26 | 

| 

|  | 

| Stijn van Kooten 

| Mooie hunt, helaas begreep ik er niks van    Jammer dat ik zo ver woon  

| 

| 14 feb 2009 14:52 | 

| 

|  | 

| WillemB 
					Ex 964 C2 
nu 'n VW T2b PickupKeistad   | Beste Hunters, ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat het ABSOLUUT  de moeite loont de PFT te gaan halen. Als je de foto van de verstopte PFT goed bekijkt zit er iets omheen gewikkeld    Ik ga nu echt niet     heb ik ook soms last van  

| 

| 14 feb 2009 15:10 | 

| 

|  | 

| barolo 
					3.2S010   | _________________________________________Leuke hunt. Het ging voor mij een beetje te snel. Die Ferarri hint verbaast mij een klein beetje. Om de 3 hunts kom je die tegen    Ik vond het wel leuk met al die fietsen hints en ik had echt verwacht dat jij hem bij een kruising van 2 LF routes zou verstoppen.  That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

| 

| 14 feb 2009 15:18 | 

| 

|  |